bibibaza
2 Nov 2006, 15:32
daca cresc turatia motorului la 2000 rot/min,aceasta oscileaza intre 2500 si 3000 rot/min,la turatie mai mare mersul motorului nu e ''rotund'' ci parca intrerupe,am mai reglat dist la platina,pentru ca in timpul mersului ''smucea'' ,dar indicatia turometrului e tot asa ,am montata o aprindere electronica.
Si eu am avut aceasta problema da se pare ca s-a remediat singura
mihai0070
3 Nov 2006, 08:34
Cauze ...rezolvari .... ca mai sunt si alti cu probleme deastea...
kalyyyyyy
3 Nov 2006, 08:47
Eu am avut o problema asemanatoare,in sensul ca turometrul ajungea la 7-8 mii de turatii si zbarnaia.Cauza era masa defectuoasa.Era intrerupt aproape de tot cablul gros de masa.
mihai0070
3 Nov 2006, 09:00
Care cablu gros de masa nu de alta dar si al meu mai face asa ...
diaconuliviu
3 Nov 2006, 11:01
Oscilatia turometrului insotita si de acele smucituri denota defect de aprindere-platina, primar bobina, condensator.
Fara smucituri, masa, conexiuni, microdescarcari (mai ales daca oscilatiile apar dimineata, pe vreme rece sau umeda), sau defectiuni in el.
dar in primul rand as schimba totusi platina
salut poti sa ai doua probleme 1-sa ai o masa slaba sau care nu face contact 2- sa ai un scurt undeva
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.