magelan_explorer
27 Jun 2008, 10:44
QUOTE(titiDSN @ 26 Jun 2008, 17:30)
despre ce produs este vorba? o denumire te rog...
chiar nu mai stiu,dar intra intr-un lokoil si vezi ca au doua tipuri de solutie pt curatat injectoare,una care se pune in rezervorul plin iar alta care se pune in rezervorul aproape gol (scrie in instructiuni ) iar pretul e standard peste tot 12,5ron ,n-ai cum sa ratezi...
mafiozzo
27 Jun 2008, 16:26
Hm citind acum tooate cele 6 pagini... maine ma apuc de curatarea injectoarelor o sa filmez.. fac poze etc... sper sa nu am parte de alte surprize si sa iasa totu bine... la mine cand o pornesc la rece.... dimineata .. mai sa nu moara.... si cand i dau ... talpa.. cam greu isi ia demaraju si mai mult de 120.. nu ajunge :| cu toate ca inainte.. depasea 120 lejer sper ca curatarea injectoarelor sa ma ajute
AlinREHAU
27 Jun 2008, 21:39
Vezi sa nu fie pompa de benzina defecta si sa nu iti bage 3 bari pana in rampa , sau regulatorul de presiune , dar e bine sa le iei cate una prin eliminare . Pompa si regulatorul se testeaza cu un teu special cu manometru care se intercaleaza intre rampa de benzina si turul de la rezervor , vezi cat ai in rampa cu motorul pornit apoi gatui returul sa vezi cat baga pompa .Am un prieten care aveapompa defecta si avea aceleasi sintome , in cazul lui i-am dat pompa de pe masina mea sa o probeze si s-a cunoscut diferenta (asta pt ca nu am teul respectiv )
cosmin_ms
6 Jul 2008, 20:35
salutare !azi am curatat si eu injectoarele dupa metoda lui alin.de ce?ei bine,am facut un drum de 2700 de km,respectiv grecia,si am avut probleme cu motorul,..in fine,am ajuns cu bine acasa,dar am incercat sa vad de ce se tot oprea,chiar si din mers!!!!la 120 la ora se oprea...apoi pornea la a treia patra cheie,sau daca stateam vro 10 minute
...
acasa am desfacut filtru de benzina si stupoare:abia curgea benzina din el..l-am scuturat si curgea din el ceva ca namolul,dar gri!!!asa ca am schimbat filtrul,dar simptomele au ramas la fel..masina nu se accelera decat treptat,si din ce mai rau..pana murea
asa ca am cautat metoda respectiva si le-am curatat pe toate patru
a fost usor..dar efectul nu e cel asteptat de mine...injectoarele pulverizau foarte bine,toate 4...
asa ca acuma imi moare motorul cand il accelerez mai brusc...
ACUMA OFF TOPIC(cred):daca nu baga pe retur,ce e de bai?pompa baga prea putin(nu am avut unde sa o masor) sau vacuumul?am vazut ca el da returul
mna gandeam ca pompa fortandu-se sa bage benzina peste filtru ala jegos,s-a stricat
ce am costat eu:furtunele sunt curate(tur-retur),cand pun contactul vine benzina,cand dau la automat vine mai multa,masina merge rau,tremura,iar
pe retur nu baga benzina deloc!!!SCUZE DE OFF TOPIC,DA M-AM GANDIT CA NUMA AICI AR FI LOCUL PT PROBLEMA MEA...
cosmin_2300
6 Jul 2008, 21:27
Te-ai gandit sa speli si tu rezervorul ala ? Ca poate ai namol prin el ...
mihai 83
7 Jul 2008, 07:34
Salut.Problema mea e urmatoarea:masina nu prea mai are vana in ea de ceva timp,am pornit-o,am lasat-o sa mearga la relanti si am ascultat la iesirea tobei de esapament si bolboroseste de parca vrea cateodata sa se opreasca.Si cam tremura putin.Sa fie de la injectoare?Merci!
cosmin_ms
7 Jul 2008, 15:22
QUOTE(cosmin_2300 @ 6 Jul 2008, 21:27)
Te-ai gandit sa speli si tu rezervorul ala ? Ca poate ai namol prin el ...
m-am uitat in rezervor(am scos afara pompa de benzina)-nu influenteaza cata mizerie e..(acu un an a fost spalat rezervorul)-sita e curata...
alte idei?oricum azi merg la cineva sa incerc cateva piese-o pompa si un vacuum...
