Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: JAPONIA GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
FISICHELU
[attachmentid=35845]

Japonia a dorit sa aiba parte de un Grand Prix, numarul fanilor sportului cu motor devenind enorm; in afara de ea, toata lumea dorea sa existe un GP in Japonia deoarece aici exista potentiali sponsori, precum si producatori de motoare! Insa nimeni nu a vrut sa construiasca circuitul la Fuji - asa ca s-a ales Suzuka, designul sau fiind realizat in 1962 de John Hugenholtz ca un traseu de testari pentru Honda. Deoarece fusese gandita ca o pista de teste, are o multitudine de curbe si, un lucru nemaintalnit in circuitele de GP, o incrucisare.
Prima oara cand a gazduit o etapa din Campionatul Mondial a fost in 1987, si de atunci a fost continuu gazda GP-ului Japoniei. De multe ori aici s-a decis campionul, cel mai dramatic in 1989, cand Prost a intrat in Sena, sau in 1990 cand Sena l-a scos din cursa pe Prost la o viteza foarte mare chiar la prima curba. Asa cum e si normal, daca stam si ne gandim ca Japonia a creat kamikaze...
Cel mai memorabil moment al cursei din 2005 a fost cand Kimi Raikkonen, venit din spate, l-a depasit pe Fisichella chiar in ultima tura, castigand cursa...
DigitalScribe
Super tare depasirea lui Kimi. A fost momentul in care am putut sa ma bucur pentru Kimi desi era rivalul #1 al Renault. A fost pur si simplu show la maximum tipic F1, lucru pentru care ar trebui sa ne uitam in primul rand si nu neaparat pentru culori rosii, albastre si altele...
FISICHELU
Declaratii dupa free practice- ul de azi:

GF: pozitia 1, 8 ture in total, 1:34.337
"Conditiile au facut ca sa nu facem prea multe ture astazi, dar cred ca suntem intr-o forma buna. Masina era Ok de condus cu cauciucurile intermediare, si desi am derapat la sfarsit cu anvelopele de uscat, tot am avut timpi buni. A fost un sentiment placut sa fiu cel mai rapid de pe pista astazi, asa ca sunt foarte increzator pentru restul week-endului."

FA: pozitia 4, 5 ture in total, 1:34.863
Pe pista, a fost ca oricare alta Vineri pentru mine. Am alergat putin datorita conditiilor, dar R26 s-a simtit bine, desi se derapa cam peste tot. In afara pistei, am fost surprins de reactia puternica dupa declaratiile mele de ieri de la conferinta de presa. Am spus foarte clar ca acelea erau sentimentele personale, si ca inteleg si accept in totalitate deciziile echipei. Noaptea trecuta am discutat cu echipa si cu Fisi
si nu e nicio problema.Fiecare persoana de la Renault lupta la maximum pentru castigarea campionatului. Nu stiu ce vede lumea de afara, dar in echipa este o atmosfera fantastica acum. Si suntem hotarati sa terminam in varf.
TMihai
Si Schumi....Schumi ce-a zis? Ca tot ti-am citit post-ul de la Stiri!
FISICHELU
Pai, ce fel de fan esti tu, daca nu cauti declaratiile pilotului favorit? Si mai mult, nu le impartasesti cu noi?... wink.gif
De data asta te iert! happy.gif

Felipe Massa:
"Una peste alta, o zi pozitiva. Nu am alergat prea mult pentru ca a plouat, dar spre sfarsitul celei de-a doua sesiuni, cand conditia pistei a permis, am facut cateva ture cu anvelopele de uscat. As spune ca datele pe care le-am strans sunt promitatoare. Sunt destul de multumit cu echilibrarea masinii si cu comportramentul anvelopelor in aceste situatii. Toate astea duc spre ideea ca putem fi competitivi atat in calificari, cat si in cursa."

Michael Schumacher:
"Tot ce avem este aroma situatiei asa ca este cam greu de judecat. Masina si anvelopele Bridgestone par sa se comporte bine si nu au fost niciun fel de probleme. Prognoza meteo spune ca vremea se va imbunatati usor, lucru care nu poate fi decat bun pentru noi. Echipa este intr-un tonus bun, concentrata asupra muncii, si totul pare sa mearga bine. Cat despre calificari, cred ca ne vom lupta cu Renault pentru locurile din varful grilei. Cursa? Sper ca va fi buna pentru noi!"
DFA
După Q2 situația e așa:

Ferrari pe 1 (MSC) + 2 (MAS), Renault pe 6 (FIS) + 8 (ALO).

Nici un McLaren nu s-a calificat pentru Q3 blink.gif

Față de vremea ploioasă de ieri, astăzi e călduț și uscat.

Q3 și grila de start arată așa:

1. Massa
2. MSC
3. Ralf S.
4. Trulli
5. Alonso
6. Fisi
7. Button
8. Barichello
9. Heidfeld
10. Rosberg

Bridgestone ocupă primele 4 poziții.

