Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pentru curatarea injectoarelor
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Diverse - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
djasu82
QUOTE(Maskatu @ 1 Oct 2010, 17:21)
Arata-mi si mie manualul unde scrie treaba asta...  smile.gif Stiu super nova cu 200.000 km care nu a avut injectoarele curatate si inca functiona bine. Daca mergi subturat si bagi benzina numai de la gigi srl  & asociatii, este normal sa se infunde.
*


ce treaba are subturarea cu injectoarele biggrin.gif in primul rand injectoarele nu sunt infipte in capul chiuloasei si nu comunica direct ci cilindru asa cum sunt la cele turbo tsi doi la mana daca nu ai avut dacie pe carburator nu sti ce probleme poat apare prin depunearea de substante pe metale.
Aceeasi chestie se manifesta si la injectoare indiferent ce benzina bagi tu si nu e vorba de mizerie ... problema mai mare e la injectoare fiindca presiunea benzenului e la 2,5 bari.
Cine vrea sa nu arunce cu banu pe injectoare noi le acorda o binecuvenita importanta.
mihai230
QUOTE(djasu82 @ 1 Oct 2010, 16:54)
ho ma da sunt identice ! Si folosesti un traf de 12V si o dioda si dupa dioda nu filtrezi ci lasi sa functioneze in impuls de c.c. si o sa se manifeste cu deschiderea si inchiderea injectorului ( injectorul e ca un banal releu care lasa si opreste benzina sa iasa prin doua orificii sau 4 cum e la logan.
GrOzOy da man treci la curatat injectoarele fiindca nu are putere ai dai tu in guse si merge prost biggrin.gif
Aveti grije cum desfaceti rampa de injectie si in special mare atentie la oringuri !( garniturile din cauciuc) si mai ales la montare ---- multa vaselina ca sa intre usor si nu fortat cu surubelnita , mai bin scoateti de mai multe ori rampa si o introduceti cu injectoarele in orificii pana cand intra usor si face priza cu galeria de admisie.
*


Ms man, duminica ma apuc de curatat. Tre sa o curat ca dimineata cand pornesc nu are mersul rotund, merge cu oscilatii pe langa 750 rot/min. Daca ai stii cati dracii mi-a facut. De exemplu: Am bagat 23 litrii de 95 de la Lukoil, aveam rezerva consumata, si cu aia 23 de litrii am facut 260Km. Sa ma *** pe el de motor. Voiam sa ii dau foc. Sa vadea D-zeu sanatate. Maine, poimaine ma apuc de curatat.
djasu82
vezi tu si motorasul pas cu pas te poate pacali de obicei se curata cu spray degripant si se sterge cu o carpa moale si uscata la fel si corpul clapeta.
Injectoarele pot creea probleme in general cand vrei sa accelerezi si masina da in nas evident scade turatia , turatia e oscilanta urca coboara usor , motorul tremura la relanti simptom de mers in 3 cilindri ( aici poate fi si bobina de inductie de vina ) daca ai scanteie pe fiecare cilindru in parte te rezumi la injectoare.
Daca turatia nu scade sub 1300 de ture dupa 2 minute dupa ce s-a incalzit motorul cat de cat se intervine la sonda lambda posibil defecta.
mihai230
Gata baieti, am curatat si eu injectoarele dupa metoda AlinREHAU. Inainte de asta motorul in renati, rece sau cald, avea oscilatii, nu mergea rotund. Acum se pare ca a disparut aceasta problema. Ramane sa vad in timp. Ca transformator am folosit unul de swich ethernet de 7,5 volti si 1 Amper- redresare monoalternanta. Nu am luat totusi spary-ul de circuite de care se vorbea pe aici. Am luat unul de curatat carburatoare 2+2 din cauza ca avea jetul mult mai puternic.
SERGIULICA04FUX
QUOTE(Maskatu @ 1 Oct 2010, 16:21)
Arata-mi si mie manualul unde scrie treaba asta...  smile.gif Stiu super nova cu 200.000 km care nu a avut injectoarele curatate si inca functiona bine. Daca mergi subturat si bagi benzina numai de la gigi srl  & asociatii, este normal sa se infunde.
*



subscriu la ce zice masky, a mea are 195000 si nu am curatat inj niciodata, in schimb i-am dat numai benzina buna, si aditiv cam din 30000 in 30000
djasu82
ma io stiu una si buna biggrin.gif fiecare face ce vrea cu motorul noi epunem ce am facut daca vor si alti bine daca nu iar bine .

