Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pentru curatarea injectoarelor
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Diverse - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AlinREHAU
El a spus ca a legat vag-com-ul la passat nu la dsn . Eu am vag com , dar nu stiu ce program imi trebuie pt dacie , pe golf arata mai toate chestiile .
djasu82
trebuie prograamul pe care il foloseste reno la toate modelele si se numeste DDT 2000 cu el se poate rescrie si softul unitati care controleaza injectia aprinderea avansul. Da pe golf lucreaza perfect vag-com la liber pe bani ar lucra si pe modelul super nova costa cam 30 de euro cred...
rodmanel
Alin, o intrebare am, garniturile alea de la injectoare care cica ar fi 8 la numar, ai idee pe la ce magazin din bacau le gasesc ???? merci
AlinREHAU
La magazin de piese auto se gasesc , de preferat la Dacia ca motorul asta inca se monteaza ep masini noi . Am vw si lucrez cu vag com dar pe masina sotiei (supernova ) nu merge .
rodmanel
multzumesc !!!
rodmanel
la mine banuiesc ca nu or fi injectoarele de vina, leam dat jos si leam curatat dupa metoda lu' Alin de 2 ori, si tot asa merge .

Aveti vreo idee pe unde as putea sa mai umblu, imi tremura rau tare si la relanti si in mers.

Mai mentionez ca filtru de benzina nu lam schimbat de vreo 20.000 km, bujile sunt noi ( bosch-4 electrozi) , si una dintre buji indiferent daca are fisa sau nu pusa, nu are nici un efect asupra motorului.

La toate fisele am scanteie.

Simptomele astea le aveam si cu bujile vechi ( motiv pt. care am luat altele noi ) ...

Aveti vreo idee ????

please heeelp biggrin.gif
AlinREHAU
Bobina de inductie (aia in care intra fisele) are o mufa cu fire care vin de la calculator , sa nu ai oxidate contactele in acel loc si sa nu ii dea suficient curent la una din infasurarile bobinei . Scoate mufa aia si da cu spray de contacte pe acolo si revin-o cu raspuns.
rodmanel
am dat si acolo cu spray de ala cu care am curatat injectoarele ......

13 Dec 2008, 03:42:
Inca ceva,,,, bujia aia de care am zis ca nu are nici o reactie indiferent daca are sau nu fisa pusa, daca o scot din chiuloasa e mereu murdara.....am schimbat si bujiile si fisele intre ele .....
AlinREHAU
daca spui ca ai scanteie la toate ar trebuii sa mearga fara probleme , vezi ca o bujie uda nu functioneaza cum trebuie trebuie uscata inainte de alte probe (de unde vine si "motor inecat ") Incearca sa faci un schimb de bobina si fise de la o alta supernova .
Si e tot timpul bujia de pe un anumit cilindru ?
rodmanel
fise as avea de la cine sa iau , bobina e mai greu......alta solutie
stiu eu.....se poate sa fie de la motorasul pas cu pas, sau de la senzorul de turatie ???
mai mentionez ca nu am garnitura dintre corpul clapeta si motor. . . .se poate sa traga aer fals ???? sad.gif
AlinREHAU
Da poate fi si de la aer fals , senzorul de turatie este usor de scos si curatat merita facuta operatiunea . cauta un oring pentru corpul clapeta ca trebuie sa gasesti la dacia prin magazine . Se si aude daca trage aer fals , ca un suierat in locul in care scapa .
rodmanel
masina a inceput tremure de cand am mers cu a 4-a cu 130...