AlinREHAU
7 Jul 2008, 20:16
Daca nu iti baga pe retur inseamna ca nu iti vine suficienta benzina cat sa depaseasca pragul la care deschide regulatorul vacumatic . Ala lasa mai multa presiune in rampa in momentul in care se "trage" de masina . Namolul care a ajuns in filtru a trecut prin pompa prima data ... eu zic ca pompa nu mai baga presiunea necesara sau ai infundate traseele de cupru (dar inclin spre pompa care nu se incadreaza in parametrii de functionare normali )
cosmin_ms
7 Jul 2008, 20:42
de acord cu tine!m-am gandit si eu la asta
DAR:atunci de ce NU E MURDARA SITA DE SUB POMPA DE BENZINA???
e ALBA!!!
si de ce trage fenomenal in turatie?fenomenal inseamna foarte bine
anu trecut am avut tot asa probleme cu pompa(baga doar 1,5 bari)pana m-a lasat de tot.dupa o saptamana s-a ars si aia noua ca aia nu au spalat rezervorul-fiind in garantie(pompa)au spalat rezervorul si mi-au pus una noua!
dar eu am facut cu ea asa 2700 de km FOC CONTINUU(adica in 2 etape).se oprea si pornea din nou dupa un timp.acu i-am schimbat filtru si dupa cum ziceam:namol gri
nu stiu cum pana mea a ajuns namolul ala (sau ce o fi) ca pompa nu ajunge la mizeria pe care o am in rezervor(care e f.putina pe fund).ar trebui sa se infunde sita prima data nu????
mersi
respect
p.s.faina metoda aia de curatat injectoare
la service te termina astia!
AlinREHAU
8 Jul 2008, 10:18
Sita aia de pe pompa e pusa acolo sa nu intre un cui sau o creanga in pompa
Ca de filtrat namol nu filtreaza pt ca e destul de grosiera , filtrul de combustibil este mai fin si acolo se opresc gargaunii mai mici . Eu nu stiu cum de ajunge mizeria aia la tine in rezervor ca la a mea nu am nimic , poate ai cotul ala spart sau intra pe sus pe la garnitura de la plutitor . Filtrele e bine sa le iei cat mai originale ca nu stii ce site au in ele si te trezesti cu neplaceri sau mai rau am un prieten la care s-a crapat si pierdea benzina pe la el :
http://www.daciaclub.ro/Piese-neoriginale-...ml#entry1024961 La service le curata la ultrasunete ...
Pt Mihai , Daca ai intreruperi poate fi din partea electrica , o bujie sau o fisa sau sa dai cu spray de contacte pe la mufa de la bobina de injectie (aia de joasa tensiune)
cosmin_ms
9 Jul 2008, 15:43
azi mi-a pornit la a 8 a cheia ..sau o fi a noua???
ce sa fac?ce sa cumpar?regulatorul de presiune sau pompa? am bagat benzina in corp si a pornit la sfert,i-am dat repede pedale,raspunde la sutime de secunda,dupa ce s-a terminat benzina din corp-a mers motorul(cu furtunul de regulator scos)-relantiv frumos,dar la acceleratie
...s-a innecat si a murit!!!a mers singur la relantiv 5 minute pana am montat filtrul de aer...apoi
no,acuma am marea dilema:POMPA SAU REGULATORUL?CE SA CUMPAR?MI-A SA NU CUMPAR DEGEABA UNA SAU ALTA DINTRE ASTEA DOUA!!!!ASTEPT PARERI
din pacate nu am un manometru sa il montez sa vad cate atmosfere baga pompa
respect!
p.s:cand am venit cu ea de la serviciu a tras de numa!!!dar doar peste 2 mii de ture mergea de manca jar...sub 2 mii de ture...luam demaraj usor
..apoi cum calcam cum mergea.daca e de bai pompa..de ce peste 2 000 de ture merge excelent.scuze de atatea intrebbari..