mihai230 e perfect sprayul de carburator , dupa ce lai activat cu injectorul si dupa 20-30 de secunde si-a dat drumul cred ....
La mine dupa ce am activat sprayul cu injectorul pulverizarea era imprastiata cam la 10 cm iar dupa 20-30 de secunde a inceput sa imprastie direct in line dreapta si sa arunce la 1 m jetul deci a avut ceva gome injectorul pe partea de alimentare.
Simtome inainte de operatie era ca uneori imi da in nas , cu toate ca ai bagam aditiv si benzina f buna tot nu a disparut.
Acum nu am probleme de acest gen de acum un an si ceva.
mihai230
QUOTE(djasu82 @ 2 Oct 2010, 21:06)
ma io stiu una si buna biggrin.gif fiecare face ce vrea cu motorul noi epunem ce am facut daca vor si alti bine daca nu iar bine .

mihai230 e perfect sprayul de carburator , dupa ce lai activat cu injectorul si dupa 20-30 de secunde si-a dat drumul cred ....
La mine dupa ce am activat sprayul cu injectorul pulverizarea era imprastiata cam la 10 cm iar dupa 20-30 de secunde a inceput sa imprastie direct in line dreapta si sa arunce la 1 m jetul deci a avut ceva gome injectorul pe partea de alimentare.
Simtome inainte de operatie era ca uneori imi da in nas , cu toate ca ai bagam aditiv si benzina f buna tot nu a disparut.
Acum nu am probleme de acest gen de acum un an si ceva.
*