13 Dec 2008, 03:52:
merci pt rabdare biggrin.gif , , , maine ma pun pe treaba
AlinREHAU
nu cred ca are treaba asta , am mers si cu 160 cu a4-a
ti3sto
Am cumparat ieri seara din real o solutie care mi sa parut atractiva pentru masina "Imbunatateste performanta motrorului , previne uzura motorului economiseste carburant " foarte cred pentru fiecare

Intrebarea este merita folosita ???
SYL
Si care e imbunatatirea de ai postat in aceasta sectiue ??? In plus mai exista si alte topicuri pe acesta teme, uite aici spre exemplu: http://www.daciaclub.ro/pentru-curatarea-i...58364-s210.html
rodmanel
- am curatat injectoarele dupa metoda lui alin de 2 ori
- am schimbat filtrul de benzina
- am schimbat senzorul de turatie
- am schimbat motorasul pas cu pas
- am schimbat bujile
- am schimbat fisele de la bujii
- am dat cu spray de contacte toate mufele care leam intalnit in cale
- am luat o bobina de inductie cu tot cu fise de la un logan, si leam pus pe masina la mine
- am scanteie pe toate fisele doar ca una dintre buji nu isi face treaba cum trebuie, , indiferent daca are fisa sau nu pusa motorul tot tremura, si la relanti si in mers, trage greu, mai mult de 90 km/h nu pot sa merg


-------ce as mai putea face, ma enervez si ii dau foc biggrin.gif:D
djasu82
fi atent ca daca trage aer fals pe langa un oring de la un injector iti functioneaza prost . Bobina de inductie se verifica cu un aparat de masura : pentru infasurarea secundara se pune bornele aparatului de masura pe bornele bobinei 1 si 4 si trebuie sa iti indice 7-10 khilohmi iar dupa aceea verifici intre bornele 2 si 3 unde trebuie sa indice la fel fiindca sunt doua bobine de inductie intr-una idependente.
Dupa aceea verifici primarul bobinei de inductie la fisa de alimentare de la calculator acolo intre pinul nr 1 si 2 trebuie sa ai 0.5 ohmi intre pinul 1 si 3 0.5 ohmi iar intre pinul 2 si 3 un ohm trebuie sa indice aparatul de masura.
Daca aceste valori nu sunt sau sunt mult mai mari bobina de inductie e defecta.
Eu zic sa verifici si fisele aproape toate trebuie sa aiba o valoare cuprinsa intre 1.2 khilohmi si 2 khilohmi.
Vezi ca bujiile au rezistenta propie ... Eu ti-as recoamanda equm adica cele normale sau campyon.
SYL
Ca bujii recomand Denso sau NGK, nu Eyquem sau Champion
djasu82
hai sly ca toti am avut eyuem si nu am avut problme eu am denso cu iridium si le am de 25000de km arata toate la fel totusi nu mie rusine nici cu eyuem. Eu le-am dat jos rezistenta care se afla in fiecare bujie tongue.gif
SYL
Ce e aia "eyuem" ? wacko.gif
rodmanel
bobina si fisele mele leam inlocuit cu o bobina si 4 fise de la un logan nou, sunt identice, si tot asa imi merge....zic ca nare rost sa le mai masor, cu bobina si fisele mele loganmu mergea normal ( ca si cum erau piesele lui )......sad.gifsad.gif

16 Dec 2008, 18:40:
astazi am vb cu cineva de la un service si iam zis cum face masina.....iam zic ca am schimbat si curatat majoritatea pieselor.......iar el a zis ca sar putea sa fie de la o supapa......e posibil ???? aveti idee cam cat ar ajunge sa schimb asa ceva, , , , pe langa supapa ce as mai putea gasi defect ????
IRONICK
De ce nu verifici tu presiunea pe cilindrii?
djasu82
daca ar fi de la o supapa s-ar putea sa ai culbutori prea stransi sau desfacuti... Totusi mi se pare absurd sa ti se defecteze o supapa nici nu ai depasit cel putin 300 de mii de km ...
rodmanel
deci cu supapa e prea putin probabil .....aaaaham

cum se verifica presiunea pe cilindri ???

16 Dec 2008, 19:27:
a zis ca daca ma duc cu masina o sami verifice supapele cu nush ce ........metru :-?
djasu82
compresiometru
IRONICK
Dar la o diagnoza ce parametrii ti-au iesit?
rodmanel
prin diagnoza sa inteleg ca te referi la a duce masina la service sa o puna pe tester ????
daca da , nu am fost inca, ma duc maine !!!!

