Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme sistem racire
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ct03nut
salut,

cand dau drumul la caldura in 2 minute maxim vad acul aproape de rosu , dar nu atinge niciodata rosu si scade in maxim 6..8 secunde la temperatura normala dupa aceea, ce se intampla ? nu e etans sistemul de racire si trage aer? caloriferul se umple de aer ? de aia am borcanul mai plin cand merg fara caldura si cand bag caldura revine la volumul normal.

Antigel nu pierde, este aceeasi cantitate intotdeauna, pe unde intra aer daca antigel nu pierde? caloriferul e nou, pana si colierele sunt noi ! sa fie robinetul de la calorifer?
against
eu am patit asa cand s-a dus garnitura de chiulasa.imi crestea nivelul si temperatura, ca dupa aceea sa scada iarasi.
Cristy
Ai facut bine aerisirea?

Stiu ca daca e de la garnitura de chiulasa tre' sa bolboroseasca in vas cand e motoru' pornit, nu? Oricum daca spui ca nu scade nivelu' in vas nu cred ca e garnitura.
eXtenSion
La mine era garnitura, nu bolborosea nimic, nu crestea nivelul, nu aveam ulei in apa si nici nu crestea mai mult temperatura decat era normal. Dar aveam apa in ulei..
ct03nut
abia am schimbat garnitura, motorul complet refacut radmasa.gif , face asa doar cand deschid caldura, si se incalzeste greu dupa, e complet gol caloriferul, se simte.
Cristy
sigur ai facut aerisirea bine? smile.gif
ct03nut
am facut..si in plus, se aereseste singur
Fizz
Posibil sa traga aer pe langa tija robinetului.Alta explicatie nu vad.
dacis
QUOTE(Fizz @ 30 Sep 2006, 19:29)
Posibil sa traga aer pe langa tija robinetului.Alta explicatie nu vad.
*


Eu am aceasta problema, cu robinet NOU. Este al treilea pe care il pun in ultima luna. Celelalte le-am schimbat in aceeasi zi cand le-am cumparat dar asta parea OK si l-am pastrat. Ca sa vad ieri-alaltaieri ca ia aer si asta.

Asa ca va intreb: ce-i de facut ca sa nu mai piarda lichid ori sa ia aer pe la acea tija?

PS Ca sa verificati daca are acest defect puteti proceda astfel: strangeti puternic de furtunul gros (cel in care se afla termostatul) care duce de la motor la radiator, cu robinetul deschis si, respectiv, inchis. Veti vedea fara dubiu daca nu este etans robinetul. Aceasta constatare se poate face si cu motorul oprit.
ionutz_ro23
cand ai facut aerisirea ai deschis robinetu de caldura?
dacis
DA, sigur.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.