AlinREHAU
10 Dec 2008, 17:51
El a spus ca a legat vag-com-ul la passat nu la dsn . Eu am vag com , dar nu stiu ce program imi trebuie pt dacie , pe golf arata mai toate chestiile .
djasu82
11 Dec 2008, 17:23
trebuie prograamul pe care il foloseste reno la toate modelele si se numeste DDT 2000 cu el se poate rescrie si softul unitati care controleaza injectia aprinderea avansul. Da pe golf lucreaza perfect vag-com la liber pe bani ar lucra si pe modelul super nova costa cam 30 de euro cred...
rodmanel
11 Dec 2008, 18:27
Alin, o intrebare am, garniturile alea de la injectoare care cica ar fi 8 la numar, ai idee pe la ce magazin din bacau le gasesc ???? merci
AlinREHAU
11 Dec 2008, 19:16
La magazin de piese auto se gasesc , de preferat la Dacia ca motorul asta inca se monteaza ep masini noi . Am vw si lucrez cu vag com dar pe masina sotiei (supernova ) nu merge .
rodmanel
11 Dec 2008, 19:42
multzumesc !!!
rodmanel
13 Dec 2008, 01:57
la mine banuiesc ca nu or fi injectoarele de vina, leam dat jos si leam curatat dupa metoda lu' Alin de 2 ori, si tot asa merge .
Aveti vreo idee pe unde as putea sa mai umblu, imi tremura rau tare si la relanti si in mers.
Mai mentionez ca filtru de benzina nu lam schimbat de vreo 20.000 km, bujile sunt noi ( bosch-4 electrozi) , si una dintre buji indiferent daca are fisa sau nu pusa, nu are nici un efect asupra motorului.
La toate fisele am scanteie.
Simptomele astea le aveam si cu bujile vechi ( motiv pt. care am luat altele noi ) ...
Aveti vreo idee ????
please heeelp
AlinREHAU
13 Dec 2008, 02:15
Bobina de inductie (aia in care intra fisele) are o mufa cu fire care vin de la calculator , sa nu ai oxidate contactele in acel loc si sa nu ii dea suficient curent la una din infasurarile bobinei . Scoate mufa aia si da cu spray de contacte pe acolo si revin-o cu raspuns.
rodmanel
13 Dec 2008, 02:37
am dat si acolo cu spray de ala cu care am curatat injectoarele ......
13 Dec 2008, 03:42:
Inca ceva,,,, bujia aia de care am zis ca nu are nici o reactie indiferent daca are sau nu fisa pusa, daca o scot din chiuloasa e mereu murdara.....am schimbat si bujiile si fisele intre ele .....
AlinREHAU
13 Dec 2008, 02:42
daca spui ca ai scanteie la toate ar trebuii sa mearga fara probleme , vezi ca o bujie uda nu functioneaza cum trebuie trebuie uscata inainte de alte probe (de unde vine si "motor inecat ") Incearca sa faci un schimb de bobina si fise de la o alta supernova .
Si e tot timpul bujia de pe un anumit cilindru ?
rodmanel
13 Dec 2008, 02:46
fise as avea de la cine sa iau , bobina e mai greu......alta solutie
stiu eu.....se poate sa fie de la motorasul pas cu pas, sau de la senzorul de turatie ???
mai mentionez ca nu am garnitura dintre corpul clapeta si motor. . . .se poate sa traga aer fals ????
AlinREHAU
13 Dec 2008, 02:49
Da poate fi si de la aer fals , senzorul de turatie este usor de scos si curatat merita facuta operatiunea . cauta un oring pentru corpul clapeta ca trebuie sa gasesti la dacia prin magazine . Se si aude daca trage aer fals , ca un suierat in locul in care scapa .
rodmanel
13 Dec 2008, 02:51
masina a inceput tremure de cand am mers cu a 4-a cu 130...
13 Dec 2008, 03:52:merci pt rabdare
, , , maine ma pun pe treaba
AlinREHAU
13 Dec 2008, 02:53
nu cred ca are treaba asta , am mers si cu 160 cu a4-a
ti3sto
13 Dec 2008, 11:40
Am cumparat ieri seara din real o solutie care mi sa parut atractiva pentru masina "Imbunatateste performanta motrorului , previne uzura motorului economiseste carburant " foarte cred pentru fiecare
Intrebarea este merita folosita ???