17 Dec 2008, 00:02:
stie cineva la ce service din bacau sa ma duc pentru un test de asta ???
AlinREHAU
La Dacia service unde se face si ITP are tester , eu am vagcom dar nu am un program "software"pt dacia . De unde am cumparat interfata tipul spunea ca merge si pe dacie numai cu nu arata la fel de mult ca pe vw ... Si unde sa mai pun ca aia de acolo chiar se mai si pricep smile.gif
djasu82
aline cauta programul ddt2000 si poti face diagnostic. Exista program si pentru vagcom e pe situl vagcom dar costa mult acel program fiindca e cu licenta si nu e free.
AlinREHAU
acum downloadez ceva si daca am maine timp o sa incerc sa vad daca merge cu interfata mea . " DDT 2000 + kabel DDT 2000 "
rodmanel
astazi am fost la dedeman automobile la service , si au facut ei acolo ce au facut, si miau spus ca am compresia proasta, , ,in loc de 14 atmosfere eu am 2......in fine..........
" dom'le , cat ma costa sa imi spuneti sigur ce are stricat , setul motor sau supapele ? "

" ar fi 3 milioane doar de dat chiulasa jos si sa vedem ce are "


"POFTIIIM ??"



Am fugit acasa cu tot cu masina.....stie cineva vreun service in bacau in care sa nu ia si pielea de pe mine ???
IRONICK
un set de segmenti si niste supape
djasu82
rod ai turat motorul in asemenea hal ? cati km ai ma mir ca ti s-a dus asa de repede ...
rodmanel
mai tare lam turat o singura data in a 5-a, la 180 km/h
vreo juma de an in urma

si am mai turato acum vreo saptamana cu a 4-a la 13km/h



in general la drum lung merg cu 100 km/h, , , banuiesc ca nu o turez asa tare

tata mai merge cu masina da pana in 100.........si cam atata

am mai intrebat astazi lumea si am mai auzit de unde sar putea sa mai fie buba, de la culbutori ( prea stransi sau prea desfacuti ) sau supape, de la cilindri a zis ca nu prea e posibil la km astia

masina mea nu a carat niciodata remorca sau mai mult de 5 pers.

17 Dec 2008, 21:56:
scz ...... 130 km/h
IRONICK
Presiunile alea mai variaza in timp, azi poti sa ai 10 atm pe un cilindru, peste o saptamana 14
AlinREHAU
Dai chiulasa jos , curea de distributie si garnitura de chiulasa noua stiam eu . Cel putin eu asa am facut . Si e ceva de munca la treaba asta (doar sa le dai jos si sa le pui inapoi)


PS progranul ala trebuie sa fie in html ?? daca da ... vai de capul meu tongue.gif vag-com-ul e muuult mai simplu , iti alegi masina , modulul si gata ai acces la tot in modul
rodmanel
nu ma bag sa desfac asa ceva , aici poatemi prind urechile biggrin.gif

astazi am auzit pe cineva care avea tot asa probleme si mia zis ca sar putea sa fie electrovalva..... numai ca eu nush care e aia ......
AlinREHAU
ar putea fi regulatorul de presiune , dar asta fara teu din ala cu manometru nu poti sa vezi ... ti-au bagat-o pe calculator ? au vazut timpii de injectie ?
De unde din bacau esti ? poate te pot ajuta ...
rodmanel
au verificato la dedeman pe calculator, si au zis ca pe unu dintre cilindri am doar 2 atmosfere, iar pe ceilalti 14, nush ce inseamna asta, timpi de injectie.....de asta nush nimic

in bacau pe strada orizontului, pe langa podul de la narcisa

multumesc
rodmanel
am rezolvato pana la urma, tot la cei de la dedeman

aveam 2 supape stricate si garnitura la chiuloasa stricata park

total manopera 800 lei
sad.gif((
IRONICK
deci au fost supapele pana la urma ... oricum chiar si la "asezarea" segmentilor nu se pierde atata presiune.
rodmanel
scz
manopera + piese + schimbu de ulei 800 lei

