Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pentru curatarea injectoarelor
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Diverse - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
djasu82
Cine are chef sa faca schema pe care o voi posta in continoare realizata de mine ... isi poate cu usurinta alimnta injectoarele pentru a fi curatate si fara a mai sta cu grije ca se poate arde injectoarele . In principiu este vorba despre un mic generator realizat cu integratul Ne555 si care genereaza impulsuri dreptunghiulare pe care le injecteaza intr-un mic comutator realizat cu tranzistorul T si care la randul sau alimenteaza intermitent injectorul. Alimentarea montajului se face direct de la bateria de 12V. Acest montaj l-am folosit la curatarea injectoarelor fara a mai sta cu frica ca le pot arde. Se stie ca un injector alimentat direct la 12V trage un curent in jur de 800mA cea ce daca se depaseste 30 de secunde injectorul se poate arde prin incalzirea excesiva a bobinei din el.
Si poza cu montajul realizat.
user posted image
ionutiulia
salutare.bai fratilor ieri am executat si eu acea operatiune fulger de curatare a injectoarelor la solnita mea si nimic.am facut asa cum a scris alin prin primele pagini si spre deosebire de el eu nu am obtinut acel jet pulverizat de injector cand l-am alimentat la baterie.spuneti-mi UNDE AM GRESIT.sa va zic si cum am facut: am scos injectorul de pe rampa, am pus sprei din acela verde in el mai cu siringa mai cu srayul si cand il legam la baterie ''CANCI'' nu dadea nici un jet doar pacanea un pic daca ii intrerupeam alimentarea adica ii dadeam socuri ,iar daca il tineam alimentat mai mult adica 15, 20 de sec NIMIC.le-am montat la loc ,am pornit masina , a mers intrerupt la inceput vreo 5 minute adica ii fluctua turatia de la 8 9 sute la o mie si dupa aceea mergea ca inaintea acestei operatii.acum imi este frica sa nu ii fi modificat consumul sau stiu eu ce sa fi patit ceva injectoarele de la socurile alea.LUMINATI-MA si pe mine sau dati-mi alte sfaturi.iar acel circuit care este aici pe topic la ultimele pagini de unde se poate comanda su cum se poate achizitiona sa mai incerc si cu el ca poate o da rezultate.il rog pe posesorul acelui circuit sa dea mai multe detalii de unde se cumpara cat costa si cum se face.multam si astept un raspuns de la voi cat mai urgent si de la cat mai multi .
sonnic53
deci ... iei frumos injectoarele in casa . ati trebui un transformator sati transforme curentul in 12V . alimentezi fiecare injector la el . apoi cu spray de contacte dai in el . dar nu ca apesi u pe buton , scoti capacelul pe unde pulveriuzeaza el sil bagi direct cu teava aia subtire in injector si apesi tare. o sati dea jet pe partea aia lalta undeva la un metru biggrin.gif daca nuti da lucrezi asa la fiecare pe rand panati da biggrin.gif
ionutiulia
multam mult sonnic53 am sa mai incerc inca o data. o sa merg sa cumpar si un transformator din ala ca nu am ce face decat sa dau un mili la service mai bine cumpar transformator.crezi ca as putea sa il folosesc si pe cel de la telefon sau de la statii de transmisie receptie HYT sau MOTOROLA? ca tot 12 volti baga si alea huh.gif MULTAM mult pt sfat si ajutor esti singurul care mi-a raspuns pana acum,dar:TU ai facut operatiunea asta si ai avut si succes si acum cat timp ai efectuat-o???

28 Sep 2009, 18:58:
apropo , asa am facut am bagat tamburusul de la spray pe orificiul de alimentare al injectorului am tinut apasat si am alimentat la curent cei drept nu am tinut prea mult curentul pe injector ca nu se vedea nimic si mi-a fost frica sa nu ard inject, am bagat si sprey cu seringa in orificiu pana s-a umplut si nu mai intra si cand il conectam la baterie Canci jet , se golea sub forma de picaturi adica iesea lichidul picurand cateva picaturi si se termina.imi pare rau ca au reusit altii care poate stiu mai putina mecanica decat mine si eu care am demontat masina asta aproape dde tot dar asta este mai intampini si din astea.
