Dupa ce am citit aseara cele 11 pagini ale acetui topic, ce credeti? M-am dus in garaj aseara pe la 23:00 sa curat injectoarele
. Aveam spray degripant (nu de contacte) si m-am apucat de treaba, auzisem ca dureaza cam o ora, bine-nteles ca la mine a durat 2 ore, cu bibileala.
Am scos rampa, injectoarele, verificat rampa, era foarte curata. Prima oara am ciocanit usor in injectoare si surpriza nu a cazut nici fir de mizerie din el (am pus o carpa alba de curiozitate). Am aprins ledul la bricheta si m-am uitat la intrarea in injector, se vedea clar filtrul, stiti ca la intrare toate injectoarele au filtre degetare parca se numesc. M-am uitat la toate si filtrele erau foarte curate, albe. Am alimentat injectoarele pe rand cu un redresor de 12 V cc (se respecta + si -, fiecare conector de injector are cate un fir crem, ala e minus), am pulverizat cu spray prin ele pe ambele parti si le-am lasat cat am fumat o tigare, apoi din nou, m-am gandit ca mai dizolva reziduri. Pulverizau cam la 1 m si ceva in sus si inainte si dupa curatare.
Filtrele alea am vazut ca se schimba de aia care au instalatii de curatat injectoare, nu stiu de unde le ia, sa nu se mai chinuie sa le curete, ca defapt mizeria acolo se strange in filtrele alea, si au si garnituri de injectoare, de unde le-or lua? Am incercat si eu sa scot unul, dar nu am insistat sa nu il stric, probabil ca se deterioreaza cand il scoti.
Deci Toma necredinciosu, adica eu, nu aveam o parere prea buna despre modul asta de curatare, dar dupa ce am mai studiat, am inteles ca e o metoda foarte buna. Aveam impresia ca un fas de spray nu face nimic, asa si este daca nu ciocanesti usor in ele sa scoti mizeria din filtre, daca este cazul.
Concluzia este ca injectoarele mele erau foarte curate, nu aveam probleme cu masina, dar am zis, hai sa vedem ce e cu ele. Folosesc numai benzina efix 95 de la rompetrol, iar cand am schimbat filtrul acum ceva vreme, am bagat si aditiv in benzina, repetand dupa 2-3 mii de km cu alt flacon, fiecare la cate un plin de benzina. Rezervorul stiu ca e curat ca lacrima, chiar daca e din tabla, nu are pata de rugina, obisnuiesc sa il tin plin, nu sunt nici reziduri pe instalatia de alimentare, ca s-ar fi cunoscut in injectoare, deci nu am probleme cu asta. Am sa mai folosesc din 5 mii in 5 mii de km aditivul ala, iar cu benzina nu voi face niciodata exceptie, bag numai efix.
Acum caut sa cumpar oringurile de la injectoare sa le schimb preventiv, ca am mai umblat pe acolo si o garnitura corp clapeta.
Nu am apucat sa merg cu masina sa vad daca se cunoaste ceva, desi nu cred, dar parca motorul nu mai trepideaza asa rau, sau poate doar mi se pare.
Bafta multa celui care a descris metoda de curatare cu sprayul, e excelenta, chiar daca la mine nu a fost cazul.