Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Surubul de amestec aer-carburant
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
y000ptm
Nu stiu care e problema, poate ca ati inteles din titlu despre ce e vorba, faza e ca am spalt carburatoru de atatea ori, cu diferite solutii care mai decaare mai scumpe, tot degeaba, am fost si la vulcanizare de mi-a suflat prin toate gaurile, dar tot degeba, cand vreau sa reglez amestecul de aer/carburant invart de surubu ala dar motorul nu schiteaza nimic decat daca-l infiletez de tot sau il desfiletez si-l scot, se opreste motorul.
Nu stiu ce sa-i mai fac, consuma enorm ! peste 14 - 15% in exterior ! cineva mi-a largit gaurile de la jiglerul de aer, intradevar, a avut oarecum un efect mi-a scazut consumu la 10 - 11%. Nivelul este reglat, jiglere nu mai zic cate seturi am schimbat si e brasov, si de toate neamurile, avansu a fost reglat prin nu stiu ce metoda cu scanteie, ungerea motorului este buna, presiunea sta la mijloc dupa ce se incalzeste motorul, recent am facut schimbul de ulei, are si aditiv 2+2 in el, adica in motor nu sunt forte mari de frecari, evacuarea este corespunzatoare, chiar nu stiu ce sa-i mai fac, ce-mi propuneti? ultima varinata mi-a ramas sa-mi iau alt carburator, dar pana tunci am scos jigleru de aer, si am mai largit gaurile, ca alta solutie nu am ..
argon
In primul rand ala nu e surub de amestec aer-carburant, nu amesteca nimic ! e pentru dozajul emulsiei necesare la mersul in gol.

Ai facut o mare prostie ca ai largit jiglere, cumpara si monteaza un set stas, care sa corespunda capacitatii tale cilindrice, si sufla bine carburatorul pe toate orificiile cu aer comprimat.

Un consum de 14 % e normal iarna in oras..daca tu zici ca-i afara..nu-i OK..peste 8 nu are voie sa sara iarna..si 6,5 vara.
AC
QUOTE(y000ptm @ 1 Nov 2006, 10:28)
................
cand vreau sa reglez amestecul de aer/carburant invart de surubu ala dar motorul nu schiteaza nimic decat daca-l infiletez de tot sau il desfiletez si-l scot, se opreste motorul.
...............
*


Aer fals. Daca ai servofrana, acolo este defectul, 80%!
argon
E normal sa se opreasca in conditiile date, nu-i aeru fals de vina..
AC
QUOTE(argon @ 1 Nov 2006, 10:54)
E normal sa se opreasca in conditiile date, nu-i aeru fals de vina..
*


Pai omul a manarit jigloarele tocmai ca nu putea regla dozajul, deci problema era veche. Argon, eu saptamana trecuta mi-am calcat pe inima si mi-am schimbat servofrana (960.000) , de vreo 7 ani la mine nu se putea regla dozajul si stiam ca de la asta e defectul (cand strangulam furtunul de vacum, dozajul se putea regla si mersul motorului era foarte rotund). Deci vorbesc din experienta.
argon
Eu ma refeream doar la partea ca e normal sa se opreasca motorul cu surubul strans sau destrans la maxim. Cand invarti de el, cu jiglere OK, turatia ar trebuii sa varieze.
y000ptm
Cred ca AC are dreptate niciodata nu cred ca a fost schimbata servofrana [masina e din '94].
Inca ceva, pana sa-mi maresc acele orificii mirosul la teava de esapament era groaznic ! iti dadeau lacrimile, acum poti mirosi gazul care iese ..
AC
QUOTE(y000ptm @ 1 Nov 2006, 11:37)
Cred ca AC are dreptate niciodata nu cred ca a fost schimbata servofrana [masina e din '94].
Inca ceva, pana sa-mi maresc acele orificii mirosul la teava de esapament era groaznic ! iti dadeau lacrimile, acum poti mirosi gazul care iese ..
*


Oricum, inainte sa dai bani pe o serva noua, stranguleaza furtunul care duce de la serva la galerie si incearca sa reglezi amestecul (cu un set de jigloare normale, desigur). Trebuie sa fii sigur cand te hotarasti sa schimbi o piesa!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.