Da omule, nu am tinut mai mult de 30 secunde. Acum merge bine motorul, sa vad si cu el rece acum. Sper sa nu fie efectul placebo.
ramsen
imediat dupa ce am cumparat solenza pentru a nu avea asemenea probleme la injectoare am folosit Metabond...am pus 40-30-20 ml la 43 litri benzina,adica la 3 rezervoare... si de atunci motorul merge mult mai frumos decit inainte...nu am folosit alte tehnici decit asta...
djasu82
ramsen lasa ca fiecare face cum stie decat sa mai dai nustiu cat pe solutie mai bine aplici ce-a mai simpla solutie scosul injectoarelor si curatatul lor.
ramsen
eu nu am vrut sa ma complic sa le mai scot...mai bine am dat banul pe solutie buna si am pus in rezervor...ma rog nu am avut injectoare infundate care sa necesite curatarea lor pe banc...multumesc ca nu am inca asa ceva
djasu82
curatarea lor pe banc e la fel cum am facut eu acel generator mai cu 2-3 pagini in urma cred oricum cat eletromagnetul isi face treaba nu ai probleme cand s-a blocat s-au se arde il schimbi simplu.
De obicei se arde cand nu e curatat .
Eu anu viitor iar le dau jos si le curat asa stiu si cum sta treaba cu benzina de 95 petrom.
coco_blondu
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif pentru curatarea injectoarelor foloseste efex:))
quick
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif cica cu efex:))
GrOzOy
Chiar smile.gif) , e ceva de "efexu" asta de la rompetrol sau sa raman pe premium 95 de la pentrom? blush.gif
djasu82
misto paradia biggrin.gif efex tongue.gif eu bag petrom 95 si arderea e la fel ca si la 98 tot un draq.
Masina a fost proiectata sa pape 95 compresie mica etc daca compresia era mai mare si tubo ceva gen tsi clar 98.
Restu tine de filtre schimbate la timp si pe alocuri daca ai probleme injectoarele.
serviccom
Dupa ce am citit aseara cele 11 pagini ale acetui topic, ce credeti? M-am dus in garaj aseara pe la 23:00 sa curat injectoarele radmasa.gif . Aveam spray degripant (nu de contacte) si m-am apucat de treaba, auzisem ca dureaza cam o ora, bine-nteles ca la mine a durat 2 ore, cu bibileala.
Am scos rampa, injectoarele, verificat rampa, era foarte curata. Prima oara am ciocanit usor in injectoare si surpriza nu a cazut nici fir de mizerie din el (am pus o carpa alba de curiozitate). Am aprins ledul la bricheta si m-am uitat la intrarea in injector, se vedea clar filtrul, stiti ca la intrare toate injectoarele au filtre degetare parca se numesc. M-am uitat la toate si filtrele erau foarte curate, albe. Am alimentat injectoarele pe rand cu un redresor de 12 V cc (se respecta + si -, fiecare conector de injector are cate un fir crem, ala e minus), am pulverizat cu spray prin ele pe ambele parti si le-am lasat cat am fumat o tigare, apoi din nou, m-am gandit ca mai dizolva reziduri. Pulverizau cam la 1 m si ceva in sus si inainte si dupa curatare.
Filtrele alea am vazut ca se schimba de aia care au instalatii de curatat injectoare, nu stiu de unde le ia, sa nu se mai chinuie sa le curete, ca defapt mizeria acolo se strange in filtrele alea, si au si garnituri de injectoare, de unde le-or lua? Am incercat si eu sa scot unul, dar nu am insistat sa nu il stric, probabil ca se deterioreaza cand il scoti.
Deci Toma necredinciosu, adica eu, nu aveam o parere prea buna despre modul asta de curatare, dar dupa ce am mai studiat, am inteles ca e o metoda foarte buna. Aveam impresia ca un fas de spray nu face nimic, asa si este daca nu ciocanesti usor in ele sa scoti mizeria din filtre, daca este cazul.
Concluzia este ca injectoarele mele erau foarte curate, nu aveam probleme cu masina, dar am zis, hai sa vedem ce e cu ele. Folosesc numai benzina efix 95 de la rompetrol, iar cand am schimbat filtrul acum ceva vreme, am bagat si aditiv in benzina, repetand dupa 2-3 mii de km cu alt flacon, fiecare la cate un plin de benzina. Rezervorul stiu ca e curat ca lacrima, chiar daca e din tabla, nu are pata de rugina, obisnuiesc sa il tin plin, nu sunt nici reziduri pe instalatia de alimentare, ca s-ar fi cunoscut in injectoare, deci nu am probleme cu asta. Am sa mai folosesc din 5 mii in 5 mii de km aditivul ala, iar cu benzina nu voi face niciodata exceptie, bag numai efix.
Acum caut sa cumpar oringurile de la injectoare sa le schimb preventiv, ca am mai umblat pe acolo si o garnitura corp clapeta.
Nu am apucat sa merg cu masina sa vad daca se cunoaste ceva, desi nu cred, dar parca motorul nu mai trepideaza asa rau, sau poate doar mi se pare.
Bafta multa celui care a descris metoda de curatare cu sprayul, e excelenta, chiar daca la mine nu a fost cazul.