cosmin_ms
10 Jul 2008, 16:47
problema rezolvata:era pompa de benzina.am schimbat-o si merge brici.dar maine ii spal si rezervorul.
mersi de sfaturi AlinREHAU.
succes
AlinREHAU
10 Jul 2008, 22:00
Cu placere
mihai 83
12 Nov 2008, 18:05
Salut.Astazi am dat si eu jos injectoarele sa le curat dupa metoda lui AlinREHAU.Totul a mers bine,injectoarele erau curate.masina parca trage totusi putin mai bine acum,maine dimineata sa o vad daca mai tremura la prima pornire.La plecarea mai brusca de pe loc parca avea o intrerupere care acum parca nu o mai are.Sper sa nu fie o problema cum le-am montat ca unul din suruburile de la rampa a intrat mai fortat,totusi nu am observat sa dea benzina pe langa injectoare sau la furtunele de tur-retur.Singura chestie e ca se aude un fasait cand merge motorul care parca vine de la retur.Sfaturi ceva???Si apropo,multumesc Alin pentru poze,am scutit niste bani care altfel se duceau la mecanic.
djasu82
12 Nov 2008, 18:12
ai infipt bine injectoarele ??? se poate sa iti traga aer fals dai jos filtrul de aer si vezi cu motorul pornit pe unde se aude acel fas.
mihai 83
12 Nov 2008, 18:20
pai am apasat pe rampa pana mi-au iesit ochii din cap.Am dat injectoarele la capete si cu vaselina sa intre mai bine.Daca imi trage aer fals se poate si pe la injectoare ca la filtru sigur nu trage?si e de rau daca trage pe la injectoare?Mie mi se pare ca se aude de la furtunul de retur,treaba ca nu da benzina pe acolo.
djasu82
12 Nov 2008, 20:52
E de rau daca trage aer flas nuai putere cand accelerezi doar peste 2500-3000 de ture plus consuma mai mult. Trebuie dat cu vaselina pe oringurile respective... A si trebuie introdusa rampa oblic ma rog cum a fost scoasa asa intra foarte usor.
lazargabi
13 Nov 2008, 09:39
Eu am cu DSN meu 150 000 km si nu am desfacut niciodata injectoarele,nu a fost scos nici unul vreodata,masina merge bine,credeti ca totusi ar trebui sa umblu la ele,chiar daca nu am nici o pb?
ZappaUKu
13 Nov 2008, 14:08
NU! ... daca esti sanatos tu iei pastile preventiv?
Lucrarea asta se face daca masina iti trage foarte greu pana in 2500 de ture si trepideaza rau (merge in suturi) cand o accelerezi. acum fiecare face ce vrea.
multumesc pt detalii lui alinrehau ma voi apuca si eu maine de treaba. toate bune tuturor
djasu82
13 Nov 2008, 15:17
QUOTE(lazargabi @ 13 Nov 2008, 10:39)
Eu am cu DSN meu 150 000 km si nu am desfacut niciodata injectoarele,nu a fost scos nici unul vreodata,masina merge bine,credeti ca totusi ar trebui sa umblu la ele,chiar daca nu am nici o pb?
nu umbla daca nu ai probleme , mai bagi un flacon pentru spalare injectoare in rezervor cand e plin si nu ai probleme .
mihai 83 , pe rampa cu injectoare este o supapa , de acolo pleaca returul , desfa-o din nou si aranjeaza cu grija garnitura de cauciuc ; de acolo este fasaitul , am patit-o si eu ...
IRONICK
13 Nov 2008, 17:13
QUOTE(djasu82 @ 13 Nov 2008, 15:17)
nu umbla daca nu ai probleme , mai bagi un flacon pentru spalare injectoare in rezervor cand e plin si nu ai probleme
Cand nu te pricepi, este ultima solutie. Dar nu si cea mai buna.
mihai 83
13 Nov 2008, 18:24
Pentru Other:si mie mi s-a parut ca de la retur se aude,atunci cand apas pe supapa aceea nu se mai aude.Multumesc mult!!!
djasu82
13 Nov 2008, 21:12
QUOTE(IRONICK @ 13 Nov 2008, 18:13)
Cand nu te pricepi, este ultima solutie. Dar nu si cea mai buna.