MSC e mai rapid decât ALO cu aproape 0,7 secunde.
Manuel
user posted image

2006 Japanese Grand Prix
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3

1 6 Felipe Massa Ferrari 1:30.112 1:29.830 1:29.599

2 5 Michael Schumacher Ferrari 1:31.279 1:28.954 1:29.711

3 7 Ralf Schumacher Toyota 1:30.595 1:30.299 1:29.989

4 8 Jarno Trulli Toyota 1:30.420 1:30.204 1:30.039

5 1 Fernando Alonso Renault 1:30.976 1:30.357 1:30.371

6 2 Giancarlo Fisichella Renault 1:31.696 1:30.306 1:30.599

7 12 Jenson Button Honda 1:30.847 1:30.268 1:30.992

8 11 Rubens Barrichello Honda 1:31.972 1:30.598 1:31.478

9 16 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:31.811 1:30.470 1:31.513

10 10 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:30.585 1:30.321 1:31.856

11 3 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:32.080 1:30.827

12 17 Robert Kubica Sauber-BMW 1:31.204 1:31.094

13 4 Pedro de la Rosa McLaren-Mercedes 1:31.581 1:31.254

14 9 Mark Webber Williams-Cosworth 1:31.647 1:31.276

15 20 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:31.741 1:31.943

16 19 Christijan Albers MF1-Toyota 1:32.221 1:33.750

17 14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:32.252

18 15 Robert Doornbos RBR-Ferrari 1:32.402

19 21 Scott Speed STR-Cosworth 1:32.867

20 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:33.666

21 18 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:33.709

22 23 Sakon Yamamoto Super Aguri-Honda No time
cri123
Situatia nu e prea roza pentru Renault si pare foarte favorabila celor de la Ferrari. Dupa cum arata, maine va fi 1-2 Ferrari, cu Renault in spatele lor. Toyota clar fac maine maxim 10 ture, cacialma totala (nici Ralf nu credea ce spune la conferinta de presa) smile.gif

Sa vedem maine, insa cred ca s-a cam jucat soarta campionatelor (de fapt oricat ar comenta fanii Ferrari despre asta, s-a jucat de cand FIA a schimbat regulile in mijlocul sezonului....).
FISICHELU
Asa este, insa deja e tarziu si e fumata situatia...Poate ca pe viitor, deciziile de acest gen nu vor fi luate in mijlocul campionatului, tocmai pentru a nu isca astfel de discutii.
Ma intreb, dupa cum au decurs free practice- urile, daca Renault nu cumva joaca cu cartile ascunse la piept, gandind ca echipa franceza se pastreaza pentru maine... Oricum, pozitiile si timpii Ferrari au fost fantastici, si doar un tip foarte, foarte curajos, fie un tantalau ar paria impotriva unei victorii Schumacher maine...
paulp
QUOTE(cri123 @ 7 Oct 2006, 09:22)
(de fapt oricat ar comenta fanii Ferrari despre asta, s-a jucat de cand FIA a schimbat regulile in mijlocul sezonului....).
*


La care reguli te referi, ca au fost mai multe decizii anu asta?
La cea cu dispozitivul din nasul nasinilor? Sau la aripioarele de la frinele lui Ferrari?
Sau la Two Towers?

Sau nu-ti convine ca Schumi a hotarit sa se retraga (si eu cred ca decizia a luat-o cu mult inainte) si a decis ca ar vrea sa se retraga in glorie wink.gif adica cu al 8-lea titlu de Campion!

Eu abia astept anu viitor, cind la Ferrari va fi Kimi, cind Alonso va juca in divizia B la McLaren, si Renault nu va mai avea suportul celor de la Michelin wink.gif
cri123
Ce nu imi convine este ca atunci cand FIA au vazut ca Renault pleaca lejer cu ambele titluri anul asta, si Schumi nu va castiga, au decis sa interzica dintr-o data mass-dumpers. Care este extrem de clar ca au tras pe Renault destul de rau inapoi (si pe Michelin, este foarte probabil ca gumele au fost proiectate sa lucreze la perfectie cu acel mass-dumper).

Din pacate, Schumi foarte probabil mai ia un tiltu care in opinia mea (personala) va fi lipsit de glorie si impins de la spate. Ma indoiesc profund ca Schumi s-ar fi retras cu titlul in buzunar fara interventia FIA.
TMihai
QUOTE(cri123 @ 7 Oct 2006, 10:57)
Care este extrem de clar ca au tras pe Renault destul de rau inapoi (si pe Michelin, este foarte probabil ca gumele au fost proiectate sa lucreze la perfectie cu acel mass-dumper).
Din pacate, Schumi foarte probabil mai ia un tiltu care in opinia mea (personala) va fi lipsit de glorie si impins de la spate. Ma indoiesc profund ca Schumi s-ar fi retras cu titlul in buzunar fara interventia FIA.


Michelin face acelasi tip de pneu pt toate echipele pe care le echipeaza, asa ca ma indoiesc ca au proiectat pneul sa mearga mana in mana cu mass-dumperul celor de la Renault. Poate invers.

"Parerea mea" e sintagma corecta, "parerea mea personala" este evident un pleonasm.
Fara interventia FIA de anul trecut nu stiu daca Alonso mai era campion mondial si aici ma refer la schimbarile de regulament aberante in ceea ce priveste pneurile.
Schumi impins de la spate...mda bine. Cand recupereaza 25 de puncte, crede-ma ca oricine s-ar retrage in glorie. In China tot mass-dumperul lipsa al celor de la Renault l-a ajutat sa castige? Sau poate in Franta? In SUA?...In Ungaria cine i-a luat 10 puncte lui Alonso? FIA?
cri123
Este evident ca cei care tin cu Ferrari o sa sustina sus si tare ce bun e Schumi si ca nu au fost ajutati de FIA smile.gif La fel cum eu o sa sustin contrariul. Oricum, nu imi poate nimeni schimba parerea ca Renault au fost trasi in spate de FIA si Ferrari impinsi de la spate prin jocuri de culise. MS va pleca din F1 cu al 8-lea titlu, dar pentru mine (si nu cred ca sunt singurul) cu inca o pata pe buletin ...