ramsen
eu am folosit aditiv de curatat injectoarele Metabond...si a fost bun...de 2 ani nu mai folosesc...
serviccom
Eu zic ca merita la 5000 km, sau o data pe an.
djasu82
QUOTE(serviccom @ 24 Oct 2010, 15:51)
Dupa ce am citit aseara cele 11 pagini ale acetui topic, ce credeti? M-am dus in garaj aseara pe la 23:00 sa curat injectoarele radmasa.gif . Aveam spray degripant (nu de contacte) si m-am apucat de treaba, auzisem ca dureaza cam o ora, bine-nteles ca la mine a durat 2 ore, cu bibileala.
Am scos rampa, injectoarele, verificat rampa, era foarte curata. Prima oara am ciocanit usor in injectoare si surpriza nu a cazut nici fir de mizerie din el (am pus o carpa alba de curiozitate). Am aprins ledul la bricheta si m-am uitat la intrarea in injector, se vedea clar filtrul, stiti ca la intrare toate injectoarele au filtre degetare parca se numesc. M-am uitat la toate si filtrele erau foarte curate, albe. Am alimentat injectoarele pe rand cu un redresor de 12 V cc (se respecta + si -, fiecare conector de injector are cate un fir crem, ala e minus), am pulverizat cu spray prin ele pe ambele parti si le-am lasat cat am fumat o tigare, apoi din nou, m-am gandit ca mai dizolva reziduri. Pulverizau cam la 1 m si ceva in sus si inainte si dupa curatare.
Filtrele alea am vazut ca se schimba de aia care au instalatii de curatat injectoare, nu stiu de unde le ia, sa nu se mai chinuie sa le curete, ca defapt mizeria acolo se strange in filtrele alea, si au si garnituri de injectoare, de unde le-or lua? Am incercat si eu sa scot unul, dar nu am insistat sa nu il stric, probabil ca se deterioreaza cand il scoti.
Deci Toma necredinciosu, adica eu, nu aveam o parere prea buna despre modul asta de curatare, dar dupa ce am mai studiat, am inteles ca e o metoda foarte buna. Aveam impresia ca un fas de spray nu face nimic, asa si este daca nu ciocanesti usor in ele sa scoti mizeria din filtre, daca este cazul.
Concluzia este ca injectoarele mele erau foarte curate, nu aveam probleme cu masina, dar am zis, hai sa vedem ce e cu ele. Folosesc numai benzina efix 95 de la rompetrol, iar cand am schimbat filtrul acum ceva vreme, am bagat si aditiv in benzina, repetand dupa 2-3 mii de km cu alt flacon, fiecare la cate un plin de benzina. Rezervorul stiu ca e curat ca lacrima, chiar daca e din tabla, nu are pata de rugina, obisnuiesc sa il tin plin, nu sunt nici reziduri pe instalatia de alimentare, ca s-ar fi cunoscut in injectoare, deci nu am probleme cu asta. Am sa mai folosesc din 5 mii in 5 mii de km aditivul ala, iar cu benzina nu voi face niciodata exceptie, bag numai efix.
Acum caut sa cumpar oringurile de la injectoare sa le schimb preventiv, ca am mai umblat pe acolo si o garnitura corp clapeta.
Nu am apucat sa merg cu masina sa vad daca se cunoaste ceva, desi nu cred, dar parca motorul nu mai trepideaza asa rau, sau poate doar mi se pare.
Bafta multa celui care a descris metoda de curatare cu sprayul, e excelenta, chiar daca la mine nu a fost cazul.
*