am specificat daca nu are probleme omu nu are rost sa dea jos rampa doar asa ca sa-si faca de lucru. Eu unu de ce nu am probleme cu rampa de culbutori din 2002 ... in coace si am mers cu masina mereu . A nu am lasat rezervorul sub jumatate niciodata.
robyvol33
13 Nov 2008, 23:46
QUOTE(djasu82 @ 13 Nov 2008, 15:17)
nu umbla daca nu ai probleme , mai bagi un flacon pentru spalare injectoare in rezervor cand e plin si nu ai probleme .
salut (djasu82)spunemi si mie te rog cite flacoane de curatat injectoare e bine sa bagi pe an si cam de la citi km(km. sau an de fabricatie) e bine sa bagi ?
merci mult
lazargabi
14 Nov 2008, 09:43
Pe mine m-a sfatuit un mecanic sa nu folosesc solutie pt curatat injectoarele,pentru ca ar aduna toata mizeria de pe conducte si aceasta se depune pe injectoare!p.s: nici eu nu am avut pb cu rampa de culbutori pana acum,de fapt la motor am sch decat senzorul ala de temperatura si bujii,filtru aer ..consumabile.
djasu82
14 Nov 2008, 17:33
lazare pana la urma tot se aduna mizeria de pe conducte fiindca ai presiune mare si tot ajungi sa cureti injectia. Eu am folosit la doua plinuri de rezervor doua flacoane pentru spalarea injectoarelor a rezervorului si a conductelor. Sincer primavara si toamna fac asa ceva.
robyvol33
14 Nov 2008, 19:46
merci pentru sfat
QUOTE(lazargabi @ 14 Nov 2008, 09:43)
p.s: nici eu nu am avut pb cu rampa de culbutori pana acum,
Cred totusi ca te referi la rampa de injectoare.
ZappaUKu
16 Nov 2008, 03:30
am reusit sa curat injectoarele dupa metoda descrisa de AlinREHAU totul merge f bine acum poate chiar mai bine ka inainte sa o achizitionez nu mai se ineaca daca merg subturat totul este ok ... si sunt paralel in ale mecanicii.va multumesc tuturor
djasu82
16 Nov 2008, 10:53
si nu e frumos sa nu mai devi paralele cu mecanica si eletronica ? Uite pentru treaba asta facuta de tine personal ai scutit un drum de 20 de lei si curatatul injectoarelor care te-ar fi costat 50 de lei .
mx_ady
18 Nov 2008, 09:31
Personal am patit-o motorul mergea ff bine am introdus solutie de curatat injectoare preventiv la doua saptamani dupa introducere sa infundat un injector.Daca tot se infunda ori bagi ori nu atunci personal nu recomand sa mai cheltuim bani pe soluti de curatat care ne curata in buzunar.Poate gresesc dar eu asa consider.
einstein1984
18 Nov 2008, 09:40
Am vazut aditiv de curatat injectoarele de la valvoline, dar era 53 de lei in Augsburg. Si tare cred ca avea in componenta aceiasi solventi ca si un 2+2 sau casite de 15-18 lei.
Imi pare rau de postarea din fata m-am grabit cu aprecierea.Intradevar dupa ce am pus aditivul mi sa infundat dar am uitat sa specific ca nu am schinbat filtru.Am pus din nou aditiv 2+2 la un plin i-am dat talpa (peste 3500ture)si acum merge superbine mai bine cu mult decat a se infunda,sunt foarte multumit de rezultat.
djasu82
1 Dec 2008, 20:29
acul la turometru iti poate spune daca sunt infundate injectoarele si adica daca oscileaza dupa ce motorul s-a incalzit scade la 600 de ture urca la 1000 de ture.
workaholic_ro
3 Dec 2008, 18:54
QUOTE(nh1980ro @ 22 May 2007, 23:12)
Adica ai vrut sa spui ca spray-urile de curatat contacte contin in general metanol.
Contin alcool izopropilic.
Salutare la toata lumea, ma bucur ca am dat peste un forum romanesc serios unde se discuta si probleme tehnice nu numai fite si tuning.
