Deviltry
11 Jun 2004, 11:53
Salut tuturor,
Mi-a placut forumul cat si raspunsurile super profi pe care le dati.
Am sa va expun si eu una din problemele "cinstitei" mele Dacii din 1984.
De ceva vreme am pedala de ambreiaj foarte tare, mai tare decat ceva de frana, ca sa va faceti o idee... Acest lucru e foarte suparator la mers prin Bucuresti (aglomeratie, semafoare, schimb des de viteze etc).
Ce am facut pana acum:
- schimbat placa presiune (cea veche se fisurase) - oricum problema cu pedala tare e dinainte de a schimba placa
- schimbat ferodouri (cred ca asa se cheama) disc ambreiaj
- schimbat cablu ambreiaj + ansamblul de cauciu care este la capatul cablului din partea de sub capota
- schimbat pedala ambreiaj + sigurante montaj (cea veche avea joc)
- reglat joc liber cablu ambreiaj in diverse variante
In viteze intra usor (cutie 4 trepte). Nu stiu ce sa-i mai fac ca sa "inmoi" pedala. Va rog sa ma ajutati sa gasesc o solutie.
In speranta ca nu-mi veti raspunde cu "asa e ele..."
Al dvs.
Paul
[/quote]
DECI
La pedala trebuie sa ai un joc de max 5mm
La furca joc de atac de max 3 mm
Buba ta cred ca este pe traseul cablu pedala, verifica arcul de readucere pedala sa nu fie prea tare
Verifica jocurile mentionate mai sus verifica daca pedala merge usor in bolt, verifica traseul de cablu sa nu fie in unghi
Deviltry
11 Jun 2004, 13:28
Am ambele jocuri in ambele capete ale cablului de ambreiaj.
Poti fi mai explicit Dyda ? traseul cablu pedala? sa ung cablul de ambriaj cu un pic de ulei ?
Cat de tare trebuie sa fie arcul de la pedala ? Cum verific daca traseul de cablu sa nu fie in unghi?
Multumesc
Da jos arcul readucere pedala ambreiaj si constata ce se intimpla iar cablul sa aiba un traseu lin nu
QUOTE |
Salut tuturor,
Mi-a placut forumul cat si raspunsurile super profi pe care le dati.
Am sa va expun si eu una din problemele \"cinstitei\" mele Dacii din 1984.
De ceva vreme am pedala de ambreiaj foarte tare, mai tare decat ceva de frana, ca sa va faceti o idee... Acest lucru e foarte suparator la mers prin Bucuresti (aglomeratie, semafoare, schimb des de viteze etc).
Ce am facut pana acum:
- schimbat placa presiune (cea veche se fisurase) - oricum problema cu pedala tare e dinainte de a schimba placa
- schimbat ferodouri (cred ca asa se cheama) disc ambreiaj
- schimbat cablu ambreiaj + ansamblul de cauciu care este la capatul cablului din partea de sub capota
- schimbat pedala ambreiaj + sigurante montaj (cea veche avea joc)
- reglat joc liber cablu ambreiaj in diverse variante
In viteze intra usor (cutie 4 trepte). Nu stiu ce sa-i mai fac ca sa \"inmoi\" pedala. Va rog sa ma ajutati sa gasesc o solutie.
In speranta ca nu-mi veti raspunde cu \"asa e ele...\"
Al dvs. Paul
|
salut!
din ce scrie aici nu ai facut nimic in legatura cu rulmentul de presiune care poate fi principalul vinovat pt. problema ta si daca nu l-ai schimbat odata cu placa si ferodoul discului e pacat pt ca e f ieftin in comparatie cu placa de presiune spre ex.
nu cumva iti face si zgomote?
o fi blocat .. placa veche avea uzura mare ?
e vre-o 100-150 parca .. trebuia sa-l fi schimbat si p'ala.
Deviltry
17 Jun 2004, 06:22
Ce am mai facut:
Am schimbat cablul de ambreiaj cu unul nou, pe care l-am uns bine cu ulei.
Rezulta un traseu lin la pedala ambreiaj, dar TOT FOARTE TARE ESTE.
Nu uruie cand bag in viteza, deci rulmentul presiune nu cred ca se face vinovat de problema pedalei tari.
Ma mai puteti ajuta cu ceva sfaturi ?
mai ramane de verificat ansamblul levier+ax+furca; se poate ca axul sa se roteasca greu in carcasa ambreiajului;
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.