Pai tu nu crezi sti doar sa critici pe alti biggrin.gif
Aceasta metoda se aplica atunci cand chiar ai probleme cu un injector si care acel injector are valoarea rezistentei interne precum se specifica in cartea tehnica dar e blocat si drept urmare se aplica acesta metoda fiindca nici metabondul nu-l mai deblocheaza.
interlagos89
Va salut,am aplicat si eu aceasta metoda cu succes.Ca un mic sfat in afara celor gasite in acest topic:aveti grija sa curatati pe langa injectoare,daca este cazul,inainte sa le scoateti si bagati acea siguranta care fixeaza injectorul de rampa tot pe primul canal de sus(injectorul are 2 canale de fixare)
djasu82
pai si pe primul se baga asa cum e ea si s-a specificat din poze sau cel putin cand se umbla esti atent ce demontezi .
p_alecsu
am reusit sa desfund si eu injectoarele azi.tipm de lucru 2 ore. m.am chinuit putin cu garniturile de la corpul clapeta dar am rezolvat cu niste etansatoar dinala rosu. am curatat si motorasul pas cu pas si partea buna e ca am scapat definitiv de tremuratul motorului la 20-30 de sec cand era rece. multumiri celor care au pus poze si au oferit informatii.
djasu82
Eu nu va ineleg cu garniturile de la corpul clapeta biggrin.gif oringurile cele mari de pe corpl clapeta daca nu sunt duse desi nu se duc asa de repede nu ai treaba cu restu.
Si la mine s-a rupt panarama aia de cauciuc mare care imbraca corpul clapeta la baza dar cele din interior care face priza cu colectorul de aer sunt intregi.
Cele de la interior nu trebui sa fie duse daca sunt atunci intra aer o solutie oringuri noi sau silicon .
p_alecsu
la mine tragea aer fals desi montasem totul bine.mi.am dat seama imediat ce am pornit motorul,asa ca am demontat carcasa filtrului de aer si am bagat silicon din ala rosu la garniturile corpului.
harry
Confirm si eu metodele mai sus descrise! Injector desfundat, acum functioneaza ireprosabil!
Sa traiti baieti!
djasu82
ma bucur ca ti-a reusit.
Rapperash
Salut baieti! am si eu o problema foarte mare si nu mai stiu ce sa fac ..
am schimbat distributia la dsn are cam 130k doar rola si cureaua si a inceput sa imi tremure motorul la relanti ca si cum ar merge in 3. mecanicul a zis ca nu are cum sa fie montata gresit ca altfel ar bate in supape sau ceva de gen ..
mia zis ca sa infundat un injector.
eu am mai schimbat la masina bujiile uleiul filtru ulei filtru aer si benzina.
face la fel .. daca ar trage aer fals pe unde ar putea? a fost dat jos carcassa filtrului de aer am curatat motorasul pas cu pas si parca acum face mai rau sta turata la 1ooo si ceva de ture ajutati-ma va rog nu stiu ce sa ii mai fac. se simte ca trage de la 3000 de ture in sus. sad.gif sad.gif sad.gif
djasu82
trage aer fals urca in ture , si auzi si fassss , poate te pacaleste ca trage de la 3000 de ture in sus , ia pe rand fisle si vezi daca da scanteie cu motorul pornit si dupa aceea intervi la injectoare.
Cu motorul pornit scoti cate o fise de la injector si vezi daca tremura mai rau, dupa aceea cuplezi fisa la injector la loc. Injectorul cu probleme iti vei da seama atunci cand vei scoate fisa si motorul se manifesta ca si cand nu ai fi umblat la injectoare.
Oricum pentru a fi impacat ca ai desfundat injectoarele te apuci si citesti topicul cu cateva pagini in urma ai si poze si te apuci si dai rampa jos , vezi ce chei iti trebuie ce capetele de surubelnita.
Rapperash
revin dinou cu aceeasi problema nu mai stiu ce sa fac. deci am verificat injectoarele sunt bune am scos alimentarea lor pe rand si se simte nu e nici unul infundat la fel si cu bujiile sunt bune au scanteia buna am schimbat absolut toate consumabilele, am mai descoperit ca mi-a crescut si consumul foarte foarte mult am bagat de 20 lei benzina si am facut doar vreo 40 km.... mers in afara orasului pe drum national . motorul dupa ce il pornesc merge bine un pic iar apoi face ca o dacie care merge in 3 buji si se simte ca trage la turatie foarte mare dupa 40 de ture se simte cum deodata brusc trage pana atunci am impresia ca se tureaza in gol ce sa mai fac chiar nu mai stiu cel mai mult ma preocupa consumul of doamne ajutati-ma va rog
AndreiSN
Verifica si bobina de inductie.
Rapperash
si cum as putea sa verific cel mai bine bobina de inductie ? un mecanic mi-a spus ca poate fi catalizatorul infundat nu mai stiu ce sa cred iar un pic mai devreme am bagat capul sub masina ca se aude un uruit pe acolo sa vad de unde e si era de la toba s-a desprins un colier si scapa pe acolo... problema e ca am vazut si un lichid verzui asa ca antigelul care curge din toba sa fie oare garnitura de chiuloasa dusa ? de ce imi face mie toate astea?
AndreiSN
Daca catalizatoru e infundat , nu mai trage masina la ture mari , se plafoneaza....Bobina se masoara , da un search ca sunt mai multe subiecte pe tema masuratului. sau o metoda mai simpla scoti fiecare fisa din bujie si o apropii de blocu motor la o distanta de ~2 cm... si trebuie sa sara scanteie pe bloc.
Vali1984
Eu am alimentat de la Petrom si pana acasa dupa cativa km a inceput sa trepideze k dracu...am fost si am luat solutie de curatat injectoare 13 lei se pune la 40-80l benzina am fugarito putin si nu am mai avut probleme. Cand am trecui iar pe la Petrom pompa de unde alimentasem era inchisa...cred k era de la urma si avea gunoaie sau cn stie c ...Deci e o solutie si fara a demonta ceva smile.gif
djasu82
vei avea probleme cu injectia cand nu te gandesti tu asa cum am patit io acum o luna fiindca nu am bagat de la lukoil si am recurs la petrom.
Solutia dat jos rampa alimentate cu tensiune injectoarele injectat din wd40 un kkat de sprei de 0,25L substanta dupa aceea din altu de spalat motoarele . Si in final am folosit compresorul de 25 de bari am scos tot jegul .
Montat la loc dat cheie totul functiona ca in prima zi tongue.gif
rizwann2000
Salutare ,daca ma poate ajuta si pe mine cineva intr-o mica ,mare problema .Am urmat toate sfaturile de la topicul asta cu ,curatarea injectoarelor . si cand am pus la loc tot se aude ca un sfarait ,sorb de aer sau ceva de genu pana iau contactul in rest ar merge bine . Mentionez fapyul ca am curatat si vdoul ala cu wd40 si nu stiu de ce se aude asa . Am lasat asa in seara asta si sa vad maine dimineata ce pot face pe lumina . man gandesc ca se aude pe la injectoare ca nu au intrat bine la capatul care pulverizeaza sau ceva s-a intamplat ,sau se aude pe laVDO ul ala care nu inchide pana la capat desi am masurat si am mai desurubat pistonasul ala si pare ca etaseizeaza calumea pana la capat .Nici nu stiu pozitia lui initila Am o ciuda pe faptul ca ,atunci cand trebuia sa fie treaba ok m-am inecat ca tiganul la mal " sau la MALL" smile.gif Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat !Mentionez ca motorul se aude fain dar nu am putut sa testez pt ca se aude aerul asta fals ,tare