Anul trecut? Ferrari au fost pe nicaieri, si Renault au fost campioni. A, i-a ajutat FIA? Da, poate, dar se stia regulamentul cu MULT inainte de inceperea sezonului, si nu s-a modificat pe parcurs cand o echipa a fost prea in fata. Plus, din cate imi amintesc, nu Ferrari s-au luptat cu Renault anul trecut biggrin.gif

Cat despre mass-dumper si Michelin, da, poate ca sunt si alte echipe echipate cu Michelin, dar Renault au fost clar echipa principala, si e normal ca Michelin sa faca penuri care sa se potriveasca cel mai bine cu RS26. La fel cum si Bridgestone face pneurile in special dupa placul Ferrari, si nu Toyota sau altii.
TMihai
Michelin au lucrat mai mult cu echipa cea mai competitiva, dar au pus la dispozitia tuturor echipelor acelasi material! Nu exista pneuri pt Renault sau pneuri pt Ferrari. Si unii si altii cauta sa gaseasca cel mai potrivit pneu, lucrand cu cei care le ofera cele mai multe si complete informatii. Apoi pun la dispozitia tuturor echipelor acel tip de pneu.
Mass-dumperul lipsa a adus cel mult pierderi limitate! Renault si Alonso au pierdut puncte, nu putine, pe mana lor! Si sa nu uitam ca in unele momente nici Michelin nu si-au dat interesul. Asa ca intai analizeaza partea asta, apoi vino cu teoria conspiratiei! E usor sa arati cu degetul spre altii.
cri123
Eu nu arat cu degetul. Imi spun parerea, evident greu de acceptat pentru un fan Ferrari.

Cate puncte au pierdut Renault pe mana lor? Maxim 12 as spune, in Ungaria + China.

Michelin mi se pare normal sa nu mai fie la fel de performante, avand in vedere ca si eu au cam fost scosi afara din joc de ... cine oare ... FIA.

Insa tot acel mass-dumper pare a fi cea mai mare problema a masinii Renault de acum.

Putin mai conteaza insa. Important e ca s-au schimbat regulile jocului la mijlocul sezonului, si Ferrari au avut numai de profitat de urma lor. Sigur ca au muncit si ei foarte mult, au tras tare, dar fara FIA greu de crezut ca intorceau asa usor roata.
FISICHELU
Declaratii post-calificari:

1. Felipe Massa: This is a fantastic result. To be on pole position at a track that I like very much and where the driver counts for a lot is very special. I managed to do a great lap, with no mistakes and starting from the front is definitely important for the race. I am also happy that we have both Ferraris on the front row and that our main rivals are two rows behind us and I hope we can also finish the race with them the same number of places behind us. I am looking forward to the race when I hope we can continue to score as many points as possible for both championships and for me to try and reach my personal target of finishing third in the Drivers' classification. The Bridgestone tyres and the car behaved very well and we can expect this to also be the case tomorrow afternoon.

2. Michael Schumacher: Two Ferraris on the front row is the perfect position for the start, given that our main rivals are on row three. There was a lot of wind and even when trying to push hard, there is always the thought that you mustn't go over the limit, also partly because we know we have a very competitive package. On the dry, our performance has proved to be very consistent, thanks also to the valuable support of our friends at Bridgestone and that means we can be confident about tomorrow's race. I can't wait to see if all these theories can come true tomorrow. I am happy with the position from which I am starting, especially as Felipe is alongside me, after doing an extraordinary job today. Driving on this track in the way the performance of our car has allowed us to do is really marvellous. I am having so much fun, especially in the Esses which are a part of the track I am particularly keen on.

3. Ralf Schumacher: "That was a great achievement for the whole team. After the last two races we needed that to show where we really are in terms of pace. We knew from the previous races that we were always there from a lap time point of view and we needed to show that. Today, with the clear help of our Bridgestone tyres, we were able to show that our car is a good car. We've obviously struggled for results in the second half of this season, but our car has improved a lot. I've always said that if we had a good weekend and the tyre is right then we could be heading for the podium. This is my favourite track and while we will obviously have a hard race with the two Ferraris ahead of us, we will do our best to catch them. It is important to qualify up the grid at Suzuka and now that we have achieved that we will push as hard as we can."

4. Jarno Trulli: "It's great to be so far up the grid. We've been competitive all weekend, especially today, and we were confident that we could have a result like this. It was very windy out there but the car balance still felt good throughout the afternoon and we were very competitive. I was very quick throughout qualifying and I could have made it into the top three, but I missed out by a few hundredths. Still we have a very strong car for the race tomorrow so I'm happy both for myself and for the team. Obviously we are keen to record a strong result at our home race so we will fight from the start to finish. We appreciate the extra support that we receive at this race from our local fans and employees so we will hope to reward them with something to cheer."

5. Fernando Alonso: In the context of the characteristics we have seen today, this result is OK I think. We more or less knew that qualifying would be difficult for us after this morning's practice session, because we didn't have enough pace on one lap. We have done the maximum though, and I am the leading Michelin car – with Fisi right alongside me. The car feels good to drive round here, so now we have to believe in the Michelin tyres and their consistency in the race. Of course, the position is
not ideal for the championship fight – but we have seen big turnarounds already this season. There is nothing to say it cannot happen again tomorrow.

6. Giancarlo Fisichella: We did all we could this afternoon in qualifying, we just needed more pace on one lap. The grip levels were not fantastic, which meant that the balance was a bit inconsistent – some high-speed understeer and nervousness in slow corners. But as the grip improves, that will calm down, and we know that the R26 will be consistent for the whole race distance. The main thing is that in spite of a difficult day, we are not giving up. Fernando and I will be pushing really hard tomorrow.

