Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pentru curatarea injectoarelor
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Diverse - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Urs
Multumesc AlinREHAU. Atunci le pun tot pe cele vechi pana cand voi gasi de cumparat un set nou.
abur
pt Bolovan
cautai in tim service pt curatare? eu am fost acum 4 ani la Tim Nov Dac (cred ca asa le zicea). oricum este service-ul magazinului reprezentanta Dacia, din Printul Turcesc, la parterul blocului din curba tranvaiului 1 (din Traian spre Modern). service-ul e undeva pe Cimpului parca. mi-e mai greu sa-ti explic, dar daca intrebi la magazin te indruma, sigur. nu stiu preturi, dar era atunci un inginer grozav.

Alin REHAU explicatia "beton"

pt hadessutzu
daca nu te-ai apucat inca de lucru, as mai adauga atentie si la rampa. e din plastic dupa cite imi amintesc. sa nu o fortezi. cunoastem toti calitatea plasticului folosit de dacia.
spor la treaba.
Marius81
Inca nu m-am apucat sa desfac masina pentru ca am incercat in weekend acum cu solutie pentru curatare si se pare ca a avut efect.
Am mers cam 650km pana s-a terminat aproape toata benzina atat pe autostrada cat si pe drumuri nationale cu motorul destul de turat fata de cum merg in mod obisnuit.


L.E. - Am folosit solutie 2+2 cumparata din Cora....
IRONICK
Pai spune si ce ai folosit. Ca poate este util pentru cineva care nu se pricepe.
sylvyu
Salut baieti
Confirm metoda domnului AlinREHAU, acum am terminat de curatat injectoarele
-durata - cam o ora masina are 77600 km
-am folosit -una bucata spray contacte 18 ron sellgros
-cheie inelara de 10
-imbus in stea 3 ron
-surubelnita
-schimbat filtru de benzina 23 ron
cam atat, cost total 44 ron, manopera 0 ron in fata blocului
spor la treaba nu este greu
bolovan_ro
sylvyu si se simte?
luciank
M-am "inarmat" si eu cu toate cele necesare pentru curatarea injectoarelor, dar mai am o nelamurire: la alimentarea injectorului cu 12 V de unde stim care e + (plus) si care e - (minus) ? Nu de alta, dar n-as vrea sa stric injectorul, am inteles ca nu e foarte ieftin unul nou.
AlinREHAU
Nu conteaza cum il alimentezi , nu il tine mult totusi alimentat .
sylvyu
Este ca noua merge super bine biggrin.gif
eu aveam putine probleme dimineata la pornire tremura putin, acum s-a rezolvat

-sunt doua fire care alimenteaza injectorul la motor cel negru este - si celalalt logic plus
succes