Si care e imbunatatirea de ai postat in aceasta sectiue ??? In plus mai exista si alte topicuri pe acesta teme, uite aici spre exemplu:
http://www.daciaclub.ro/pentru-curatarea-i...58364-s210.html
rodmanel
16 Dec 2008, 03:33
- am curatat injectoarele dupa metoda lui alin de 2 ori
- am schimbat filtrul de benzina
- am schimbat senzorul de turatie
- am schimbat motorasul pas cu pas
- am schimbat bujile
- am schimbat fisele de la bujii
- am dat cu spray de contacte toate mufele care leam intalnit in cale
- am luat o bobina de inductie cu tot cu fise de la un logan, si leam pus pe masina la mine
- am scanteie pe toate fisele doar ca una dintre buji nu isi face treaba cum trebuie, , indiferent daca are fisa sau nu pusa motorul tot tremura, si la relanti si in mers, trage greu, mai mult de 90 km/h nu pot sa merg
-------ce as mai putea face, ma enervez si ii dau foc
:D
djasu82
16 Dec 2008, 08:07
fi atent ca daca trage aer fals pe langa un oring de la un injector iti functioneaza prost . Bobina de inductie se verifica cu un aparat de masura : pentru infasurarea secundara se pune bornele aparatului de masura pe bornele bobinei 1 si 4 si trebuie sa iti indice 7-10 khilohmi iar dupa aceea verifici intre bornele 2 si 3 unde trebuie sa indice la fel fiindca sunt doua bobine de inductie intr-una idependente.
Dupa aceea verifici primarul bobinei de inductie la fisa de alimentare de la calculator acolo intre pinul nr 1 si 2 trebuie sa ai 0.5 ohmi intre pinul 1 si 3 0.5 ohmi iar intre pinul 2 si 3 un ohm trebuie sa indice aparatul de masura.
Daca aceste valori nu sunt sau sunt mult mai mari bobina de inductie e defecta.
Eu zic sa verifici si fisele aproape toate trebuie sa aiba o valoare cuprinsa intre 1.2 khilohmi si 2 khilohmi.
Vezi ca bujiile au rezistenta propie ... Eu ti-as recoamanda equm adica cele normale sau campyon.
Ca bujii recomand Denso sau NGK, nu Eyquem sau Champion
djasu82
16 Dec 2008, 16:22
hai sly ca toti am avut eyuem si nu am avut problme eu am denso cu iridium si le am de 25000de km arata toate la fel totusi nu mie rusine nici cu eyuem. Eu le-am dat jos rezistenta care se afla in fiecare bujie
Ce e aia "eyuem" ?
rodmanel
16 Dec 2008, 17:36
bobina si fisele mele leam inlocuit cu o bobina si 4 fise de la un logan nou, sunt identice, si tot asa imi merge....zic ca nare rost sa le mai masor, cu bobina si fisele mele loganmu mergea normal ( ca si cum erau piesele lui )......
16 Dec 2008, 18:40:astazi am vb cu cineva de la un service si iam zis cum face masina.....iam zic ca am schimbat si curatat majoritatea pieselor.......iar el a zis ca sar putea sa fie de la o supapa......e posibil ???? aveti idee cam cat ar ajunge sa schimb asa ceva, , , , pe langa supapa ce as mai putea gasi defect ????
IRONICK
16 Dec 2008, 17:43
De ce nu verifici tu presiunea pe cilindrii?
djasu82
16 Dec 2008, 17:56
daca ar fi de la o supapa s-ar putea sa ai culbutori prea stransi sau desfacuti... Totusi mi se pare absurd sa ti se defecteze o supapa nici nu ai depasit cel putin 300 de mii de km ...
rodmanel
16 Dec 2008, 18:26
deci cu supapa e prea putin probabil .....aaaaham
cum se verifica presiunea pe cilindri ???
16 Dec 2008, 19:27:
a zis ca daca ma duc cu masina o sami verifice supapele cu nush ce ........metru :-?
djasu82
16 Dec 2008, 19:40
compresiometru
IRONICK
16 Dec 2008, 21:40
Dar la o diagnoza ce parametrii ti-au iesit?
rodmanel
16 Dec 2008, 21:47
prin diagnoza sa inteleg ca te referi la a duce masina la service sa o puna pe tester ????
daca da , nu am fost inca, ma duc maine !!!!
17 Dec 2008, 00:02:
stie cineva la ce service din bacau sa ma duc pentru un test de asta ???
