cristyans24
15 Oct 2006, 18:53
am o problema,toba scoate un fum ff dens,vreau si eu un sfat
de la ce poate fi,ce anume trebuie verificat,reglat?
ms pt info
EUROPE_
15 Oct 2006, 19:02
Cum e fumul? Negru sau albastru?
mihai0070
15 Oct 2006, 19:03
si ce ai facut asa recent de a inceput sa scoata fumul asta
Eu cred ca e alb, si nu e fum e condens
thirsty
15 Oct 2006, 19:47
opreste motorul si vezi daca mai scoate toba fum
EUROPE_
15 Oct 2006, 19:47
@argon cred ca ai dreptate.
cristyans24
15 Oct 2006, 22:49
pai ultimula perioada am avut pr cu caloriferul din fata,de la un impact imi curgea cate putin antigel,adik o data la 3 zile ramaneam fara apa in borcan, si l-am sch
sincer nu stiu ce culoare are fumul,am sa revin maine cu mai multe detalii
cristyans24
16 Oct 2006, 21:59
am descoperit astazi ca fumul e alb,ce semnificatie are??? ce anume trebuie reparat?
si va rog sa imi spunti si pt celelalte culori,negru sau albastru semnificatia,ce probleme ar putea fi
ms
Nu e fum e condens, pentru remediere asteapta primavara
workarea
17 Oct 2006, 03:00
Asa, ca vad ca nu-ti zice nimeni. Foarte pe scurt, fum negru = amestec carburant prea bogat (in benzina, evident); fum albastru = (cam mult) ulei ars in cilindri. Uita-te un pic pe topicurile tehnice, o sa gasesti multe locuri in care se vorbeste despre chestiile astea, care pot avea mai multe cauze - si rezolvari.
Ciombe
17 Oct 2006, 09:31
Rezolvare- astepti primavara. Pana atunci, daca tii la esapamentul tau - iei o bormasina, un burghiu subtire (de 3 sau de 4) si ii dai o gaurica la toba finala - IN LOCUL UNDE E TOBA INCLINATA, in locu cel mai jos. Vei vedea cum o sa curga apa ca la robine
Apa aia provine din condens. Apa aia provoaca ruginire/mancarea tobei finale pe interior pana se crapa si isi da duhul.
Inainte sa stiu faza cu gaura, la Oltcit schimbam finala cam la 8 luni - un an. Acum am finala cam de 2 ani si ceva si cred ca ma tine pana la primavara.
bafta!
EUROPE_
29 Oct 2006, 12:20
Revin cu o problema, am pus ulei semisintetic 10w 40, la inceput nu scotea fum albastru la pornirea la rece, pe parcurs, a inceput sa mai dureze, la inceput scotea fum 2 secunde, apoi 3, si tot asa. Acum scoate fum albastru intre 5- 7, 8 secunde dupa pornirea la rece. Mentionez ca doar la pornirea la rece imi scoate fum albastru.
Motorul are aproape 1000 km de cand i-am facut setul motor, la 550 km, i-am schimbat uleiul ( 10 w 40 cel pe care il am si acum ). Inainte sa fac schimbul de ulei am avut M20W40, si nu scotea fum albastru la pornirea la rece.
Exista posibilitatea ca uleiul 10w40 sa fie prea subtire, si de aceea sa il consume ( ma rog sa scoata putin fum la pornirea la rece )? Nivelul e acelasi la ulei.
Alex57
29 Oct 2006, 12:27
daca fumul e alb..inseamna ca urmeaza o perioada cu belsug pt tine ....daca e albastru vine ploaia iar daca e negreu..e naspa!
ct03nut
29 Oct 2006, 14:42
dacia din 82 ? e perfect normal ca acele motoare sa arda ulei la pornire deoarece nu au simeringuri la supape sau ceva de genul cum au astea noi. a mea la fel facea pana i-am adaptat acele simeringuri si nu mai scoate deloc fum albastru la pornire
Alex57
29 Oct 2006, 16:32
inseamna ca te asteapta numai zile insorite
EUROPE_
29 Oct 2006, 16:38
@ct03nut, chiar crezi ca asta poate fi motivul? Eu ma gandeam ca uleiul e prea subtire, si de aceea. Peste o saptamana il voi schimba cu un m20w40, sa vad diferentele
.
@Alex57 ce fel de comentarii sunt astea?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.