Urs
In sfarsit a venit si randul injectoarelor mele sa fie curatate, totul a decurs conform pozelor lui AlinREHAU, am intampinat greutati la scoaterea rampei din chilasa, nu am vrut sa fortez, dar dupa vreo 10 minute de miscari usoare in toate directiile, am fortat si au iesit. Le-am pus solutie 2+2 de care s-a mai vorbit pe aici, le-am suflat apoi cu spray-ul de contacte pana pulverizau la aprox 1 m.
Cand insa a venit timpul sa le montez inapoi. jale mare, nu vroiau sa mai intre la locul lor indiferent cat am fortat, pana la urma cu varful surubelnitei am reusit sa apas garniturile din partea inferioara si sa le fac sa intre cat de cat in gaurile din galeria de admisie, sau cum s-o chema chestia aia mare din plastic in care isi au "domiciliul". A mai aparut la final surpriza ca picura benzina de la mufa furtunasului de retur, prima garnitura (cea neagra) era "ciupita". Am demontat din nou filtrul de aer si am inlaturat garnitura defecta, a ramas doar a doua (rosie) insa la cuplare a facut "click-ul" regulamentar si etaseaza perfect.
Una peste alta, fericire totala, masinuta merge ca noua.
Multumesc si mult succes celor care se apuca de treaba (daca a mai ramas cineva..... blink.gif s-ar putea sa fi ramas ultimul).
AlinREHAU
Eu am uns garniturile ca sa intre usor , si am avertizat la o-ringurile de la conectorii de pe rampa/furtun , ca trebuiau bagati drept smile.gif . Felicitari wink.gif .
Urs
Domnilor, am masinuta din avatar din 10 martie 2007, pana azi nu m-a lipit niciodata de scaun, daca apasam putin acceleratia incepea sa tremure si sa smunceasca, demarajele pentru schimbarea treptelor le dadeam foarte lin. Credeam ca atat poate masina si avand un motor mic nu pot cere mai mult de la ea. Azi mi-a trecut prin cap sa verific rezultatul muncii de ieri, (curatarea injectoarelor) si am inceput sa apas pe acceleratie mai mult decat de obicei. Sincer, parca sunt la volanul unei Ferrari, stiu ca va prapaditi de ras, dar eu asta simt in momentul asta. Imediat dupa ce s-a pus in miscare, daca apas pana la jumate acceleratia, fluiera rotile si ma lipeste de scaun, iar in celelalte trepte, de asemeni o simt cum se lanseaza spre inainte.
Nu stiu cum sa va multumesc, in special lui AlinREHAU (daca nu erau pozele lui nu cred ca aveam curaj sa desfac singur o juma' de motor), dar va doresc sa aveti parte macar de jumatate din fericirea ce o am eu acum.
sofer5.gif
De acum trebuie sa am grija sa nu ma ia valul si sa-i indoi vreo aripa.
Chipu
Vreau si eu.
Un service in care se face treaba asta bine, gasim in Bucuresti?
Ceva cu experienta, ca asa la plesneala banuiesc ca s-ar gasi usor.
bolovan_ro
Urs citi km are masinuta?
Urs
Nu stiu, pe bord am ceva peste 53.400 km, dar se vede o mica indoitura la tabla de sub rotitele cu numere de unde am dedus ca saracuta a alergat mult mai muuuuuuuult decat imi apare mie pe bord. Masina am luat-o din targul de masini de la Cumparatura (drumul E85 Suceava-Falticeni), deci era o miresa cu buzele facute, gatita sa fie plasata.
Tot pentru a va face o parere de viata ei pana sa ajunga la mine, am incercat sa ajung la rezervor prin portbagaj si uitati ce am gasit.
Iuliutz
zici ca e scoasa dintr-un lac...... asa are namolul. Vre-un peste nu ai gasit pe acolo?
bolovan_ro
Urs la mine nu arata asa rau dupa 70.000 km. Si masina a mers si pe cimp...si pe coclauri...etc
Urs
Concluzia e ca in fata la 52400 km cand am cumparat-o, era un 1 sau chiar un 2. La 2 zile dupa ce am cumparat-o am schimbat uleiul (12 martie 2007) si de atunci am facut putin peste 1000 km, aproape toti in oras, si nivelul uleiului in baie n-a scazut, iar pe evacuare nu-mi scoate fum deloc. Ma gandesc astfel ca motorul mai are ceva viata in el, nu e chiar praf.
Mai mirosea a benzina in jurul masinii la pornirea la rece, dimineata, dar mirosul s-a diminuat de 2 zile de cand am curatat injectoarele.
Tot la 2 zile dupa cumparare am schimbat si filtrul de aer, imi pare tare rau ca nu i-am facut o poza, in loc de galben, era maro-negru in zona celulelor pe unde trece aerul.
bolovan_ro
Urs pentru ca traim in romania...ii normal cum arata filtru de aer. Bine ai facut ca ti-ai schimbat oloiul. Pe toba sint funingine? Ce culoare are toba?
De ex. la mine, dupa 18000 km (de cind am schimbat toba)...tot ce se vede ii putina rugina. atit
Urs
Are rugina dar nu e cu funingine.
bolovan_ro
Iti sta bine masinuta.
Urs
Multumesc.
Vreau sa-i mai schimb si lichidul de frana dar mi-e frica sa nu raman fara ambreiaj, stii pe undeva pe aici o descriere a operatiunii ? Am prins gust sa-mi fac toate reparatiile singur, (numai montarea alarmei + inchiderii era 2.500.000, apoi curatarea injectoarelor, reglarea culbutorilor....s.a.m.d.) se lasa cu economii importante la buzunar + calitatea lucrarilor, am lucrat 3 saptamani intr-un service si stiu care era mentalitatea mecanicilor : "carpeste-l repede, ia-i banii si fugi la celalalt".
Multumesc Bolovan_ro ! imbratisare.gif
costin_bad
Cred ca de la curatarea injectoarelor pana la rugina tobei si reparatiile in regie proprie e o cale atat de lunga...
Urs
Luat de curent nu mi-am dat seama cat de mult am deraiat de la subiect, scuze, promit sa nu se mai repete ! nono.gif
bolovan_ro
Urs http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...++frina++schimb
Procedura ii relativ simpla. Cumperi lichidul de frina. Desfaci circuitele de aerisire (de la roti). Si incepi sa dai la pedale. In tim ce completezi lichidul din rezervor. Pentru operatia asta cam ai nevoie de inca o persoana care sa-ti apese pedala.
luciank
sad.gif Cred ca sunt primul care o da in bara curatand injectoarele. Am executat operatiunile de mai sus, toate bune si frumoase dar la pornire prima data se tureaza puternic iar apoi merge neregulat: cam 3 sec se tureaza apoi 3 sec scade turatia, si tot asa la infinit, un fel de barca pe valuri.
Mentionez ca am dat cu spray de contacte pe la toate mufele senzorilor pe care i-am intalnit in cale, sa fi deranjat un anumit senzor ?
Recitind posturile cu instructiuni privind curatarea injectoarelor cred ca am gresit la introducerea injectoarelor in gaurile unde erau initial, adica cu tot cu rampa in blocul motor. Nu le-am fortat sa intre, doar le-am apasat putin si am strans cele 2 suruburi care tin rampa. Ce parere aveti, sa le ung putin cu vaselina sau ulei de motor si sa incerc sa le bag mai bine ? Garniturile se vad cu ochiul liber, cred ca nu erau asa la inceput.
Rog urgent ajutor, maine am nevoie de masina, dimineata ma trezesc la 06.00 si demontez din nou. sad.gif
Multumesc.
bolovan_ro
luciank
1. Verifica daca au fost introduse corect injectoarele si nu trage aer fals
2. Ferifica daca-i pus bine la loc corpul clapeta.
3. Daca ai umblat la senzorul de turatie...vezi sa nu fie montat invers.
4. Verifica daca prinde bine filtrul de aer (filtrul tine si corpul clapeta)