AlinREHAU
4 Dec 2008, 00:05
Off topic cine are un program care sa ruleze cu o intrefata vag com 704.1 care e pe mufa obd2 si sa faca diagnoza pe dsn ? Pe golf imi arata destule chestii printre care si injectoarele cu cantitatea de motorina injectata individual cu programul ei , cica ar merge si pe logan dar ... nu cred ca folosind vag com.exe
Trofin Liviu
5 Dec 2008, 13:48
Singura solutie viabila e Metabond Megalene pe care il folosesti la fiecare plin. Si nu mai ai probleme nici cu injectoare nici cu benzina proasta. Faza cu scazut cosumul e si nu reala dar masina merge atat de bine ca il folosesti fara sa-ti mai pui intrebari. Restul ,,minunilor'' sunt frectie la picior de lemn.
djasu82
5 Dec 2008, 18:25
Tu liviu ai solenza cu motorizare deisel si deci ai injectie mecanica pe cand la super nova motorizat pe benzina e alta mincare de peste.
Trofin Liviu
5 Dec 2008, 18:37
La diesel folosesc Megasel dar e alta treaba. Am vorbit strict ptr. Supernova benzina ptr. ca pe ea se foloseste cu rezultate bune. E vorba de masina socrului meu. Eu m-am lamurit cu solutiile care se pun o data si ,, rezolva problema''. Cum Carburantii sunt nashpa atunci tre ceva care sa-i imbunatateasca si am ajuns la concluzia ca Metabond reuseste asta la folosire continua si termini si cu nebunia cu curatat injectoare si alte minuni. Ca am si Solenza Diesel pot spune ca inca a luat testul de gaze la ITP pe bune desi masina are 140000km si 4 ani.
djasu82
5 Dec 2008, 18:49
tu doar maresti cifra octanica atata tot. Multi merg cu rezervorul gol si apar probleme inerente... cu n soluti turnate in rezervor nu s-a rezolvat mare lucru. Dupa aceea mai e vorba si de supape... Fiecare face cum doreste pana la urma solutia e tot sa se dea rampa jos si sa fie curatate pe rand injectoarele.
Eu am masina din 2002 si nu am avut probleme de genul acesta fiindca am avut mereu rezervorul plin. Probleme au avut prieteni fiindca rulau pana la pana proastului cu masina... si deci au aparut si rugina cu timpul.
Trofin Liviu
5 Dec 2008, 19:04
Sunt de acord cu tine. Mersul cu rezervorul gol e pagubos din multe puncte de vedere: condens, pompa de benzina, costurile cu drumurile multe la benzinarie ptr a alimenta cativa litri etc.
poeluci
8 Dec 2008, 14:24
Buna la toata lumea !
A folosit cineva aditivul pentru benzina Dura Lube pentru curatarea injectoarelor ?
Am facut luna trecuta un plin cu de la Rompetrol cu renumitul "ef-X" si cei de la acel peco spuneau ca au acest aditiv la oferta cu 35 RON !
Eu i-am intrebat de ce il recomanda daca tot vand renumita benzina "super aditivata" !!?? Si acum i-mi pare rau ca am pus de acolo benzina ! Nu mai e ca inainte !
Si proasta si scumpa (Cel putin asa e in Iasi)
Astept pareri despre aditivul Dura Lube daca e bun sau daca nu! Multumesc !
Trofin Liviu
8 Dec 2008, 20:04
Nu-i rau deloc dar fixeaza-te pe un produs pe care sa-l folosesti permanent. Chestia ca pui o data si se rezolva x km. nu tine.
poeluci
8 Dec 2008, 22:29
Am folosit benzina Shell iar acum cand nu mai este, pun numai de la Moll !