AlinREHAU
16 Dec 2008, 23:09
La Dacia service unde se face si ITP are tester , eu am vagcom dar nu am un program "software"pt dacia . De unde am cumparat interfata tipul spunea ca merge si pe dacie numai cu nu arata la fel de mult ca pe vw ... Si unde sa mai pun ca aia de acolo chiar se mai si pricep
djasu82
16 Dec 2008, 23:17
aline cauta programul ddt2000 si poti face diagnostic. Exista program si pentru vagcom e pe situl vagcom dar costa mult acel program fiindca e cu licenta si nu e free.
AlinREHAU
17 Dec 2008, 00:04
acum downloadez ceva si daca am maine timp o sa incerc sa vad daca merge cu interfata mea . " DDT 2000 + kabel DDT 2000 "
rodmanel
17 Dec 2008, 19:03
astazi am fost la dedeman automobile la service , si au facut ei acolo ce au facut, si miau spus ca am compresia proasta, , ,in loc de 14 atmosfere eu am 2......in fine..........
" dom'le , cat ma costa sa imi spuneti sigur ce are stricat , setul motor sau supapele ? "
" ar fi 3 milioane doar de dat chiulasa jos si sa vedem ce are "
"POFTIIIM ??"
Am fugit acasa cu tot cu masina.....stie cineva vreun service in bacau in care sa nu ia si pielea de pe mine ???
IRONICK
17 Dec 2008, 20:17
un set de segmenti si niste supape
djasu82
17 Dec 2008, 20:48
rod ai turat motorul in asemenea hal ? cati km ai ma mir ca ti s-a dus asa de repede ...
rodmanel
17 Dec 2008, 20:55
mai tare lam turat o singura data in a 5-a, la 180 km/h
vreo juma de an in urma
si am mai turato acum vreo saptamana cu a 4-a la 13km/h
in general la drum lung merg cu 100 km/h, , , banuiesc ca nu o turez asa tare
tata mai merge cu masina da pana in 100.........si cam atata
am mai intrebat astazi lumea si am mai auzit de unde sar putea sa mai fie buba, de la culbutori ( prea stransi sau prea desfacuti ) sau supape, de la cilindri a zis ca nu prea e posibil la km astia
masina mea nu a carat niciodata remorca sau mai mult de 5 pers.
17 Dec 2008, 21:56:
scz ...... 130 km/h
IRONICK
17 Dec 2008, 21:11
Presiunile alea mai variaza in timp, azi poti sa ai 10 atm pe un cilindru, peste o saptamana 14
AlinREHAU
18 Dec 2008, 09:08
Dai chiulasa jos , curea de distributie si garnitura de chiulasa noua stiam eu . Cel putin eu asa am facut . Si e ceva de munca la treaba asta (doar sa le dai jos si sa le pui inapoi)
PS progranul ala trebuie sa fie in html ?? daca da ... vai de capul meu
vag-com-ul e muuult mai simplu , iti alegi masina , modulul si gata ai acces la tot in modul
rodmanel
18 Dec 2008, 21:52
nu ma bag sa desfac asa ceva , aici poatemi prind urechile
astazi am auzit pe cineva care avea tot asa probleme si mia zis ca sar putea sa fie electrovalva..... numai ca eu nush care e aia ......
AlinREHAU
18 Dec 2008, 22:43
ar putea fi regulatorul de presiune , dar asta fara teu din ala cu manometru nu poti sa vezi ... ti-au bagat-o pe calculator ? au vazut timpii de injectie ?
De unde din bacau esti ? poate te pot ajuta ...
rodmanel
19 Dec 2008, 01:55
au verificato la dedeman pe calculator, si au zis ca pe unu dintre cilindri am doar 2 atmosfere, iar pe ceilalti 14, nush ce inseamna asta, timpi de injectie.....de asta nush nimic
in bacau pe strada orizontului, pe langa podul de la narcisa
multumesc
rodmanel
15 Jan 2009, 23:46
am rezolvato pana la urma, tot la cei de la dedeman
aveam 2 supape stricate si garnitura la chiuloasa stricata park
total manopera 800 lei
((
IRONICK
16 Jan 2009, 00:54
deci au fost supapele pana la urma ... oricum chiar si la "asezarea" segmentilor nu se pierde atata presiune.
rodmanel
16 Jan 2009, 19:53
scz
manopera + piese + schimbu de ulei 800 lei
in fine....akum sunt bucuros ca imi merge bine
djasu82
16 Jan 2009, 20:02
felicitarile mele si sa nu mai ai deloc parte de belele asa de mari !
rodmanel
17 Jan 2009, 11:39
merci frumos !!!