Simtomele par a aer fals pe undeva...
luciank
Multumesc bolovan_ro.
biggrin.gif Era ceea ce am banit. Nu am introdus destul injectoarele in suportul lor de pe blocul motor. Am demontat din nou, le-am uns foarte putin cu vaselina dar nici asa n-au vrut sa intre, rampa aceea de plastic nu prea le da voie, mai ales celor 2 din mijloc. Am aplicat alta varianta: mai intai am introdus introdus injectoarele in blocul motor si apoi am montat rampa pe ele. Cumva, cu chiu cu vai am reusit, dar merita efortul, alta viata, alt demaraj smile.gif super bine.
Cand am intors rampa cu gaurile alea in jos a cazut din ea o gramada de rugina. Fostul proprietar cred ca nu a inlocuit la timp filtrul de benzina, si acela cand l-am inlocuit era plin de apa ruginita si mizerii.
bolovan_ro
luciank se introduc prima oara in rampa...dupa care in chiuloassa. Daca le introduci drept...intra...asa am vazut in service ca faceau
uNicu'
Multumesc mult pentru informatiile culese de pe acest topic!
Multumiri speciale domnului AlinREHAU pentru excelentul tutorial pe care l-am aplicat pas cu pas si... pot sa spun ca masina mea merge ca noua!
Pentru curatare eu am utilizat atat metodele descrise aici cat si un compresor cu aer!
Inca o data multumirile mele si ...mi-ar placea sa putem bea o bere rece impreuna pentru ca e clar ca-s bun de cinste!
(Dar sa avem "soferul" cu noi... biggrin.gif )
luciank
@uNicu' , la tine au intrat usor injectoarele inapoi ?
uNicu'
Au intrat relativ usor...Am pus putina vaselina...
Eu am avut o mica problema cu parghia de la acceleratie ca uitasem sa o montez la loc. blush.gif
Inainte de a monta filrtu de aer i-am dat cheie
Motorul se accelera scurt, incepea sa dea rateuri, iar apoi se oprea...O bagasem pe maneca! tongue.gif
Singura prublema reala am avut-o cu garnitura neagra de la tur pe care am reusit s-o "ciupesc" dar am inlocuit-o!

