mirceas
17 Oct 2006, 18:32
am tot dat search dar nu am gasit nimic edificator la problema mea.
recent am schimbat o parte din componentele de aprindere, mai exact: capac delcou (din ala transparent), condensator, pipa, bujii (sinterom 14np18). mentionez ca nu am aprindere electronica.
am reglat avansul initial ca la carte. cand e motorul cald o ia la sfert de cheie.
dimineata insa porneste greu, dau mult la cheie, iar in prima faza motorul se scutura de rau de tot (anormal).
vreo parere unde sa ma uit sa porneasca totusi usor?
dupa cate zici u s-ar parea ca pompa nu isi tine benzina...cand o porneste dimineata la rece...incearca sa ii "dai la coada" sa vezi ca se si simte daca pompa e amorsata...sar putea sa iti ramana fara benzina...si inca ceva...afara s-a racit asa ca vezi si u sa o pornesti dimineata cu socu
mirceas
17 Oct 2006, 20:30
tine benzina, chiar bine, pentru ca am filtru decantor si vad in el. iar daca dau la cama vine benzina imediat.
socul il folosesc uneori chiar si vara daca e motorul rece, ce sa mai zic acum ca e frig...
inainte foloseam bujii brisk, le-am gasit cam "afumate", aveam un set de sinterom disponibile si le-am pus pe alea.
EUROPE_
17 Oct 2006, 20:38
Motorul trebuie sa porneasca fara sprituri daca tragi socul, plus ca nu trebuie sa dea sa se opreasca. Ar trebui sa porneasca usor, daca totul e pus la punct.
mirceas
17 Oct 2006, 21:03
pun si eu o intrebare: e posibil sa fi inversat niste fise fara sa imi dau seama? zgaltaitul asta poate sa se datoreze acestei cauze? totusi dupa ce o ia, si se incalzeste putin merge ok.
cristi.r
17 Oct 2006, 22:24
Daca inversai fise, nu-ti mai pornea in veci.
Foloseste din nou Brisk. Cine stie ... poate ca astea Sinterom nu-s asa bune ... faptul ca-s afumate nu inseamna neaparat ca sunt proaste bujiile. Inainte de inlocuirea pieselor, cum iti pornea cu alea afumate ?
mirceas
18 Oct 2006, 05:31
la rece pornea bine.
diaconuliviu
18 Oct 2006, 07:07
Doua fise inversate = porneste in suturi. Dau exemplu inversare 1 cu 2.
Numai ca pornirea si mersul is in suturi si la rece si la cald.
mirceas
18 Oct 2006, 07:21
azi de neatza' am verificat fisele si sunt ok. aveam gheata pe geamuri
, prima zi din aceasta toamna. totusi a pornit dupa vreo 2 tentative, ceea ce inseamna ca poate scanteia nu e buna. suspectez bujiile, cred ca pun inapoi brisk.
cristi74
18 Oct 2006, 18:52
Verifica carbunii de la electromotor.
cc_silviu
19 Oct 2006, 19:30
salut
incearca
sa verifici platina si dupaia sa o reglezi la 0,4 - 0,5 mm cu o lera.
sa reglezi bujiile la 0,6 - 0,7 mm (poate nu sunt reglate bine din fabrica)
regleaza avansul prin metoda cu becul
si in final regleaza carburatorul, si verifica daca iti inchide deschide complet clapeta de soc.
cam aceeasi problema o aveam si io pana azi cand am reglat tot ce ti'am zis si imi porneste fara soc, cu 2,3 sprituri plus ca merge mai rotund
p.s. si io mi'am pus capac dinala transparent.
cristi74
19 Oct 2006, 22:07
Ma repet. Verifica electromotorul. Daca porneste cand e cald motorul, atunci problema e de la electromotor nu din alta parte (gen aprindere) garantat 100 in 1000.
Exact aceeasi problema am avut'o si eu, la mine era stricat jiglerul cu bila din carburator. Dupa ce se incalzea imi poernea porfect.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.