Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: m-a lasat in drum
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
maryus_83
Salut! In seara asta am avut treaba cu masina prin oras. In drumul spre locul unde aveam treaba a mers perfect masina insa atunci cand sa ma intorc acasa , cu toate ca a pornit normal de pe loc masina mergea in suturi rau de tot. A mers asa cam 100 de metri si cand sa plec de la stop am simtit ca nu are putere sa plece de pe loc si mi s-a oprit si motorul. Masina statea cat de cat bine la relanti(cu toate ca dadea si mici rateuri) insa atunci cand acceleram(chiar si fara sa incerc sa plec de pe loc) simteam ca nu are motorul putere deloc si se oprea.

printr-un miracol , dupa o jumatate de ora de umblat pe la fise , carburator , delcou etc. si multe incercari nereusite de plecare de pe loc masina a pornit normal ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat si a mers bine pana acasa....... nu am nici cea mai vaga idee de la ce a fost , ce s-a dereglat...

as dori , daca se poate, sa imi spuneti cam ce trebuie schimbat/reglat pentru ca nu as vrea sa mai patesc asa ceva mad.gif

este vorba de masina din semnatura , o dacie 1310 din '83.

Multumesc anticipat!
mirceas
idem am patit si eu acum doua ierni. totul era ok la relanti, cand sa plec sa-i dau a doua se ineca si murea. era turul de la rezervor infundat (cu un dop de gheata). la tine poate a fost ceva mizerie pe traseu care intre timp s-a curatat. verifica putin si starea pompei de benzina, daca nu e ceva infundat. atentie si la retur, daca e obturat pare ca merge totul bine, dar cica poate duce la un extra-consum de peste 3l la suta.
maryus_83
da , ai dreptate , se poate sa fi fost mizerie pe traseu....

returul pare sa nu fie obturat pentru ca masina scoate un consum normal

mersi de sfaturi , azi o sa verific in ce stare e pompa de benzina
vyper
bine ar fi sa verifici si turul si returul...la mine asa a fost odata si nu mai pleca dupa loc...era obturat turul si pornea da nu avea suficienta benzina in sarcina....si vezi sa nu fii fost de pe la aprindere deloco pe acolo;)
Numai bine!!!
maryus_83
de la aprindere am banuit de la inceput ca ar fi.... dar am capac de delcou , fise, bujii, platina , condensator noi , toate Bosch deci nu stiu ce sa zic

am inteles de la cineva ca se poate ca la o frana mai brusca sa se fi deplasat delcoul in fata cu totul si s-ar fi stricat nu stiu ce avans. Adervarul e ca aseara am mai miscat si de delcou in incercarile mele de a pleca de pe loc. Cam care ar trebui sa fie pozitia delcoului.

O sa verific tot azi pentru ca e tare neplacut sa te lase in mijlocul intersectiei dry.gif Cum se face verificarea turului si returului? Multumesc
mirceas
in ceea ce priveste delcoul, cauta pe aici despre reglare avans initial. s-a tot discutat... la frana brusca se poate deplasa (desi cred ca rar) doar daca nu e strans de bloc (vezi sub delcou in stanga).
vyper
delcou nu stiu sigur sa iti explic da vezi ca e un post pe aici...dai un search si vezi....turul si returul il verifici usor!!!iei o pompa si sufli conductele si sa stea cineva la rezervor in spate si trebuie sa se auda cum face bolboroase benzina....daca ai ceva pe acolo tongue.gif numai bine!!!
danny_b

Pentru a sufla mai bine circuitele de alimentare si de retur ,luati o valva de la o camera veche de dacia ,curatati bine cauciucul vulcanizat de pe ea asa incit sa ramina doar corpul curat de alama.Daca este cazul,conicizati putin la polizor capatul'' fara filet'' asa incit sa patrunda usor in furtune,apoi introduceti capatul cu filet in capul de umflat al pompei si actionati pompa. Merge foarte bine, mai ales iarna cind esti singur.Bafta!
maryus_83
Revin cu o problema la aceasi Dacie din 83.. cu ce/cum naiba desfund turul de benzina?

Astept raspunsurile voastre! Mersi!
PaulT
Pai...cu pompa,exact cum scrie in postul de deasupra.
reddivision
Ha. Salut la toti. Am patit si eu acum cateva zile marius 83 exact la fel. Exact aceleasi probleme cum ai desscris u. Si ce a fost????? intrase cam juma de litru de apa in rezervor, pe la buson, de la ploaie, si in loc sa bage benzina in motor, baga apa. Probabil d-asta dupa un timp si-a dat drumu, dupa ce a scuipat toata apa.
maryus_83
La mine a fost papagalul care scuipa benzina in carburator infundat.

@PaulT: Da, scuze, nu vazusem raspunsul de mai sus. De desfundat tot n-am avut timp sa ma ocup. smile.gif
Minel
Tocmai de aceea este recomandat datorita calitatii exceptionale a carburantilor din Romania unde toata lumea vrea sa faca cate un ban,sa introduceti din cand in cand un aditiv pt benzina in rezervor ,sunt prin magazin de cumparat intre 10-15 lei ,si nu ar mai trebui sa aveti probleme si va recomand sa motati un filtru decantor la intrarea in pompa de benzina si un filtru de hartie intre pompa si carburator dupa ce totul a fost in prealabil curatat si verificat la instalatia de alimentare inclusiv carburatorul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.