VAG-fan
Daca doar umplii seringa cu solutie nu rezolvi nimic , trebuie sa alimentezi de la o sursa mai slaba , ca un transformator 12 v 500mA si sa apesi pe seringa /spray cand e alimentat injectorul , abia atunci vei avea jet ... sau nu sad.gif
In cel mai rau caz poti incerca cu ceva mai acid pentru inlaturarea pietrei , detrartrant sau ceva de genu . La mine nu s-au stricat , cu asa ceva curat centralele termice .

Injectorul nu face decat sa deschida "robinetul" si sa pulverizeze benzina , presiunea din injector este de la pompa de benzina din rezervor (~3 BAR) deci daca il alimentezi el nu iti scuipa ce are in el ...
BoR
Efectuand curatarea injectoarelor dupa metoda Alinrehau,la mine dupa ce le-am umplut cu solutie de curatat,cand am alimentat injectorul chiar a ''scuipat'' destul de bine.
sonnic53
nujtiu daca merge cu un altfel de transformator ... ce tiam zis eu nu e scump . si poate are si unul din prieteniii tai asa ceva . nu mai incerca cu seringa ci direct cu tamburucul de la spray. opreatia asta am facuto acum cateva zile si a dat rezultate . sincer .cand al tii alimentat vezi sa nu atingi firele intre ele cand sunt bagate pe papucii aia acolo . si in timp ce e alimentat la 12 V bagi in acelasi timp presiune cu sprayu. apesi cu el acolo ... sper sa intelegi ...
djasu82
Cum strica unii injectoarele biggrin.gif cine v-a spus sa dati cu siringa pe orificiile injectoarelor ? Injectorul se alimenteaza la o sursa de curent continu cu valoare de 12v -14V si in acelasi timp se introduce sprayul pe alimentarea injectorului si se apasa cu injectorul spre spray iar atunci jectul o sa fie pulverizat direct prin orificii spre exterior. Cred ca asa am spus si eu si alin si mai multi.
Nu largiti orificiile la injectoare ca altfel le declaibrati si musai trebuie cumparat alte injectoare.
Injectorul cand nu e alimentat blocheaza orificiile si deci nu curge lichid iar cand e alimentat cu tensiune el se deblocheaza si lasa sa curga prin orificii lichid.
Cu ajutorul presiuni din spray te ajuta sa cureti canalul si orificiile injectoarelor.
Dupa aceea la montaj se unge garniturile cu vaselina implicit orificiile de la rampa unde intra injectoarele pentru alimentarea cu benzen si orificiile de la galeria de admisie unde se infig injectoarele pentru a injecta benzen.
Cine are cunostiinte de eletronica face schema propusa de mine cea de mai sus si isi controleaza injectorul cu ajutorul impulsurilor generate de generator atunci cand e curatat cu sprayul sub presiune.
gcgeorgescu
asule eu nu am probleme cu tremuratul, dar de cand am schimbat bujiile, in ultimul timp porneste mai greu ca inainte, bujiile sunt originale de renault si au fost reglate inainte sa fie puse. doar ce a venit toamna un pic , dar la iarna?
ce vreau sa spun ca la rece , nu o mai ia la sfert sau ma rog la maxim o secunda decand am dat la automat(de fapt la o juma de secunda), ci acum porneste la o secunda , o secunda si un pic, sa zic asa de cand am pos cheia pe automat.
din cate stiu eu tu cu maskatu va pricepeti mai bine, zice-timi si mie de la ce e, poate de la injectoare? nu am alta pproblema, gen tremurat doar pornirea. folosesc de doi ani de cand am luat masina injector cleaner di aushan, mai mereu , de am ajuns sa ma cert cu nevasta ca il iau ca pe paine radmasa.gif .
imi place sa iau tot ce stiu ca ajuta.
mersi.
ionutiulia
miltam sonic.am sa incerc inca o data cred ca am inteles de data asta o sa revin cu lamuriri despre rezultatele obtinute.domnule asu stai linistit ca nu sunt tampit sa bag seringa sau acul pe orificiile injectorului pe unde pulverizeaza am bagat solutie de curatare in injector cu seringa pe la orificiul din rampa adica cel de la alimentare sau de la partea superioara sau cum sa ii mai spun.nu m-am atins de acele orificii foarte finute ale injectorului. reamitesc ca am alimentat direct de la bateria masinii si dupa cum a zis alin nu am tinut prea mult ca se incindea inject si poate il ardeam dar imi pare totusi rau ca nu am vazut acel jet mai incerc inca o data ca sa nu mai zic ca dupa ce le-am pus inapoi pe rampa si am legat turul am vrut sa mun contactul sa vad ce se intampla dar am renuntat.
