Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Chiar nu mai exista piese de calitate ?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mihaitza2006
Va salut ! Revin pe forum cu un nou post ! Am tot stat si am analizat problemele multora dintre voi si am incercat sa le compar cu ale mele... dar asta chiar imi da bataie de cap si nu stiu pe cine sa mai cred... Ca tot omul am plecat si eu cateva zile la mare( bineinteles cu masina !!!) Inainte cu o saptamana de a pleca la mare am fost sa o caut pt urmatoarea problema : in momentul in care franam de la 50 - 60 km/h masina tragea stanga destul de mult trebuind sa trag dr de volan. Zis si facut , mers la mecanic schimbat garnituri etrier st ( set nou ). Plec la mare , pe drumul de intoarcere intre Mangalia si Cta simt miros de cauciuc incins ... Apare aceeasi problema etrier blocat de data asta si cu cateva scartaieli de metal pe metal, Ma duc la un service in spate la Petromul de la intrarea in Mamaia , aceeasi poveste ( curatat canal interior set nou garnituri ) Plec din Constanta , aproape de Urziceni calc frana aceeasi problema masina trage stanga si roata infranata... In fine ajung la Bucuresti... pana acum n-am avut timp sa ajung la mecanic (MEA CULPA ) circul cu masina zilnic . franeaza !!! dar cand apas frana se aude un zgomot ca in momentul in care ai trage sau ai intinde un arc. Ce sa schimb ??? Tot etrierul stanga ? Doar garnitura ( ALT SET ??? smile.gif ) si furtunul ? Ce cauze ar mai putea fi ? Multumesc ...


P.S : Si totusi "SETURILE" costa chiar dk doar 2 RON !!!!! Pt ce mama masii mai este controlul calitatii ????
byte
Si eu am avut o problema asemanatoare si am schimbat pistonasul de etrier si garniturile. La mine problema s-a rezolvat.
Te-ai uitat cum arata pistonasul cand au schimbat mecanicii aia garniturile?
Mai poti sa cumperi un etrier cu totul insa e destul de scump ~100 lei de uzina, fata de pistonasul+garnituri de uzina sunt 16-18 lei.
Oricum incearca sa rezolvi cat de repede pentru ca altfel s-ar putea sa apara si alte probleme (disc, rulmenti ...).
mihai0070
Piesele mai sunt de calitate in ziua de azi dar cei care le monteaza sunt varza... nici macar nu stiu cu ce se mananca mecanica si ei se numesc deja mecanici...
argon
Schimba pistonul, e max 20 de ron, si scapi de problema, nu are etrierul nimic.
disaster
Schimba si racordul flexibil (furtunul) daca zici ca ai mers cu ea infranata, sigur e copt si se poate rupe si pe deasupra e foarte posibil sa fie infundat si sa functioneze ca o supapa ( intra lichidul in etrier dar nu mai iese), eu asa am patit. wink.gif
Dreamer
Piesele nu sunt de calitate iar cei cale le monteaza fac totul de mantuiala ...
Schimba din nou toate garniturile si de data asta inlocuieste si pistonasul, este posibil sa fie ruginit sau sa nu mai fie lucios si acesta sa nu mai culiseze cum trebuie pe garnituri.
gabrielv
QUOTE(Dreamer @ 28 Sep 2006, 11:40)
Schimba din nou toate garniturile si de data asta inlocuieste si pistonasul, este posibil sa fie ruginit sau sa nu mai fie lucios si acesta sa nu mai culiseze cum trebuie pe garnituri.
*



Mie mi-au aparut probleme dupa ce am schimbat placutele de frana vechi (erau cam subtiri) cu unele noi. Pentru ca cilindrul lucra acum in interior (lucra era mult spus) freca pe garnitura exact zona care era expusa la aer-apa (era ruginita) aveam pistonasul blocat si frecau placutele continuu pe disc.

Dupa ce am schimbat garniturile si cilindrii (stg+dr) au mers ceas. (mi-au spalat cu simt de raspundere, curatat etrierul si canalul garniturii, iar spalat, suflat cu aer etrierii niste mecanici priceputi).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.