Cu efix-ul am facut doar o incercare
. Raman un client fidel Moll-ului !
djasu82
9 Dec 2008, 20:22
daca introduci aditiv in rezervor si nu realizezi cel putin 100-200 de km intr-o zi nu prea se curata... de aceea la multi nu tine acesta vraja. Deci trebuie parcurs dupa aceea km buni. Oricum daca ti s-a infundat un injector poti sa torni n aditivi ca tot ajungi sa-l dai jos si sa-l cureti prin metodele mentionate. Vorbesc in cunostinta de cauza din cauza ca un amic a patit la fel i-am pus aditiv si am parcurs cativa km ma rog 10 km cam putini dar am mers turat ma rog 3500-4000 de ture si tot nu si-a dat drumul desi baga pompa bine presiune in rampa. Asa ca am ajuns sa dau rampa de injectie jos si am loat pe rand fiecare injector. Primele 3 injectoare aruncau cat de cat jet al patrulea era blocat din cauza ruginei calminei ma rog ce era acolo rosiatic spre negru.
Asa ca am alimentat injectorul la baterie timp de 20-30 de secunde in acelasi timp am injectat dintr-un spray 2+2 e bun si cel de contacte eletrice sau cel de carburator si asa si-a dat drumul . Jetul a inceput sa arunce drept in sus pe cele 2 orifici subtiri. Am montat totul la loc cheie si a ramas amicul surprins cum tragea dupa aceea super nova.
Executron
9 Dec 2008, 23:09
Nu e chiar asa.
Cazul meu cu Passatul. In VAG-COM imi dadea o valoare la un injector +2.6 (maximum e 2.8 la nivelul asta taiand injectia ECU-ul). Cu alte cuvinte era spre punctul de "colaps". Ei bine mi-am luat o solutie de curatat injectoare recomandata de mai multi special pt Pompe Duse. Pus in rezervor si merg pana la Pitesti si inapoi la 3500-4000 rpm ( am mers cu a III-a sau a IV-a, mult italian tuning adica accelerat puternic si apoi luat piciorul de pe acceleratie).
Ei bine dupa 1 sapt am testat din nou si a scazut la +1 valoarea, deci s-a desfundat, eu zic ca fara solutia de curatare nu reuseam... (momentan stau bine avand valori de 0,8 max la cele 4).
Nu cred, iarasi, sa fie diferente diesel-benzina.
AlinREHAU
10 Dec 2008, 03:20
La passat presiunea de lucru e de 200 de bar , nu cred ca ai cum sa le desfunzi prin metoda aia cu spray-ul
, la DSN presiunea de lucru a pompei este de 3 bar , poate debitul este cam acelasi dar cu siguranta duzele si timpii de injectie sunt total diferiti . la mine pe vag nu imi depaseste 1 nici un injector , pun asa din cand in cand cate un aditiv dar mai mult pentru apa decat pentru cifra cetanica sau curatare .
MariusWsW
10 Dec 2008, 13:28
[B] Fratilor,lasati solutiile de curatat,sunt frectii...daca in service se demonteaza injectoarele pentru curatare voi chiar credeti ca zemurile alea au efect?Daca vedeti un injector pt DSN ce duze mici au veti intelege ca toata mizeria "curatata" de zemuri nu are pe unde sa iasa,mai degraba o desprinde de pe pereti si infunda duzele,asta da,pentru astea sunt bune...daca veti cauta cum se curata,veti afla ca INSUMI am postat metoda de curatare injectoare,fara facultati de specialitate,si nu o data am reusit.Incercati sa folositi in loc de decarbusol cilit,da ati citit bine,cilit anticalcar,obtineti rezultate vizibile,am 100mii km si curatate de vreo 5-6 ori,si nu se compara cu nimic,cautati i veti afla....sa aveti spor
djasu82
10 Dec 2008, 16:19
marius stai linistit ca am scris si eu peste tot la fel si AlinREHAU si alti colegi in fine fiecare face cum il trece mintea. Cine doreste face frumos un generator care genereaza un semnal dreptungiular si alimenteaza injectorul in impulsurile generate de respectivul generator iar dupa aceea cu un spray il desfunda sau cu un compresor de 5-10 bari ma rog.
Altrnativa cea mai simpla a explicat-o alin si cam la fel se face si in service. Daca un injector eletromagnetic s-a ars cu siguranta s-a ars si tranzistorul care comanda acel injector din unitatea de control a injectiei cam rar se intampla.
Executron sunt curios cum legi interfata vag-com la o super nova... la mine multe detali pe ddt2000 nu-mi arata decat motorul si cam atat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.