sonnic53
bun asa. sper sa rezolvi wink.gif vi cu raspunsuri
djasu82
Injectorul are in componenta o bobina cu miez care se manifesta ca un releu deschide si inchide atunci cand trece sau nu curentul eletric prin acea bobinuta. Injectorul lucreaza secvential inchide si deschide in cateva secunde de vreo 100-200 de ori in asa fel combustibilul e aruncat cu presiune combinindu-se cu aerul in asa fel incat arderea sa fie aproape perfecta .
Daca sprayul nu are presiune cumpara un spray contact. Zici ca nu arunca jet pai poate nu face atingere conductori pe lamele injectorului.
gcgeorgescu nu ai probleme de injectie... si zic ca bagi prea multa solutie de curatat .
Odata la 10.000 de km e bine sa-ti faci timp si pentru o curatare manoala a injectoarelor face cat 100 de flacoane ai sa vezi . Asa bagam si eu si tot bagam si din curiozitate le-am dat jos si surpriza un injector scuipa cativa cm altu imprastia aiurea in mare cam toate se comportau la fel. Zis si facut am facut generatorul acela desi puteam sa-l alimentez direct la 12 V injectorul pentru deschidere completa. Cu generatorul am si acesta posibilitate fiindca marind frecventa de lucru in asa fel in cat injectorul sta deschis. Am bagat frumos sprayul de carburator cu stitul sau pe alimentarea injectorului si am apasat cu injectorul spre spray. L-am tinut asa pana cand s-a deschis canalul si a inceput sa arunce jet puternic. Ca distanta jetul era in jur de 1m ...1 m si ceva. In acest fel am procedat la toate. Dupa ce le-am sters cu carpa si le-am lasat putin sa se zvinte am trecut la reasamblat. Pus unsoare pe oringuri ( garnituri ) si pe orificiile din plastic unde intra injectoarele respectiv rampa de injectie - galeria de admisie. Am introdus frumos toate injectoarele in rampa - au intrat foarte usor datorita vaselinei si am cuplat sigurantele la fiecare injector. Dupa aceea am ridicat rampa de injectie cu injectoarele si le-am pozitionat in asa fel sa intre corect si usor fara sa presez ca un disperat . In final am strans surubelele , cumplat mufele la inejctoare si dupa aceea pozitionat cheia pe pozitia M pana cand se stinge ledul si pornit motorul.
Fara siuerat in zona injectoarelor fara curs de benzen pe langa injector de la rampa. Daca suiera pe langa injectoare cand misti rampa de injectie nu e bine se scoate si se unge din nou pana cand se aseaza garnitura de la injector pe orificiu perfect. Cand trage aer fals pe langa injector se accelereaza sau galopeaza.
AlinREHAU
QUOTE(BoR @ 28 Sep 2009, 20:39)
Efectuand curatarea injectoarelor dupa metoda Alinrehau,la mine dupa ce le-am umplut cu solutie de curatat,cand am alimentat injectorul chiar a ''scuipat'' destul de bine.
*


radmasa.gif
ionutiulia
frumoasa descriere domnule asu.esti tare.e , uite ca la mine nu a iesit din prima si am sa mai incerc chiar duminica ,cred.am cumparat sprey de contact modelul care nu la aratat alin, din sellgros, dar fiind prima data si acele injectoare fiind si scumpe , mi-a fost frica sa nu fac vreo tampenie.referitor la montaj nu am probleme totul a fost uns si bagat la locul lui ca la carte.nu da benzina pe afara nici la injectoare nici la olenderul de la conducta de alimentare, deci nu iau FOC.asta este am luat-o si gata.ce este de remarcat si laudat faptul ca nimeni nu te lasa la greu cand ai o pr si VA MULTUMESC la toti.cat a costat aparatul ala care l-ai confectionat? si daca esti din bucuresti ca mine poate vb la tel si imi zici de unde sa cumpar piesele sa il fac.
sonnic53
si pana la urma ai reusit ? ai facut rost de transformator ? sau inca nu ai incercat ?