7. Jenson Button: "I would obviously have liked to be further up the grid here but we made the best of what we had today. On low fuel the car was very good but as soon as we put the fuel in we were struggling for rear grip. For some reason, in these windy conditions, the car doesn't work so well but we're expecting it to be a lot calmer tomorrow. I think it will be a tough race but I know we will have tremendous support from the Honda fans out there and we will do everything we can to secure a good result."

8. Rubens Barrichello: "I would like to thank all the boys for doing a tremendous job. When the circumstances are not working in your favour it's very difficult, but we have done the best job we can. Thanks to the hard work of the team I was able to qualify well inside the top ten today. This is obviously our home race so we will be giving it everything we have tomorrow in order to secure the best possible result and to put on a good show for our home crowd."

9. Nick Heidfeld: Everything was okay, and qualifying went as expected. It is obvious the fastest four are on a different tyre to us. Also we have to wait and see how their race strategy turns out. During the last part of qualifying there were a few rain drops on my visor, but they didn't have any impact on the grip.

10. Nico Rosberg: "It was a good qualifying for us today, and being in the top ten is a good step forward. I was third quickest in the first session and then seventh in the second, so we've obviously made some progress with the car, which is a good sign for next year. The Bridgestones were working very well today, so a positive outcome in the race tomorrow is within reach."
sandman_
QUOTE(DigitalScribe @ 6 Oct 2006, 15:28)
Singurele comparatii care se fac se fac pe pista in confruntarile de acolo, de asta e interesant sa te UITI la Formula 1 si nu sa discuti pe margine pe baza de imaginatie proprie.


si,avand in vedere cat de mult conteaza masina (motor, anvelope, aerodinamica, etc...) este foarte greu sa spui ca un pilot de la echipa A este mai bun decat un pilot de la echipa B pentru ca l-a depasit in virajul X de pe circuitul Y.

QUOTE(TMihai @ 7 Oct 2006, 10:19)
Fara interventia FIA de anul trecut nu stiu daca Alonso mai era campion mondial si aici ma refer la schimbarile de regulament aberante in ceea ce priveste pneurile.
Schumi impins de la spate...mda bine. Cand recupereaza 25 de puncte, crede-ma ca oricine s-ar retrage in glorie. In China tot mass-dumperul lipsa al celor de la Renault l-a ajutat sa castige? Sau poate in Franta? In SUA?...In Ungaria cine i-a luat 10 puncte lui Alonso? FIA?


FIA nu a intervenit anul trecut, ci acum 2 ani (in toamna lui 2004) si a anuntat regulile pentru 2005. Diferenta esentiala intre "impunerea gumelor pentru o cursa" din 2005 si "interzicerea amortizoarelor de masa" din 2006 este ca prima a fost adoptata inainte de de inceperea campionatului si a fost mentinuta pana la terminarea acestuia, iar a doua a aparut la mijlocul campionatului, dupa ce, in prealabil, la inceputul campionatului fusesera declarate ca fiind 100% regulamentare.
Un proverb japonez spune asa: "din nevoie de un cui, s-a pierdut potcoava; din nevoie de o potcoava, a murit armasarul; din nevoie de un cal, nu s-a transmis mesajul; din lipsa unui mesaj, s-a pierdut razboiul"

QUOTE(TMihai @ 7 Oct 2006, 11:26)
Nu exista pneuri pt Renault sau pneuri pt Ferrari. Si unii si altii cauta sa gaseasca cel mai potrivit pneu, lucrand cu cei care le ofera cele mai multe si complete informatii. Apoi pun la dispozitia tuturor echipelor acel tip de pneu.


In 2004, BS faceau penurile pentru Ferrari; nu-mi spune ca acum fac penuri luand foarte mult in calcul nevoile unor echipe care au sub 12p sau care sunt intr-o acerba disputa (pe care au toate sansele sa o piarda) pentru un fascinant loc 5.
mihye
Din discutiile de aici si din ce am vazut la TV trag concluzia ca mass-dumpers a facut anul trecut + prima jumatate a sezonului actual diferenta iar fara el masinile primelor doua echipe au ajuns cat de cat la acelasi nivel. De aici incolo diferenta o fac pilotii, un mai mic rol avandu-l si pneurile.
ssilviu
QUOTE(TMihai @ 7 Oct 2006, 14:26)
Nu exista pneuri pt Renault sau pneuri pt Ferrari.

Ce te face sa fii asa sigur cand declari asta?
cri123
QUOTE(mihye @ 7 Oct 2006, 20:19)
De aici incolo diferenta o fac pilotii, un mai mic rol avandu-l si pneurile.

Cred ca ordinea este masina in general, pneuri si pe ultimul loc pilotul. Cel putin in F1 sad.gif Oricum, Schumi nu castiga acum ca e asa de bun fata de Alonso, la fel cum Alonso nu a dominat prima jumatate a sezonului fiindca e asa de bun fata de Schumi. Pur si simplu masina face cel mai mult.
pablo
FISICHELU Ieri, 11:20

QUOTE
Oricum, pozitiile si timpii Ferrari au fost fantastici, si doar un tip foarte, foarte curajos, fie un tantalau ar paria impotriva unei victorii Schumacher maine...


Numai sa nu ma trimiti la ospiciu biggrin.gif
Miine inainte de inceperea cursei incepe sa ploua,ploaie care tine pe toata perioada cursei.Ghici pe cine pariez?
Cit priveste eventuala penalizare al lui Massa ..... nu era pe tura rapida Alonso desi l-a obstructionat.Nu va fi Massa nici macar avertizat pentru asta.

