Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: lenesa mashina!! demaraj slab
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
yonutz84
sal .........! am shi eu o problema am schimbat setul la o mashina (dacia 1310 la 1300) set de fabrica +cuzinetzi +disk ambreiaj shi merge mult sub asteptari demarajul este slab shi la 110km/h motorul se tureaza tare shi incepe sa vibreze.

:idea: stitzi care ar putea fi cauza?? :?: :?:

merci
Gusti
in primul rind motorul este strins

incepe sa isi dea drumu dupa vreo 500km sind tre sa restringi chiulasa dealtfel

si apoi mai depinde si de cum a fost facuta lucrarea, la ce reglaje s-a mai umblat...sunt o gasca de factori

si apropo, cu motor proaspat facut nu ii da forja ca o sa iti para rau de munca facuta

lasa-l sa se rodeze de la sine fara sa il fortezi, da-i max 80-90 vreo 500 km apoi incet incet mai sus

tre sa se faca in primul rind "oglinda" la cilindri
yonutz84
am terminat rodaju la mashina in jur de 600 km shi am strans chiuloasa in rodaj nu am depashit 80-90km/h

Montarea setului am facut-o in service autorizat dacia

ce as putea face sa imbunatatzesc lucrurile?
MoneyTalks
QUOTE
merge mult sub asteptari demarajul este slab  shi la 110km/h motorul se tureaza tare shi incepe sa vibreze.





Cum te-ai fi asteptat sa mearga? Cu ce faci comparatie cind spui ca demarajul e slab? Slab fata de ce?
yonutz84
merge mai slabutz in comparatzie cu o alta dacie tot la 1300 a unui prieten
bogdan_o
Carburatorul e reglat corect? S-ar putea sa fie si din vina lui. Pe urma aprinderea verific-o sa vezi daca merge bine (uita-te intai la avans).
FiveThreeFive
Iti recomand sa urmezi procedura indicata in:

Reglajul avansului si aprinderii la 1300, 1310, Nova pe carb

Inainte de a te apuca de treaba, fii sigur ca ai inteles ce trebuie facut.

Este foarte important sa ai in vedere reglajul distributiei, mai ales daca nu a fost refacut dupa re-strangerea chiulasei.



Oricum, nu te astepta ca motorul sa dea performante maxime inainte de un parcurs de cel putin 4000..5000 Km.
M.C.
Ar fi bine sa o ierti un pic!

Motorul este inca foarte strins!Rodaj inseamna cel putin 1000 km.!

Iar in acest timp motorul trebuie menajat,demarajele luate in lung,incearca sa nu depasesti 3000 de ture,cu alte cuvinte USUREL cu motorul!

Asta daca nu vrei sa bagi din nou bani in ea.

In perioada asta nu prea o sa ai un relanti stabil,si o sa vezi ca azi ii faci un reglaj si totul merge bine, iar miine trebuie din nou facut,pentru ca s-a dereglat din nou.Asa se intimpla la motoarele noi. Deci rabdare si tutun !

Fa-i schimbul de ulei si filtru la 1000km,apoi la 2000km,inclusiv toate reglajele si o sa ai dupa aceea un motor bun.

Oricum ,performante maxime o sa ai dupa 10-15000km,chiar daca rodajul a fost terminat.
alezz
eu am patit-o cu placa de presiune acu 2 zile

aveam obiceiul din cand in cand sa ii dau "scartzuri" :oops: si s-a intamplat...

mi-a ramas ambreiaju la podea. si-a revenit dupa cateva pompe dar se simte ca s-a bulit placa pt ca nu mai are demarajul pe care il avea (placa de presiune nu mai tine discul de ambreiaj lipit perfect de volanta)

dupa parerea mea ala care ti-a montat discul de ambreiaj probabil ca n-a facut-o chiar ca la carte
SPAWN
eu zic sa te uiti pe al avans si la aprindere in general bujii platina sa fie bine reglate si si carb la fel sa fie bine reglat :!:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.