djasu82
piesele se cumpara de pe strada maica domnului de pe la obor .... spre lacul tei . E un banal generator ... si il poate confectiona oricare nu necesita cine stie ce cunostiinte eletronice ci sa ai un aparat de lipit piesele ,fludorul , schema eletronica , descrierea pieselor de pe net si cu asta basta. Dar poti si cu un transformator de 12V si anumme se lasa doar puntea de diode si se elimina condensatorul de filtraj de pe punte . In acest fel injectorul o sa vibreze tongue.gif
AlinREHAU
Dar daca ai pune doar o dioda ? Ar vibra mai rar ... Dupa cum am vazut eu , cei care fac curatari profesionale au un banc care lasa injectorul la 10 deschideri pe secunda sau ceva de genu .
djasu82
Mai mult de 120 Hz injectorul la super nova sta deschis nu mai reactioneaza biggrin.gif . Revenind si la ce am spus eu cu traful si ce spui si tu alin da vibreaza si mai rar si e bine si asa fiindca se creaza presiune si mai mare .
Oricum ideea e sa vibreze nu sa stea deschis complet . Deci un simplu oscilator realizat dintr-un traf de la 220/12V si cu o dioda 1n4001.
AdyTirla
Stie cineva de ce nu am regulatorul de presiune pentru rampa de injectie?
Se poate pune:
Solenza Scala iunie 2004
djasu82
tu ai reglatorul in pompa de injectie cauta pe topicurile de solenza aici se vorbeste strict doar despre injectoare .
AdyTirla
Mersi, ma speriasem ca nu am regulator. tongue.gif
eXistenZ_Tg
Buna tututror , saptamana viitoare , am sa ma apuc si eu de curatit injectoare dupa metoda alinrehau , am impresia ca de 108 000 km nu a fost facut nicodata asa ceva fostii proprietari si cred ca este mizerie multa inauntru , o sa fac si eu poze
djasu82
sa folosesti un traf 220/12V fara punte de diode si nici condensator. Injectorul o sa lucreze in impulsuri de 50Hz si nu se incalzeste plus misca cuiul sus jos datorita vibratilor create cu ajutorul bobinei din injector.
Iar cu sprayul iti faci treaba .
Eu nu as mai scoate nici injectoarele de pe masina ci doar rampa si as alimenta pe fiecare in parte cu traful de impulsuri sau generator de impulsuri iar dupa aceea cu sprayiul as apasa dupa ce am scos capul din spray pe orificiul de admisie in injector.
Zic asta deoarece preintampina chinuiala scoateri injectoarelor si a introducerilor ulterioare in colectorul de admisie.
Oringurile mici dela fiecare injector care etanseaza rampa de injectie intra foarte usor in rampa si deci chinul se reduce.
Foloseste vaselina fara mila .
eXistenZ_Tg
Din nefericire nu dispun de acest model de traf 220 / 12v , are ceva daca totusi folosesc circuitul de generat impulsuri pe un traf normal care are punte diode si condensator adica daca e stabilizat , sau daca leg generatorul la bateria masinii pentru a alimenta injectorul cand il curat?
virgilvwu
Multumesc mult alinrehau,mi-a fost de foarte mare ajutor topicul tau,eu mai aveam idee de cum se face treaba ,dar vorba aceea o poza face cat o mie de cuvinte!Numai bine.
AlinREHAU
Cu placere wink.gif Acum de cand cu VW-ul am alte probleme ... baie de ulei 2 in o luna jumate , volanta cu masa dubla cu probleme ... tot la DSN am ajuns azi .
virgilvwu
Te cred,nu stii cum e "nu ai masina iti e necaz,ai masina ai necaz'.apropo de injectoarele alea,eu le-am pus la baterie si am dat cam cate 3- 4 afturi pe fiecare ,de aproximativ o secunda pe injector, blink.gif primul afta era mai slabut ca presiune,dar urmatoarele erau puternice,k un spray de muste,sper k am facut operatiune bine... rolleyes.gif ..,sau trebuia sa ma joc mai mult cu afturile alea..
AlinREHAU
Metoda de alimentare descrisa de djasu82 este perfecta . Nu conteaza polaritatea nici pe continu .
bogdanelkva
Adica se poate alimenta injectorul si cu curent alternativ? blink.gif nici macar o dioda inseriata?