Multumesc anticipat !
quick
ii posibil ca o garnitura/oring de la injectoare sa iti fie ciupita sau nu a intrat de tot(mai putin probabil) si trage aer fals.... incearca cu motorul pornit sa misti de rampa stanga dreapta si vezi daca mai suna ....
vdo ala ii motorasul pas cu pas pe la ala nu are ce sa se auda....
sau i posibil sa iti traga aer fals pe al corpul clapeta.
indiferent de unde iti trage aer fals motorul nu va merge bine.
BoR

Daca oringul unui injector ar fi ciupit ar arunca benzina pe acolo,mai degraba pe la corpul clapeta trage aer fals.
djasu82
E da ai trage aer pe la garniturile de la injectoare care sunt bagate in colectorul de admisie ... nu ai dat cu vaselina din belsug de aceea biggrin.gif
Dai jos rampa cu injectoare si pe fiecare oring dai cu vaselina de jur imprejur ... dar dai nu doar la misto ... dupa aceea pe orificiile de la colectorul de admisie de jur imprejur.
Iei rampa cu injectoare si o montezi la loc ... trebuie sa intre usor daca e uns cum trebuie daca nu o dai iar jos si iar ungi ... nu fortezi cu surubelnita plata sau orice altceva fiindca distrugi garniturile.
clalexxxx
Salutare djasu82 si toti ceilalti colegi, am facut si eu operatia de curatare a 3-oara acum 3 luni cred si n-am fost atent la introducerea injectoarelor in admisie ca nu s-au asezat bine si suiera, lucrul verificat cu masina pornita si miscat/impins in rampa de alimentare cu benzina, dureros este ca la oprirea din contact a motorului se aude un suierat ca si cum ceva ar trage aer printr-o gura. M-am decis sa cumpar oringurile pt. injectoare chiar daca nu stiu daca sunt ciupite sau pur si simplu nu s-au asezat corect si cum la dacia supernova...logan nu se vand separat am luat de Cielo care sunt identice, atasez poze cu injectorul DSN si oringurile Cielo care le-am masurat si sunt identice. Pret 4 lei/buc. la orice magazin Daewoo, separat se pot comanda si din material viton pe la 8-10 lei buc. comenzi de peste hotare la Parker.
Acum cand am timp o sa le montez corespunzator si o intrebare eu stiam ca vaselina ataca cauciucul este bine sa dai cu vaselina sau mai bine cu ulei de motor de pe joja sau sticla ulei?

