cand se incalzeste, dupa, sa zic juma de ora in aglomeratia din bucuresti, intra greu in toate treptele.
de la ambreiaj sigur nu e. placa, disc, rulment, cablu, toate-s noi.
am inteles ca trebuie sa schimb valvolina in cutie. voi ce credeti???
mihai0070
8 Nov 2006, 10:25
Pai normal era ca la rece sa iti intre greu cand valvolina (uleiul din cutie) este inca tare (gros) dupa incalzire se subtiaza si trebuia sa mearga bine ???????
nu cred ca este de la ulei
parearea mea
mihai0070
8 Nov 2006, 11:35
EEE... nici chiar asa de repede nu poti da un verdict ca este varza ...lasa initiatorul sa mai dea detalii cum ar fi :
Caraie , de cand a inceput sa faca ,
sobolan
10 Nov 2006, 21:22
NU are nimic cutia ta ! am patit si eu asa cu o berlina noua la vremea aia(acu vreo 5 ani). Fii atent ce am facut: am schimbat uleiu in cutie si AM PUS T80 in loc de t 90 ! T80 e mai 'subtire" si o sa mearga bine ! Treaba asta apare din cauza ca cutia ta de viteze e prea "stransa" ,probabil jocurile admisibile ,de la tot ce are prin ea ,sunt prea mici.....schimba uleiu cu unul mai subtire un t80 mai bun ,nu romanesc, si problema e rezolvata.....
ghiccy
12 Nov 2006, 01:33
mi-am luat deja castrol ep90, cred ca-l schimb pe luni-marti
va tin la curent!
bafta!
Dieselx
12 Nov 2006, 15:27
Nu este de la ulei. Odata incalzit si fluid, nu are cum sa ingreuneze schimbul treptelor. Eram de acord daca o facea la rece.
Dar nu am inteles exact cum se manifesta.
Agata, caraie, sau pur si simplu nu intra in viteza? Cand scoti din viteza iese usor sau agata? Ambreiajul prinde cumva foarte jos? Asa s-ar explica.
Pentru mine de exemplu este foarte clar ca nu e de la ulei!
bai baietii am si eu o problema si tot de discuta aici de cutii am si
EU batranica mea din 84 cutie 4 trepte si am o problema cu ea, imi huruie pe liber cand se incalzeste(la rece nu face) in viteze nu face, mentionez ca am schimbat placa de presiune disc si rulment de presiune noi de origine(nici 100km cu ele). aaaa si ulei am in cutie pana la nivel. mi-a spus un prieten ca s-ar putea sa fie de la un rulment de pe trenul fix. in caz ca va-ti confruntat cu asa ceva va rog spuneti-mi si mie ce e de facut ca m-a disperat . va multumesc
ghiccy
13 Nov 2006, 10:09
am schimbat uleiu' si e de nerecunoscut si la cald si la rece
deci... era de la ulei!
bafta!
Asa ma si asteptam sa fie, bine ca ai rezolvat-o. Daca era sa te iei dupa unii o desfaceai dejeaba
Si daca peste o saptamana, o luna revine problema? crezi ca mai vine cineva si spune:"ba am fost fraier nu e de la ulei!"
Asteptam si vedem ce zice
ghiccy
13 Nov 2006, 10:53
si daca si cu parca...
cu uleiu' cu care vine masina (romanesc banuiesc) a mers 55mii km sa zicem.
voi vedea cat mai merge si cu castrol-u' asta, ma gandesc ca poate e mai bun decat cel romanesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.