AlinREHAU
Dioda taie o parte din sinusoida ,superioara sau inferioara dupa cum este asezata ( + - ) . Curentul alternativ este (+) 12 V > 0 V > (-) 12 V > 0 V si tot asa . Eu cred ca daca injectorul lucreaza pe masina la ordin de milisecunde chiar si fara dioda ar inchide si deschide . In schimb dioda i-ar da injectorului un timp mort (pe inchis) ceea ce ar putea actiona ca o lovitura de berbec (termen din instalatii hidraulice) si s-ar curata mult mai bine .
Concluzia e buna o dioda inseriata smile.gif
mikey_gtx
un mic sfat: aveti calculatoare. calculatoarele au surse. sursele furnizeaza 12Vcc. desfaceti carcasa si luati + de pe un fir galben si - de pe un fir negru. ambele fire trebuie sa vina direct din sursa. va recomand sa aveti un cablu de cativa metri ca sa va fie mai usor de lucrat.

uite asa am rezolvat problema alimentarii in casa a injectorilor biggrin.gif
AlinREHAU
Si cei cu laptop ?
mikey_gtx
e mai trist pt cei cu laptop. usb scoate 5V si nu prea ai de unde sa stii daca ai de unde lua 12V. alimentarea intregului laptop se face pe la vreo 18-19V

inconvenientul folosirii sursei de calculator pentru alimentarea injectorului e ca nu are efectul obtinut de alimentarea cu curent alternativ si obliga omul sa foloseasca un intrerupator sau o alta metoda pentru a deschide si inchide succesiv injectorul.

L.E.: mai am o idee. lampa de birou cu brate telescopice si cu bec G4 sau ceva similar contine un traf 220/12Vac e perfecta pentru lucrarea asta 053.gif biggrin.gif
bogdanelkva
Sau un transformator si o dioda dintr-un radio vechi,daca n-ai,poate are vecinu... biggrin.gif
djasu82
si se mai pot face si alte jmecheri cu un releu care se foloseste pe post de oscilator biggrin.gif daca se doreste complicati sau oscilator eletronic cu 555 sau semnalul de la alarma in loc de difuzor se pune injectorul si se galtaie masina biggrin.gif in loc sa urle vibreaza injectorul.
Cea mai simpla metoda traf de 10-12V si o dioda o sa dea curent continuu si alternativ o sinusoida e suprimata tongue.gif
Deci injectorul o sa inchida si o sa deschida cu frecventa de 50hz cea de la reteaua de 220V.
Sursele de la calculatoare nu le recomand fiindca daca se tine injectorul mai mult de 30s se incinge bobinajul si pot apare probleme.
De aceea injectoarele lucreaza in impulsuri.
In caz ca iti pica pe un drum de tara si trage prost aplici si metoda cu bateria biggrin.gif ce sa faci trebuie sa scapi de belea.
restromania
salutare!
in primul rand multemesc pentru tutorial si pentru cei care au dat detalii. am facut si eu azi operatiunea, se simte diferenta, nu mai tremura, se infinge mai bine, porneste mai repede, dar nu inteleg de ce in a 2-a nu se accelereaza asa cum obisnuia, ci doar de la 2800 de ture in sus. nici la plecarea de pe loc nu prea se mai tureaza asa tare, cand incerc sa demarez in tromba. aveti idee de la ce poate fi? faptul ca garnitura de la corpul clapeta, care etansa imbinarea cu filtrul de aer este dusa, poate influenta cu ceva?adica atunci cand astup gura de la filtrul de aer, nu moare motoru, tremura putin dar atat ( cand am astupat direct gura de la corpul clapeta a murit, deci pe la injectoare nu trage aer fals, zic eu).
bujiile le-am curatat de curand.
multumesc mult
pulbur
Salut !
