Stiu cam care e treaba cu avansul vacumatic insa eu am niste nelamuriri:cand scot furtunasul se simte clar ca trage(la deget),dar nu are efect la mersul motorului cand il bag sau il scot(sau e asa de fin ca nu sesizez eu cu urechea!?)
Sa umblu la arcul acela de la delcou pt a mai slabi arcul de la vacumatic(arcul capsulei)?Sau ce sa fac ca sa se simta cand scot furtunasul?Masina merge bine..dar poate ca nu e totusi 100% in regula daca nu-si face avansul asta treaba..
Ceva idei?
Gheorghedracu
19 Oct 2006, 17:11
De unde stii ca n-are efect?
Daca platoul platinei se misca (poate fi incercat "la rece" cu mina, sau chiar incercind sa creezi o depresiune in furtunas -poti sa incerci sa tragi aerul cu ceva, o seringa de plastic bine etansata pe furtunas de exemplu) atunci totul e okay, si trebuie lasat in pace. Primul lucru care trebuie facut (daca exista dubii legate de reglarea corecta a aprinderii) este sa verifici cu un stroboscop. Nu uita, furtunasul de vacuum de la delco trebuie desfacut, si blocat cu ceva, sa nu traga aer fals pe acolo si turatia trebuie ridicata parca pe la 1000-1200rpm. De asemeni unghiul de inchidere al platinei (Dwell) trebuie sa fie reglat inainte de a verifica aprinderea.
bygy007
19 Oct 2006, 17:30
daca nu stiati capsula vacumatica are o gaura cam de 0,8mmin partea de jos iar daca tragi de pe furtun si tii limba nu trebuie sa ramina lipita
dyogenes
19 Oct 2006, 18:54
Daca avansul static este marit prea mult, vacuumaticul nu mai are efect la ralanti. Nu mi-am pus problema de ce, dar asa e, experimentat pe propria-mi piele.
tibi2006
3 Dec 2006, 18:12
Ce rol are, de fapt, capsula vacumetrica in functionarea motorului?
șoferistul
3 Dec 2006, 18:48
Modifică avansul centrifugal la apăsarea bruscă a pedalei de accelerație și în sarcină.
http://www.leeric.lsu.edu/bgbb/7/ecep/auto/h/h.htmQUOTE
provides an extra measure of timing over and above static and any mechanical advance. The vacuum advance extends the burn cycle even longer so that all the heat energy may be absorbed by the pistons resulting in more power yield per measure of fuel and more mpg
http://www.stoveboltengineco.com/howto/vac.htmAvantaje:
QUOTE
1) Improved idle cooling
2) Improved idle quality
3) Improved fuel economy
4) Improved throttle response
5) Improved drivability
6) Enables improved spark knock control under full throttle accelerations
7) Enables leaner fuel jetting at light load to further improve fuel economy
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.