Sper sa vedem miine o cursa frumoasa.Sa cistige cel care e mai bun fara mici smecherii "balcanice".Ca nici unul nu e balcanic.
Manuel
E soare smile.gif
Go Schumi!
romeo3108ro
QUOTE(Manuel @ 8 Oct 2006, 07:57)
E soare smile.gif
Go Schumi!
*


fuse fuse si se duse
DragosP
Ce distanță e între Fernando și Alonso? blink.gif
Îmi pare sincer rău de Michael! blush.gif
Liv05
Deci cum sa te bucuri in halu ala?! cand a luat foc motorul lui Schumacher parca o castigat 1 milion $...ce om...
DFA
sad.gif Sunt complet dezamăgit, din punct de vedere practic șansele ca MSC să câștige la Brazilia și ALO să piardă acolo sunt foarte mici, deci ALO va păstra titlul.

sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif

1. ALO
2. MAS
3. FIS
4. BUT
5. RAI
6. TRU
7. RSC
8. HEI
prody
Ma bucur pentru Alonso, e cel mai bun.
DragosP
QUOTE(DFA @ 8 Oct 2006, 09:25)
sad.gif Sunt complet dezamăgit, din punct de vedere practic șansele ca MSC să câștige la Brazilia și ALO să piardă acolo sunt foarte mici...

Ei lasă, că nici aici nu se aștepta cineva ca lui MS să-i facă bum jucăria.

QUOTE(prody @ 8 Oct 2006, 09:29)
... Alonso, e cel mai bun.

Ei, dacă zici tu asta... rolleyes.gif
cri123
Deh, iata ca se mai intampla si altora sa aiba probleme. Sa fie oare o mica "plata" pentru magaria de la Monza?

Oricum, mai are Shumi o sansa, sa castige in Brazilia si Alonso sa nu ia nici un punct radmasa.gif
DigitalScribe
R.E.V.E.N.G.E. !!!

Yeeehaaa !!! radmasa.gif

Renault rulz ! Alonso rulz !
Sa ne amintim cum si lui Alonso i-a crapat motorul la Monza totusi... e doar corect ce s-a intamplat.

E o victorie care razbuna pe Michelin in primul rand pentru ca la anul vor fi dati afara din Formula 1 si cu atat mai mult pentru ca s-a castigat cu cauciucuri mai slabe decat Bridgestone ! E o razbunare pentru Renault pentru ca a fost manevrat si sabotat de FIA si comisarii de la Monza ! Si nu in ultimul rand e o razbunare pentru Alonso care a indurat toata ploaia de necazuri cu stoicism si a prevalat in fata arhimegasuperhyper maestrului pilot care nu mai are astfel sanse sa fie campion decat cel mult egal cu Alonso (asta daca alonso nu intra in puncte in Brazilia) !

Se zice ca razbunarea e un fel de mancare cel mai bine servit rece... am acum o bere rece in mana pe care o beau cu cea mai mare placere chiar daca Ferrari a pierdut pe propria mana. Lucruri din astea se intampla intr-un sport atat de extrem si de o tabara si de cealalta asa ca in final nu prea conteaza decat cine castiga !

V.I.C.T.O.R.I.E. !!! biggrin.gif
ssilviu
Renault trebuie sa ocupe locurile 3 si 4 cursa viitoare pentru a-si adjudeca ambele titluri
MAKRON
QUOTE(DigitalScribe @ 8 Oct 2006, 11:39)
R.E.V.E.N.G.E. !!!
Yeeehaaa !!! 
*


Saaadicule!Sa nu te bucuri de necazul altuia ca nu se stie niciodata!
paulp
Eu imi doresc ca la cursa viitoare lu Alonso sa-i crape motoru in ultima tura... poate asa ii crapa pipota lu Miki Mitomanu si scapam dracului de cretin 022.gif

De fapt nici n-o sa ma uit la cursa, ca nu am ce vedea wink.gif
DigitalScribe
QUOTE(MAKRON @ 8 Oct 2006, 09:45)
Saaadicule!Sa nu te bucuri de necazul altuia ca nu se stie niciodata!
*


Eu ma bucur nu de necaz ci de justitie. A fost si invers si o sa mai fie invers fara nici o indoiala. Mesajul meu de mai sus are forma care o are pentru ca am promis ca voi fi fan Renault 100% subiectiv pana la finele campionatului, asta pentru ca obiectivitatea nu e apreciata si cine incearca sa fie obiectiv e luat peste picior. Asa ca... Hai Renault ! drunksinging.gif
ssilviu
QUOTE(MAKRON @ 8 Oct 2006, 11:45)
Saaadicule!Sa nu te bucuri de necazul altuia ca nu se stie niciodata!
*


Omul nu se bucura pentru necazul altuia. Ci pentru ca echipa lui favorita a avut o masina mai buna si a castigat. S-a bucurat pentru ca tandemul Alonso-Renault a fost mai bun decat cel Schumi-Ferrari. Nu ai voie sa te bucuri cand esti pe primul loc?
cri123
Hai Renault biggrin.gif Mare noroc cu motorul lui Schumi biggrin.gif Dar trebuia sa se intoarca roata o data si o data, si iata ca soarta loveste unde te astepti mai putin. Cine isi imagina ca ii va crapa lui Schumi motorul dupa cat de autoritar conducea cursa? Eu unul nu.