Iuliutz
Astazi am executat si eu cu succes operatiunea. Era sa ciupesc si eu garnitura de la tur dar am observat ca s-a agatat si am salvat-o. Am mai inlocuit chederul de la haion cu unul de solenza dar din pacate era mai scurt cu aproximativ 10 cm dar am mai adaptat din cel vechi. Astept acum ploaia ca sa vad daca mai ploua in portbagaj.
iulianwizard
dar un service mai ieftin care face treaba asta, nu prea ma pricep la masina. sau poate se ofera cineva de aici sa ma ajute, promit ca fac cinste grasa. 04.gif 04.gif
Urs
Ai uitat sa spui de unde esti, nu cred ca daca ma ofer eu sa iti arat cum (mai bine inveti pe cineva sa pescuiasca decat sa-i dai un peste wink.gif ) ai sa vii pana la Suceava. Cel mai bine ar fi sa citesti toate ce s-au scris pana acum in acest topic si sa te apuci singur de treaba. Eu am facut asta de vreo 3 ori pana acum si nu am stricat nimic. Nu am avut nici un fel de cunostinte decat ceea ce s-a scris aici. Ai si o gramada de poze, totu-i sa vrei sa citesti cu atentie si sa te murdaresti putin pe maini.
Spor la munca.
iulianwizard
sunt din bucuresti.
AlinREHAU
Urs de ce ai facut operatiunea de 3 ori ? Eu am facut curatirea o data apoi am mai facut-o inca o data doar ca sa fac pozele pentru daciaclub smile.gif . Dupa 2 saptamani parca nu mai tragea la fel dar dupa ce am facut-o a doua oara mi-am dat seama ca ma obisnuisem cu ea sa mearga bine ...
Acum duc dorul DSN-ului ca merg cu 1.5 dci si cand mai iau masina sotiei parca merg cu BMW radmasa.gif
Urs
Prima data am facut-o in iunie, imediat dupa ce ai bagat pozele cu demontarea amanuntita, apoi peste vreo luna cand am schimbat filtrul de benzina si sorbul la pompa de alimentare si vroiam sa fie totul curat din rezervor pana in cilindri, iar ultima oara acum vreo saptamana ca sa le suflu si invers, pentru ca am uitat in vara si le-am fost suflat numai in directia normala de functionare.
rodmanel
sal...la toata lumea....sunt cam nou pe aici pe forum....si sunt tare interesat de curatarea astea a injectoarelor, si eu am ceva probleme si banuiesc ca de la injectoare ar fi, .......acceleratie intarziata, merge in suturi la plecare, etc, ,.........daca e cineva din bacau doar sami explice mai cu amanuntu>>>>>>fac o cinste mareee !!!!!! 10x
costin_bad
Daca vei citi cele 5 pagini ale acestui topic vei gasi explicatii amanuntite si chiar si poze.
Asta daca vrei doar explicatii.
Urs
Vezi ca in Bacau il ai pe AlinREHAU, http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=957703 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=957764 e baiat de nota 10, daca are timp liber te rezolva el. Insa daca te-ai uita cu atentie la pozele facute de el, si explicatiile din jurul lor, ai putea face singur toata treaba.
Spor la treaba !
AlinREHAU
Eu sunt din Bc smile.gif
gigibecalul
Cel mai tare topic!!!! Nimeni nu se cearta, nimeni nu se contrazice, AlinREHAU face poze si explica, le iese pasenta la toti, toata lumea e fericita! Nu e nici un pic de ironie in ce spun! Felicitari AlinREHAU!!!!!!! Maine execut si eu injectoarele!
turturel
recomandati folosirea expres a consumabilelor de origine( gen filtru ulei renault, filtru aer,bujii, filtru benzina) sau sunt la fel de bune si cele din import cum le spun cei de la magazine?



multumiri domnului alinrehau pt prezentarea facuta cu tot cu explicatie. curatarea injectoarelor va veni si la mine cat de curand. in cazul in care nu ma descurc e
cineva de aici din braila care sar pricepe sa ma ajute?




