[later edit - am scos obs. pentru northwood - s-a lamurit ca era o confuzie intre radiator si calorifer]
Iar despre rodaj - parerea mea e ca daca uleiul era incins (adica i-ai dat talpa abia dupa 5-10 km de mers continuu), nu ai produs chestii prea urate. S-ar putea doar sa ai o problema cu racitul - ma rog.
Ideea este ca eu am facut rodaj masinii in regimuri diferite de functionare. Prima mie am facut-o cumnite (schimbat la 2500, niciodata peste 90Km/h), apoi.. rautate. Ba ii dadeam 3000-4000, ba schimbam doar la 2500. Cu bucati de zeci de km in felul asta.
Motorul are acum 55000Km si e inca tzapan si merge rotund, demarajul e bun si nu scoate fum.
Deci grav nu a fost ca i-ai dat talpa, dar incearca sa nu mergi mereu asa cu ea
si daca e s-o calci, abtine-te pana uleiul se incalzeste bine.
Mirosul de ars nu stiu exact de la ce e.. Fiind motorul facut proaspat, poate miros garniturile, sau etc.. Nu te alarma inca.
Cand am facut rodajul - inainte - am citit ca trebuie sa-l fac (mai putin o perioada de 1000Km) in regimuri variate de functionare. Altfel motorul ori se invata prea lenes, ori se strica prea repede. Si am facut asa si sunt multumit. Nici o problema la motor pana acum.