18 Dec 2011, 14:27:
Rezolvat azi 18.12.2011 schimbat o-ringurile la injectoare la intrarea in admisie cu cele noi de Cielo si merg perfect fara fasaituri etc. Diferenta raspuns la acceleratie mult mai prompt, motor mai linistit ca zgomot produs.Recomand atentie mare la introducere injectoare in admisie si folosit vaselina pentru ca asezarea injectoarelor in admisie sa fie mai usoara si fara deterioarea o-ringurilor, chiar daca s-a mai repetat de n ori.

Atasez poze cu oringurile asezate aiurea de mina la ultima curatire injectoare.
gabriel.bv
@urs: cam in aceeasi situatie sunt si eu oops.gif(referitor la treaba din portbagaj...praf..noroi..rechini:P:)) )...e cineva din BV care ma poate ajuta si pe mine sa`mi curat injectoarele?..pt ca sincer mi`e cam teama sa nu fac vreo belea biggrin.gif
djasu82
QUOTE(clalexxxx @ 17 Dec 2011, 16:54)
Salutare djasu82 si toti ceilalti colegi, am facut si eu operatia de curatare a 3-oara acum 3 luni cred si n-am fost atent la introducerea injectoarelor in admisie ca nu s-au asezat bine si suiera, lucrul verificat cu masina pornita si miscat/impins in rampa de alimentare cu benzina, dureros este ca la oprirea din contact a motorului se aude un suierat ca si cum ceva ar trage aer printr-o gura. M-am decis sa cumpar oringurile pt. injectoare chiar daca nu stiu daca sunt ciupite sau pur si simplu nu s-au asezat corect si cum la dacia supernova...logan nu se vand separat am luat de Cielo care sunt identice, atasez poze cu injectorul DSN si oringurile Cielo care  le-am masurat si sunt identice. Pret 4 lei/buc. la orice magazin Daewoo, separat se pot comanda si din material viton pe la 8-10 lei buc. comenzi de peste hotare la Parker.
Acum cand am timp o sa le montez corespunzator si o intrebare eu stiam ca vaselina ataca cauciucul este bine sa dai cu vaselina sau mai bine cu ulei de motor de pe joja sau sticla ulei?

<span class='edit'>18 Dec 2011, 14:27:</span>
Rezolvat azi 18.12.2011 schimbat o-ringurile la injectoare la intrarea in admisie cu cele noi de Cielo si merg perfect fara fasaituri etc. Diferenta raspuns la acceleratie mult mai prompt, motor mai linistit ca zgomot produs.Recomand atentie mare la introducere injectoare in admisie si folosit vaselina pentru ca asezarea injectoarelor in admisie sa fie mai usoara si fara deterioarea o-ringurilor, chiar daca s-a mai repetat de n ori.

Atasez poze cu oringurile asezate aiurea de mina la ultima curatire injectoare.
*


Se baga cu vaselina sa alunece usor pe orificiul din plastic iar cand motorul atinge temperatura de functionare si se incinge si plasticul vaselina se topeste si ea de pe cauciucul respectiv... de aceea nu mai gasesti vaselina cand il dai jos injectorul.
Nu dai cu vaselina nu aluneca oringul pe orificiul galeriei de admisie si deci la relantii se aude suierand tragand aer fals pe langa injector. Daca se intampla asa se scoate din nou rampa cu injectoare si iar se da cu vaselina si se introduce la loc rampa cu injectoare pana cand nu se mai aude nici un suierat la relantii pe langa injectoare... a nu se confunda cu orificiul de la motorasul pas cu pas de la colectorul de admisie. Altii verifica cu un spray de pornire ... da pe langa injectoare si daca turatia creste pe acolo se trage aer fals.
bks
Salut colegi Supernovisti!

Am si eu o intrebare la voi si anume: unde pot merge (la vreun mecanic ori service) sa curat injectoarele. (de preferat in sector 1)
Masina are 145 de mii si n-au fost curatate niciodata... si cam care ar fi lozul € la care sa ma astept.