Mai e un hop, Brazilia, insa Alonso cred ca va merge la mare economie acolo, va avea motor nou, deci daca nu intra Massa in el (sa altul), Schumi nu prea mai are sanse la titlu.
MAKRON
Auzi, Digital,...daca te duci sa vezi live vreo cursa, eu zic sa nu mergi cu masina ta ca te mananca fanii renault de viu cand vor vedea culoarea...aia fac urat cand vad rosu. radmasa.gif
Ca o curiozitate, masina ta e rosu metalizat sau ROSU FERRARI? radmasa.gif
DigitalScribe
Bai... o fi masina mea un Logan dar e rosie exact ca masinile "dusmanilor" asa ca sunt camuflat bine radmasa.gif
Ca sa fiu precis e ROSU PASSION cu aceeasi pasiune probabil pe care o au si fanii Ferrari biggrin.gif
sandman_
QUOTE(mihye @ 7 Oct 2006, 19:19)
Din discutiile de aici si din ce am vazut la TV trag concluzia ca mass-dumpers a facut anul trecut + prima jumatate a sezonului actual diferenta iar fara el masinile primelor doua echipe au ajuns cat de cat la acelasi nivel. De aici incolo diferenta o fac pilotii, un mai mic rol avandu-l si pneurile.
*



foaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarte mic... dry.gif


QUOTE(paulp @ 8 Oct 2006, 08:05)
Dumnezei, Cristosi, altaru, ma-sa, tac-su, neamurile pina la maimuta si inapoi... 022.gif

Si cenzurat lui Miki Mitomanu! 022.gif


ai grija la limbaj: cartonas galben


QUOTE(DigitalScribe @ 8 Oct 2006, 08:39)
R.E.V.E.N.G.E. !!!

Yeeehaaa !!!  radmasa.gif

Renault rulz ! Alonso rulz !
Sa ne amintim cum si lui Alonso i-a crapat motorul la Monza totusi... e doar corect ce s-a intamplat.


un motor explodat nu poate fi ceva corect. Un motor explodat este intotdeauna un lucru nedorit.

QUOTE(paulp @ 8 Oct 2006, 08:46)
Eu imi doresc ca la cursa viitoare lu Alonso sa-i crape motoru in ultima tura... poate asa ii crapa pipota lu Miki Mitomanu si scapam dracului de cretin 022.gif

De fapt nici n-o sa ma uit la cursa, ca nu am ce vedea wink.gif
*



daca nu poate castiga MS titlul, e normal sa n-ai ce vedea biggrin.gif

e a doua abatere in ceea ce priveste limbajul. Eu iti dau al doilea galben. Daca si FISICHELLU considera de cuviinta, primesti avertisment.

QUOTE(MAKRON @ 8 Oct 2006, 08:56)
Auzi, Digital,...daca te duci sa vezi live vreo cursa, eu zic sa nu mergi cu masina ta ca te mananca fanii renault de viu cand vor vedea culoarea...aia fac urat cand vad rosu. radmasa.gif
Ca o curiozitate, masina ta e rosu metalizat sau ROSU FERRARI? radmasa.gif
*



Ce simpatici sunt fanii Ferrari; cand nu mai pot ridica in slavi pe MS si nu au cu ce ataca pe FA, fac glume si ironii enibile icon_mrgreen.gif


Revenind la cursa, mi s-a parut interesanta, chiar daca n-am prea vazut depasiri (doar la FA in 2 randuri si la MS cand a reusit sa se strecoare printre FM si apex), strategia renilor a fost foarte buna, compatibila cu cea a italienilor, aducandu-l pe FA de pe 5 pe 2 dupa primul stint. Asa cum spunea si FA, masina a fost foarte bine configurata si echilibrata, reusind sa tina pasul cu un MS care, ce-i drept, nu a mers la 100% din posibilitatile masinii (e posibil ca tocmai de-aia sa se fi ars motorul cool.gif ).

Felicitari invinsilor, cinste invingatorilor!


incercati sa va limitati la o analiza/discutie pe marginea cursei de azi si sa nu incepeti din nou o disputa pe temele clasice: MS vs. FA, Renault vs. Ferrari, mass-dumpers vs. flexi-wings, BS vs. Michelin, etc...
FISICHELU
Ieri spuneam ca trebuie sa fii fie foarte curajos, fie tampit sa iti pui banii pe altcineva decat Schumacher... Am mare noroc ca nu vad rostul pariurilor sportive! biggrin.gif Cine si-ar fi imaginat ca un motor Ferrari sa cedeze, mai ales acum, cand lupta e mai intensa ca oricand? Din nou mi se confirma ideea ca tot ce e mecanic se strica mai devreme sau mai tarziu, si daca am un greiere mic in masina, sa ma bucur ca scap numai cu atat!!!! laugh.gif
O cursa frumoasa, fara prea multe abandonuri, pe care a terminat-o si Yamamoto, dragul de el...Cred ca la pit s-a dus sa faca pipi...
Recunosc ca faceam prin casa ca disperatul cand am vazut fum in coada monopostului Ferrari, insa senzatia imediat urmatoare a fost de usoara amaraciune... Sincer, mi-a parut rau cand l-am vazut pe Schumi consoland mecanicii... Mi-ar fi placut sa se termine altfel cursa.
Dupa mine, cursa din Brazilia este aproape o formalitate, ata pentru Renault cat si pentru Alonso. Asta este F1 si, cum bine stim, orice se poate intampla....si de obicei se intampla!...
Bravo Renault.

