Greu nu este de facut, ia si tu pe langa tine pe cineva care stie sa invarta de un surub
.
Oricum, uite pasii:
Inainte de toate, dai cu spray degripant (deci nu WD 40) pe toate filetele care urmeaza sa fie desfacute. Astepti....
1. Scoti lichidul din borcan cu o seringa.
2. Scoti borcanul pompei de frana (poti sa pui inainte niste carpe dedesubt pt. ca o sa curga lichid).
3. Desfaci cu o cheie fixa buna, cu tolerante mici, olandezii tevilor de frana. Ai grija la cum prinde cheia pe suruburile respective. Daca iti scapa cheia si strici hexagonul suruburilor, trebuie sa schimbi toata teava.
4. Desfaci cele doua suruburi de prindere a pompei pe servofrana.
5. Apasand usor pe pistonasul pompei (ai grija ca mai sare lichid de frana!) apuci cu un patent sigurantele situate in gaurile (2) in care se prinde borcanul de lichid de frana.
6. Dupa ce ai scos sigurantele, scoti si pistonasul si verifici uzura pieselor.
Cel mai important conteaza uzura cilindrului de frana.
Poti sa cumperi pistonasele, si urmezi pasii de mai sus in ordine inversa pentru remontare. Ungi cu lichid de frana pistonasul inainte de al monta.
Pt. aerisire pui lichid in borcan pana sus si deschizi pe rand suruburile de aerisire de la roti, incepand cu roata cea mai indepartata de pompa. Dupa ce curge cat de cat lichid fara aer pe la fiecare roata de poti apuca sa faci aerisirea prin sistemul clasic de dat "pedale"
Spor la munca!