Sambata pe autostrada Bucuresti-Pitesti pe la 120-130 km/h se aude la un moment dat o trosnitura super puternica , am zis ca e un lemn ceva aruncat in podea de roti , mai merg ce mai merg si la un moment dat din nou doua pocnituri consecutive. Opresc ma uit pe dedesupt si nimic . Ajung pe Transfagarasan pe la 9, 9 si ceva (deja intuneric) si la un moment dat pe la 50-60 km/h se infraneaza absolut brusc masina si vad nor de fum in spate de la cauciucurile tot din spate . Ma trece un fior cum ca se poate sa fie de la faptul ca doua zile cat am plimbat masina la mecanic fara frane fiind am folosit frana de mana si ca s-a lungit cablul . Secunda urmatoare ma impinge sa trag levierul de frana de mana , era parca turnat in podea , nu se putea nici clinti din loc. Ma gandesc eu ca folosind in exces frana de mana si in mers aceasteia i s-a lungit cumva cablul iar tamburusul de la saboti avand cursa mare din cand in cand era agatat intr-un mod misterios de ceva pe acolo in rotatie si asa rotile s-au autoblocat . Acum unii colegi imi spun ca nu are unde sa intre cablul ala intre saboti si tambur dar eu nu as baga mana in foc. Altii mi-au spus ca s-ar putea sa se blocheze pistonasele de frana dar cum naiba, asa brusc si irevocabil. Mentionez ca dadeam cu motorul ambalat 2 metri in spate si se deblocau. La balea lac mi-a venit ideea sa trag nitel levierul de frana de mana poate o fi treaba cu cursa cablului , rezultatul a fost ca pana acasa nu mi s-a mai intamplat treaba cu pricina , doar tamburii incinsi dar nu foarte (coboram periodic sa verific) .
Mentionez ca am punte de break cu tamburi mariti.