Twister
30 Sep 2006, 08:22
Fac aerisirea lin fiecare zi, dupa operatiune am pedala OK, fane corespunzatoare, a doua zi... fac pedala ca sa franez. Lichid nu pierd pe nicaieri (cel putin in zonele ce se pot verifica fara demontare, respectiv tamburi spate).
E posibil sa prinda aer pe la limitator, asta fara a pirde lichid pe acolo, pt ca este uscat si limitatorul functioneaza corect? Nu prea as vrea sa-l schimb fara sa fiu sigur, deoarece 5/10 limitatoare noi sunt defecte si asta functioneaza OK de cane este masina ('94).
Dreamer
30 Sep 2006, 09:51
Undeva trage aer pe instalatie, dar asta nu inseamna ca si trebuie sa curga, este posibil sa se piarda presiunea din cauza garniturilor din pompa de frana.
Eu am avut aceeasi problema pe fostu meu harb si nu am reusit sa o rez decat dupa ce am schimbat pompa de frana(pierdea pres pe la garnituri sau ce o avea ea inauntru ca nu am desfacut-o) asa ca daca nu gasesti alt lok pe unde sa piarda presiune .....
cristidb
1 Oct 2006, 11:03
Eu am patit la fel la nova. In 4-5 zile nu mai aveam frana la prima pedala. Limitatorul a fost de vina. Nu pierdea lichid dar prindea aer.
NU UMBLA LA LIMITATOR ca nu e de la el!
cristidb
2 Oct 2006, 11:20
De ce esti asa convins ca nu e de la limitator?
ionutctn
2 Oct 2006, 11:24
Am eu o banuiala ca e ceva de pe la pistonasele pe spate: garnituri fatate de ex.
cristu
30 Oct 2006, 14:08
Am facut ITP-ul de curand si mi s-a spus ca sa schimb limitatorul de presiune pentru ca pierd lichid de frana pe-acolo. Ce-i drept am mai completat putin lichid in pahar cam la 2 saptamani 20-30 ml. Pompa de frana este si ea schimbata de vre-o 3 luni (pompa simplu circuit, 3 conducte). Problema este ca nu am frane cum trebuie, chiar si dupa a doua, a 3-a pedala tot nu tine frana, tine jos de tot si nici acolo bine. Am facut aerisirea si dupa nici 2-3 zile apare aceeasi problema, frana moale. Credeti ca ar fi din cauza limitatorului de presiune ? cam cat m-ar costa sa-l schimb la un mecanic ? am inteles ca se schimba destul de greu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.