Pos Driver Team T Laps Gap
1 Alonso Renault M 53 1h 23:53.413
2 Massa Ferrari B 53 + 0:16.151
3 Fisichella Renault M 53 + 0:23.953
4 Button Honda M 53 + 0:34.101
5 Raikkonen McLaren M 53 + 0:43.596
6 Trulli Toyota B 53 + 0:46.717
7 R Schumacher Toyota B 53 + 0:48.869
8 Heidfeld BMW M 53 + 1:16.095
9 Kubica BMW M 53 + 1:16.932
10 Rosberg WilliamsF1 B 52 + 1 Lap
11 de la Rosa McLaren M 52 + 1 Lap
12 Barrichello Honda M 52 + 1 Lap
13 Doornbos Red Bull M 52 + 1 Lap
14 Liuzzi Toro Rosso M 52 + 1 Lap
15 Sato Super Aguri B 52 + 1 Lap
16 Monteiro Midland B 51 + 2 Laps
17 Yamamoto Super Aguri B 50 + 3 Laps
18 Speed Toro Rosso M 48 + 5 Laps
Webber WilliamsF1 B 39 Spun Off
M Schumacher Ferrari B 36 Engine
Coulthard Red Bull M 35 Retired
Albers Midland B 20 Retired

Fastest Lap: Alonso (Renault) 1:32.676 (Lap 14)

@paulp
Iti inteleg supararea, insa cred ca e cam mult...
ssilviu
QUOTE(sandman_ @ 8 Oct 2006, 12:27)
reusind sa tina pasul cu un MS care, ce-i drept, nu a mers la 100% din posibilitatile masinii (e posibil ca tocmai de-aia sa se fi ars motorul  cool.gif ).


Atunci a mers la 105% din posibilitatile masinii (motorului) ? icon_mrgreen.gif
DigitalScribe
: Stiri, rezumatul cursei, www.RenaultF1.com :

QUOTE
Fernando Alonso took a huge step towards securing the 2006 Formula One World Championship by winning today’s Japanese Grand Prix. His rival Michael Schumacher failed to finish the race with a blown engine.

Fernando Alonso has taken an extraordinary victory at Suzuka in today’s Japanese Grand Prix, taking the chequered flag from Felipe Massa and Giancarlo Fisichella.

The Spaniard made a great start from fifth position and was up to fourth straight away. Felipe Massa led the field from pole position with Michael Schumacher second and Ralf Schumacher third. Jarno Trulli slotted into fifth with Button sixth, Fisichella seventh and Heidfeld eighth.

At the start of the third lap, Michael Schumacher eased alongside his team-mate and the Brazilian put up little fight in allowing him through and into a lead which would be essential for the title.

Fernando was pushing as hard as he could to try and pass Ralf, as up ahead Michael Schumacher was pulling out from Massa. But the Spaniard pushed just a touch too hard, running wide at Degna on the tenth lap and allowing Jarno Trulli to get within sniffing distance of his rear wing. 

Two laps later however and Trulli was in the pits for his first scheduled stop, while out on track, Fernando had put in a couple of stunning laps to catch back up to Ralf and duly overtook him with an incisive and bold move at the First Curve.

One lap later and Massa and Ralf both pitted, with the German exiting behind his team-mate Trulli. Fernando now found himself in some clean air and was rattling off fastest laps with every tour while his team-mate Giancarlo Fisichella pitted on lap 14. Fernando pitted next time by, and his brace of mega laps had seen him pull out enough to exit the stands ahead of Massa.

The Brazilian found himself stuck behind the BMW of Heidfeld who was yet to pit, and with the German proving hard to pass Massa was losing time. Schumacher meanwhile was looking untouchable in the lead, and when he duly took his pitstop, he emerged with more than five seconds in hand over Fernando.

The order now saw Michael Schumacher leading Alonso, Massa, Raikkonen, Trulli, Ralf, Fisichella and Kubica, but the Finn and the Pole had yet to stop.

On lap 20 Albers had a scary moment as his rear wing appeared to give way, taking out the Dutchman’s rear right wheel and suspension as it collapsed. Debris was thrown over the track on the braking zone into the final chicane.

Lap 22 saw Raikkonen take his stop and emerge in eighth place, while a few laps later Schumacher caught up with the back markers. Barrichello, Liuzzi, Speed, Doornbos and Coulthard all lay ahead in formation, but the German started to scythe through them. Fernando had been catching the German at a rate of around half a second a lap for the previous four laps, and as Schumacher negotiated the backmarkers, Fernando got even closer.

But the Spaniard then had to contend with passing the same drivers, and the gap between Schumacher and the Spaniard ebbed and flowed as they passed the slower cars, eventually emerging with the same five second gap with which they had arrived at the now-passed cars. 

By now the second round of stops was upon us, with Trulli and Ralf Schumacher being the first to come in on laps 29 and 30, while Giancarlo came in three laps later. On lap 36 Fernando and Massa pitted together, and the leader was in one lap later.

The order was maintained after the stops… but not for long, as no sooner had Michael Schumacher exited the pits than his Ferrari engine let go. As smoke billowed from the back of the scarlet car, so Schumacher’s title hopes seemed to go with it.

Fernando now led the race, and with Schumacher out would take a ten point lead in the championship battle. All he had to do as hold on… and hold on he did.

Fernando ran home a worthy winner, 16 seconds ahead of Felipe Massa, with Giancarlo third to help Renault pull out a nine point gap from Ferrari in the constructors’ championship battle. Jenson Button ran home fourth for Honda, with Raikkonen fifth, Trulli sixth, Ralf Schumacher seventh and Nick Heidfeld picking up the final point in eighth.