Multumesc anticipat!
mafiozzo
eu azi am bagat aditiv de curatare a injectuarelor.. astept sa vad dak va fi o schimbare.. sau nu
83jon
Salut.
Azi din lipsa de ocupatie m-am gandit ca ar fi bine sa imi desfunfund injectoarele....n-am mai facut treaba asta de ceva vreme , cam din 2002 (masina o am din 2001 SuperNova Europa ).Aveam un usor tremurat al masinii si ma gandeam ca ar putea fi de la un injector infundat.
Dupa ce am citit acest post am prins curaj ....si m-am apucat de treaba .
Am urmat fiecare pas cu strictete , mai putin doi (am pierdut o siguranta de la prinderea contactilor pe injector si am deteriorat un oring de la returul benzinei de pe rampa de injectie ).
Acum , dupa ce am dat jos rampa ma asteptam sa cada rugina din ea sau un alt fel de mizerie ..dar nu a curs absolut nimic ...era curata luna si injectoarele la fel , acum sincer nu vreau sa ma laud , da din ce am citit pe aici ma asteptam la ce e mai rau, mai ales ca masina mea merge de cand o am mai mult pe rosu si benzina primeste de la un peco din oras care nu stiu de unde primesc benzina (stau in Navodari).Nu am bagat aditivi sau alte solutii de desfundat injectoare .

Una peste alta de tremurul masinii nu am scapat ...tre sa mai forez pe forum poate aflu ceva.

tibinea
Cand "bagam" piciorul in gas, imi dadea o intrerupere scurta(parca nu se alimenta). M-am gandit ca poate e de la injectoare. Masina e din 2002, iar eu sunt al doilea proprietar. Surpiza a fost ca erau curate luna, dar am gasit un oring rupt la unul din injectoare. L-am inlocuit si pt. ca tot am desfacut, le-am suflat ca la carte(metoda AlinRehau). Am folosit si solutie pt. curatat 2+2 pe care am pus-o nediluata pe orificiile injectaorelor, dupa care am suflat cu spray de contacte. Pulverizau perfect.
Merge rotund, aproape ca noua(are 80000 Km) si se infige fara sa-mi mai dea acea intrerupere de care v-am zis mai sus. Eu am masina de la 45200Km.
Spre deosebire de titiDSN eu am alimentat pana anul trecut de la Lukoil, dar s-au prostit, iar de atunci de la Mol si cateva plinuri de la Rompetrol. Cu cea de la Mol tuna si fulgera!
Daca tot deschideti santierul e bine sa curatati motorasul si clapeta, pt. ca acolo se strange multa mizerie. Se poate folosi un spray pt. curatat carburatoare si se face bec.
kat
Si eu am avut probleme cu injectoarele. In urma cu aproximativ o saptamana am gasit toate injectoarele pline cu apa (voiam sa o pornesc dupa o saptamana de stat pe dreapta si nu am reusit asa ca le-am demontat si am gasit marea surpriza).
Scuze ca sunt off-topic dar stie cineva cum poate ajunge apa in rezervor si cum se poate remedia problema fara a merge la service ca nu prea face treaba buna si te usuca de bani? Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic concludent.
Mentionez:
- benzina EFIX (de aproape un an cand am patit-o cu benzina de la PETROM)
- cot rezervor schimbat vara trecuta (de CONEX parca)
- buson rezervor schimbat in iarna (s-a rupt cheia in cel vechi)
magelan_explorer
avand treaba cu job-ul pe la o benzinarie lukoil am tot cercetat produsele lukoil si am gasit o solutie de curatat injectoarele la care in instructiuni scria ca se adauga in rezervor cand acesta e aproape gol . am cumparat solutia (12,5 ron) si cand am ajuns pe rosu cu benzina am adaugat flaconul in rezervor. am mai mers aproximativ 20 de km (pe flacon scria sa mergi cel putin 10 min pana la o noua realimentare) si am alimentat. vreau sa spun ca am fost placut impresionat,masina a devenit brusc sportiva,accelereaza mult mai bine,motorul parca "respira" altfel...
turturel
despre ce produs este vorba? o denumire te rog... biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.