Salut, foarte interesant ce sa discutat aici.... Vreau si eu sa fac o curatare a injectoarelor pentru ca saraca are 104000Km si nu cred ca cel care a, avut-o inaintea mea a facut asa ceva. Dar am observat ceva dimineata cind m-am uitat la rampa de injectoare, nu vad regulatorul de presiune, nu este nici un furtun de vacum...nik doar furtunul de alimentare rampa. Din cite am inteles nici loganurile nu au regulatorul ala de presiune, intrebarea mea este: Solenza are regulator pe rampa? Mentionez ca motorul functioneaza ok nu are oscilatii in turatii la relati, doar ca parca nu mai e asa de agila ca la inceput, si nu mai porneste la sfert trebuie sa tin cheia mai mult cu vreo 3 secunde( am curatat senzorul de turatii, nu e de la el).
Iuliutz
14 Apr 2009, 10:28
Daca ai problema cu injectoarele ar trebui sa tremure un pic motorul. Incearca mai degreba sa ii schimbi bujiile daca porneste mai greu, filtrul de benzina si de aer, iar pornirea poate fi si de la benzina noastra care e mai proasta decat a altor state UE
iulian sn2001
14 Apr 2009, 10:48
QUOTE(hrs @ 14 Apr 2009, 10:18)
Salut, foarte interesant ce sa discutat aici.... Vreau si eu sa fac o curatare a injectoarelor pentru ca saraca are 104000Km si nu cred ca cel care a, avut-o inaintea mea a facut asa ceva. Dar am observat ceva dimineata cind m-am uitat la rampa de injectoare, nu vad regulatorul de presiune, nu este nici un furtun de vacum...nik doar furtunul de alimentare rampa. Din cite am inteles nici loganurile nu au regulatorul ala de presiune, intrebarea mea este: Solenza are regulator pe rampa? Mentionez ca motorul functioneaza ok nu are oscilatii in turatii la relati, doar ca parca nu mai e asa de agila ca la inceput, si nu mai porneste la sfert trebuie sa tin cheia mai mult cu vreo 3 secunde( am curatat senzorul de turatii, nu e de la el).
Eu am desfacut injectoarele la 100k ca ma gandeam ca sunt pline de rugina.Nu am gasit nici macar un firicel de rugina.Am muncit degeaba.Daca nu iti face probleme nu te apuca de desfacut degeaba.
djasu82
14 Apr 2009, 20:13
350 ml de substanta care spala injectoarele conductele si filtru de la pompa te tine mult si bine . Eu de obicei la 200 km facuti bag benzina si de 8 ani de zile am mers cu filtru original de benzina
fara probleme si inca functioneaza motorul fara sa intervin la injectoare. Oricum cand incepe sa faca unu figura e bine sa sti cum se poate remedia simplu si rapid.
cristio_79
14 Apr 2009, 20:26
QUOTE(hrs @ 14 Apr 2009, 11:18)
Salut, foarte interesant ce sa discutat aici.... Vreau si eu sa fac o curatare a injectoarelor pentru ca saraca are 104000Km si nu cred ca cel care a, avut-o inaintea mea a facut asa ceva. Dar am observat ceva dimineata cind m-am uitat la rampa de injectoare, nu vad regulatorul de presiune, nu este nici un furtun de vacum...nik doar furtunul de alimentare rampa. Din cite am inteles nici loganurile nu au regulatorul ala de presiune, intrebarea mea este: Solenza are regulator pe rampa? Mentionez ca motorul functioneaza ok nu are oscilatii in turatii la relati, doar ca parca nu mai e asa de agila ca la inceput, si nu mai porneste la sfert trebuie sa tin cheia mai mult cu vreo 3 secunde( am curatat senzorul de turatii, nu e de la el).
Pai nici nu o sa vezi regulatorul pentru ca este in pompa de benzina. Potrivit semnaturii tale, tu ai avea Solenza, care este usor diferita in ceea ce priveste sistemul de alimentare.
Da, am vazut si eu ca nu are regulator pe rampa de injectoare, am un coleg la servici care are si el solenza si m-am uitat la el
.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.