Sunt si eu nevoit sa imi curat cat de curand injectoarele ... intrebarea mea ar fi daca nu se pot alimenta injectoarele direct de la baterie ?
andreiy
Da, se pot alimenta direct de la baterie
djasu82
dar nu se tin sub tensiune mai mult de 20-30 de secunde mai bine dintr-un traf de 12 V urmat de o dioda pentru a rezdresa o singura alternanta si asa injectorul functioneaza in imulsuri de 50hz asta inseamna ca se inchide si deschide non stop atata timp cat e sub tensiune .
mihai230
Salut baieti. Inainte sa curatati injectoarele, motorul consuma mai mult decat normal? O sa le curat si eu duminica. Ms,
djasu82
functioneaza prost iar injectoarele de obicei se curata din 30.000 in 30.000 sau din 60.000 in 60.000 depinde si cum se manifesta motorul , nu vrei sa arunci bani pe altele noi le cureti pe cele vechi.
mihai230
Salut, da, o sa le curat eu. Acum, cum e cu consumul?
djasu82
8 in oras si se poate si mai bine.
GrOzOy
Baieti, de la un timp am obs ca a cam inceput sa imi pape un pic mai mult dar nu scoate niciun "strop" de fum, nu miroase aiurea esapamentul ... n-am umblat deloc la motor, n-am desfacut, curatat nimic niciodata . Am 56000 km , credeti ca ar trebuii sa umblu si eu pe la injectoare ?? wink.gif
mihai230
QUOTE(GrOzOy @ 30 Sep 2010, 20:45)
Baieti, de la un timp am obs ca a cam inceput sa imi pape un pic mai mult dar nu scoate niciun "strop" de fum, nu miroase aiurea esapamentul ...  n-am umblat deloc la motor, n-am desfacut, curatat nimic niciodata . Am 56000 km , credeti ca ar trebuii sa umblu si eu pe la injectoare ?? wink.gif
*


Daca are mers neregulat in relanti, se opreste motorul pot fi mai multe posibilitati. Injectoarele pline cu jeg, filtrul, pompa nu baga cu debit de 3 bar. Oricum, trebuie sa te scufunzi si sa faci verificari. De dat cu presupusul e usor. Zicea cineva aici ca injectoarele trebuiesc curatate la 30 K km.

30 Sep 2010, 21:34:
Din cate imi dau e seama, injectoarele de DSN cu solenza de 1,4 sunt identice, nu?
GrOzOy
Nu a murit motorul niciodata.Motorul are unele neregulalitati, tremura putin la relanti, pana in 2000 rpm daca incerc sa ii dau in "gusa" merge cam in suturi ... dupa 2000 rpm trage "rotund" dar se cunoaste si la consum wink.gif
andreiy
Daca se "pune in nas", cand calci acceleratia mai tare, e posibil sa iti traga "aer fals", verifica garnitura dintre coprul clapeta si filtrul de aer, in cazul in care nu trage aer fals pe acolo zic ca nu ar strica o curatare a injectoarelor
mihai230
Injectoarele de Solenza sunt identice constructiv, dpdv electric, cu DSN? Ma intereseaza daca pot sa le alimentez cu un transformator de 12 v fara redresare si condensator. Va rog raspuns, tre sa le curat ca merge ca draq si consuma mult. Ms.
djasu82
ho ma da sunt identice ! Si folosesti un traf de 12V si o dioda si dupa dioda nu filtrezi ci lasi sa functioneze in impuls de c.c. si o sa se manifeste cu deschiderea si inchiderea injectorului ( injectorul e ca un banal releu care lasa si opreste benzina sa iasa prin doua orificii sau 4 cum e la logan.
GrOzOy da man treci la curatat injectoarele fiindca nu are putere ai dai tu in guse si merge prost biggrin.gif
Aveti grije cum desfaceti rampa de injectie si in special mare atentie la oringuri !( garniturile din cauciuc) si mai ales la montare ---- multa vaselina ca sa intre usor si nu fortat cu surubelnita , mai bin scoateti de mai multe ori rampa si o introduceti cu injectoarele in orificii pana cand intra usor si face priza cu galeria de admisie.
Maskatu
QUOTE(djasu82 @ 30 Sep 2010, 19:00)
functioneaza prost iar injectoarele de obicei se curata din 30.000 in 30.000 sau din 60.000 in 60.000 depinde si cum se manifesta motorul , nu vrei sa arunci bani pe altele noi le cureti pe cele vechi.
*


Arata-mi si mie manualul unde scrie treaba asta... smile.gif Stiu super nova cu 200.000 km care nu a avut injectoarele curatate si inca functiona bine. Daca mergi subturat si bagi benzina numai de la gigi srl & asociatii, este normal sa se infunde.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.