in fine....akum sunt bucuros ca imi merge bine
djasu82
felicitarile mele si sa nu mai ai deloc parte de belele asa de mari !
rodmanel
merci frumos !!!
hrs
Salut, foarte interesant ce sa discutat aici.... Vreau si eu sa fac o curatare a injectoarelor pentru ca saraca are 104000Km si nu cred ca cel care a, avut-o inaintea mea a facut asa ceva. Dar am observat ceva dimineata cind m-am uitat la rampa de injectoare, nu vad regulatorul de presiune, nu este nici un furtun de vacum...nik doar furtunul de alimentare rampa. Din cite am inteles nici loganurile nu au regulatorul ala de presiune, intrebarea mea este: Solenza are regulator pe rampa? Mentionez ca motorul functioneaza ok nu are oscilatii in turatii la relati, doar ca parca nu mai e asa de agila ca la inceput, si nu mai porneste la sfert trebuie sa tin cheia mai mult cu vreo 3 secunde( am curatat senzorul de turatii, nu e de la el).
Iuliutz
Daca ai problema cu injectoarele ar trebui sa tremure un pic motorul. Incearca mai degreba sa ii schimbi bujiile daca porneste mai greu, filtrul de benzina si de aer, iar pornirea poate fi si de la benzina noastra care e mai proasta decat a altor state UE
iulian sn2001
QUOTE(hrs @ 14 Apr 2009, 10:18)
Salut, foarte interesant ce sa discutat aici.... Vreau si eu sa fac o curatare a injectoarelor pentru ca saraca are 104000Km si nu cred ca cel care a, avut-o inaintea mea a facut asa ceva. Dar am observat ceva dimineata cind m-am uitat la rampa de injectoare, nu vad regulatorul de presiune, nu este nici un furtun de vacum...nik doar furtunul de alimentare rampa. Din cite am inteles nici loganurile nu au regulatorul ala de presiune, intrebarea mea este: Solenza are regulator pe rampa? Mentionez ca motorul functioneaza ok nu are oscilatii in turatii la relati, doar ca parca nu mai e asa de agila ca la inceput, si nu mai porneste la sfert trebuie sa tin cheia mai mult cu vreo 3 secunde( am curatat senzorul de turatii, nu e de la el).
*



Eu am desfacut injectoarele la 100k ca ma gandeam ca sunt pline de rugina.Nu am gasit nici macar un firicel de rugina.Am muncit degeaba.Daca nu iti face probleme nu te apuca de desfacut degeaba.
djasu82
350 ml de substanta care spala injectoarele conductele si filtru de la pompa te tine mult si bine . Eu de obicei la 200 km facuti bag benzina si de 8 ani de zile am mers cu filtru original de benzina biggrin.gif fara probleme si inca functioneaza motorul fara sa intervin la injectoare. Oricum cand incepe sa faca unu figura e bine sa sti cum se poate remedia simplu si rapid.
cristio_79
QUOTE(hrs @ 14 Apr 2009, 11:18)
Salut, foarte interesant ce sa discutat aici.... Vreau si eu sa fac o curatare a injectoarelor pentru ca saraca are 104000Km si nu cred ca cel care a, avut-o inaintea mea a facut asa ceva. Dar am observat ceva dimineata cind m-am uitat la rampa de injectoare, nu vad regulatorul de presiune, nu este nici un furtun de vacum...nik doar furtunul de alimentare rampa. Din cite am inteles nici loganurile nu au regulatorul ala de presiune, intrebarea mea este: Solenza are regulator pe rampa? Mentionez ca motorul functioneaza ok nu are oscilatii in turatii la relati, doar ca parca nu mai e asa de agila ca la inceput, si nu mai porneste la sfert trebuie sa tin cheia mai mult cu vreo 3 secunde( am curatat senzorul de turatii, nu e de la el).
*


Pai nici nu o sa vezi regulatorul pentru ca este in pompa de benzina. Potrivit semnaturii tale, tu ai avea Solenza, care este usor diferita in ceea ce priveste sistemul de alimentare.
hrs
Da, am vazut si eu ca nu are regulator pe rampa de injectoare, am un coleg la servici care are si el solenza si m-am uitat la el biggrin.gif.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.