Now it’s on to Brazil for the final race of what has been an amazing season. From a point of complete parity, Fernando and Renault now hold an undeniable and absolutely crucial advantage in both championships. A single point for Fernando will wrap up the crown next time out.
TMihai
QUOTE(sandman_ @ 8 Oct 2006, 10:27)
Ce simpatici sunt fanii Ferrari; cand nu mai pot ridica in slavi pe MS si nu au cu ce ataca pe FA, fac glume si ironii penibile  icon_mrgreen.gif

incercati sa va limitati la o analiza/discutie pe marginea cursei de azi si sa nu incepeti din nou o disputa pe temele clasice: MS vs. FA, Renault vs. Ferrari, mass-dumpers vs. flexi-wings, BS vs. Michelin, etc...
*



Vad ca tu o incepi pe aia fani Ferrari vs fani Renault! Tie cand iti dai cartonas galben? Am uitat ca glumele si ironiile tale sunt cat se poate de potrivite. Inainte de toate esti moderator! Daca inseamna ceva...
Revenind la cursa nu-mi explic de ce cand a castigat Schumi n-am avut conferinta de presa transmisa, iar acum brusc s-a gasit timp. Miki asta deja ma scoate din sarite! Am ajuns sa vad la postul public ce vrea el. Lasand la o parte faza cand a ejaculat pe Bonifaciu in mom. in care motorul lui Schumi a explodat la randu-i.
In alta ordine de idei veneam intins sa zic un sincer "Felicitari Alonso pt un nou titlu", dar cand auzi "Victoria e mai dulce si Ferrari simte ce am simtit noi in China" ti se cam taie. La o adica noroc ca i-a bubuit motorul germanului, ca el si Ferrari erau vinovati pt piuita scapata la pit-stop si alegerea neinspirata de pneuri. M-am convins ca nu stie nici sa castige si nici sa piarda. Mult respect!
showfinger.gif
FISICHELU
@TMihai
..ACELASI LUCRU CA LA PAULP...
INCERCATI SA MENTINETI UN LIMBAJ CIVILIZAT!!!!
TMihai
Scoateti fata aia "zambareata" , eu ce sa-i fac? E acolo, am folosit-o icon_mrgreen.gif Il las pe sandman sa-mi editeze mesajul cum a mai facut-o pana acum...stie el! Nu m-a scos din sarite in nici un caz abandonul lui Schumi, cat m-a iritat Miki in momentele alea...asa ca e de inteles "limbajul". O sa-i cer scuze omului rolleyes.gif
MAKRON
QUOTE(sandman_ @ 8 Oct 2006, 12:27)
Ce simpatici sunt fanii Ferrari; cand nu mai pot ridica in slavi pe MS si nu au cu ce ataca pe FA, fac glume si ironii enibile  icon_mrgreen.gif

Fan ferrari?...hmm...de unde concluzia? Te cam pripesti. Sunt fan Rubinio.
p.s. ceea ce e penibil la nivelul tau este deconectant si conciliant pentru ceilalti.
ncristi
Da..este dureros sa pierzi smile.gif

Ma bucur enorm pt renault...

Cat s-a chinuit fia sa-i faca sa piarda... icon_mrgreen.gif ....asta ma face sa ma bucur si mai tare.
FISICHELU
Nu consider libajul necivilizat o refulare a nervilor, mai ales aici. O asemenea forma de comunicare nu impresioneaza pe nimeni, ba mai mult, nu face decat sa pozitioneze intr-o lumina foarte proasta pe cel ce o foloseste. Ce ar fi fost daca dupa Monza fanii Renault ar fi inceput sa besteleasca pe toti, pentru ca i s-a stricat motorul lui Alonso? In primul rand, nu vad care e legatura intre expozia motorului Ferrari si Alonso, Renault, fanii Renault, si chiar imposibilul Micky Alexandrescu! Bine, incarcatura emotionala e diferita, cursa de azi fiind aproape decisiva, insa nu exista nicio scuza. Reveniti la comentarii despre cursa si incercati sa va tineti de subiectul topicului.

@ TMihai
Cred ca reuseti singur sa faci diferenta intre ace fine si vulgaritate... wink.gif
ssilviu
QUOTE(TMihai @ 8 Oct 2006, 12:46)
Lasand la o parte faza cand a ejaculat pe Bonifaciu in mom. in care motorul lui Schumi a explodat la randu-i.

Curios, eu nu l-am auzit. Pesemne pentru ca tipam ca nebunu prin casa... radmasa.gif
sqryn
QUOTE(FISICHELU @ 8 Oct 2006, 10:34)
Sincer, mi-a parut rau cand l-am vazut pe Schumi consoland mecanicii


Eu zic ca MS trebuia sa se duca la mecanici si sa-i traga de urechi pt i-au dat pneuri aiurea, ca i-au dat un motor care a explodat, sa-i la la suturi pe massa ca nu i-a facut loc in primul viraj si sa se ia de toata echipa si de toata lumea ca nu l-a ajutat sa castige titlul la constructori biggrin.gif Din fericire a dat dovada de un mare caracter ca de obicei.
As vrea sa felicit echipa renault dar nu am pentru ce, nu au aratat ceva deosebit in cursa si au castigat din cauza nesansei celor de la ferrari si a lui MS in special. Asta e, se mai intampla, pacat ca s-a intamplat asa la final cand toti fanii ferrari il vedeau pe MS campion.
Astept un miracol in brazilia desi sunt sanse infime sa se intoarca roata in acest fel.
Michi ala ar trebui dat afara din tvr sau pus sa comenteze curling sau sah sau alte sporturi cu mare audienta biggrin.gif e un nesimtit si un comentator ordinar. Cum v-ar placea de exemplu ca la un meci sa zicem steaua - dinamo, comentatorul sa tina cu una dintre echipe? Cum s-ar simti suporterii echipei adverse? Partea proasta e ca noi ii platim salariul
gun3.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.