Merci,
djasu82
costul era de 50 de lei dar poti face si tu operatiunea ... citesti topicul cam de la inceputuri si vezi prin poze ce si cum.
florinakee
mi-a zis cineva ca nu e bine sa le cureti tu ..ca ele sunt setate nush cum si le stric nu mai baga cum trebuie si mi-a zis sa le duc sa mi le curetze la 1 service cu nush ce raze e adevarat ?
slash21
uite o metoda interesanta si de pus in practica pentru curatarea injectoarelor.>curatare injectoare
CLOUDD
Multam celor care sau obosit sa explice.
Eu am terminat prima pompa de benzina , am stat cu teva aia pe unde bagi benzina sparta un an cred si a bagat mizerie.
Cand am schimbat-o am vazut un strat fin de mazga pe fundul rezervorului dar cum era plin rezervorul am amanat si asa a ramas.
Noua pompa de benzina nefiind de origine nu a avut un filtru bun si fin ca cea originala asa ca odata cu schimbarea cred ca a luat toate mizeriile.
Ieri am scos injectoarele din blocul motor si am dat la cheie sa vad daca scuipa ceva - 2 mergeau , 1 deloc si una foarte prost.
Dupa ce am scos injectorul am vazut ca in locul in care intra benzina era numai rugina (benzina rosiiiieeee) iar peretii de plastic de pe conducta ticsiti..
Eu nu am mai scos furtunul de tur retur , decat cutia de la filtru de aer suruburile alea 2 de la teava cu injectoare, mufele de alimentare de la alimentare injectoare, iar injectoarele au iesit si intrat la loc relativ usor.
De mentionat ca daca faceti ca mine adica sa vedeti daca injectoarele scuipa bine direct de la masina adica sa scoateti mufa de alimentare de la bobina de inductie ca nu sti cum ajungi cu benzina pe acolo si face boomm ca acolo poate aparea scanteie.
Le-am curatat cum am putut (cu un sprei de contacte care din cauza ca avea capul mic (tzamburucul ala pe unde pulverizeaza ) nu am putut sa pulverizez in interior asa ca am moiat decat putin ce era acolo , am lasat 5 minute apoi cu compresorul de umflat roti si cu 2 fire la baterie ,le-am suflat nitel pana am vaz ca scuipa bine prin orificii.
Mentionez ca masina nu mergea cu mai mult de viteza a treia si daca apasam pe acceleratie zicei ca se rupe in doua.
Ce am vaz ciudat ca injectoarele mele au 4 gauri si am inteles ca softul ar fi de clio ( eu sunt al 2-lea proprietar)
Cel de la service a zis ca nu se curata injectoarele si sa-mi iau altele dupa ce am schimbat bujii , fise si am pus de proba o alta bobina de inductie
Masina parca mai are un mic tremurat in viteza dar foarte finut dar nici ce am facut nu e ca la carte asa ca nu ma plang de rezultat.
Din cauza ca am facut totul aseara pe intuneric si frig nu am curatat decat 2 (cele cu probleme pentru ca nu am stiut ca cea ce fac e bine smile.gif si nu am nici poze sad.gif
george_scala_2004
http://picasaweb.google.com/113045844771679526995
uscatu83
Pentru cei care vor sa curete injectoarele si sunt din Bucuresti, sau si din alta parte daca gasesc spray-ul asta, le recomand spray-ul pe care il postez in imagine. Este foarte bun, l-am folosit eu si m-a ars si pe mana unde mi-a curs pentru ca are concentratie mare. L-am luat de pe muntii carpati, al doilea magazin si am dat pe el 18.5 lei. Ma mai curatat injectoarele cu alte spray-uri dar asta este cel mai bun din ce am folosit eu. Si aveti grija ca am impresia ca distruge orig-urile daca nu le scoateti de pe injector.

[attachmentid=1627780768] [attachmentid=1627780769]
george_scala_2004
zoomoptic
o-ringurile de la injectoare trebuie unse cu vaselina siliconica, nu cu vaselina normala ca se umfla cauciucul. am dereptate sau nu?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.