ionut232
23 Jun 2004, 19:58
problema e cam asa:
cand e rece motoru si il pornesc, turatia e la 600r/min,pentru ca asa am reglat eu.
dar dupa ce se mai incalzeste motoru, turatia la ralanti ajunge la 800.
are idee cineva?
inainte nu facea asa...pana a umblat cineva la reglaje(aer,benzina,avans)
cam care e faza?
Alex2k4
23 Jun 2004, 21:55
pai e cam normal ca atunci cand e rece motorul sa fie turatia mai scazuta.Din acest motiv se foloseste shocul. Apoi cand se incalzeste mai creste turatia. Tu l-ai regalt sa stea la 600 cand e motorul cald?In cazul asta cand pornesti si ai motorul rece turatia ar trebui sa fie dubios de jos...
ionut232
24 Jun 2004, 13:45
l-am reglat cand era asa si asa....chiar nu am fost atent la asa ceva...
de obicei sterg bujiile si atunci merge mai rotund...
deci e explicabila faza....
dar ,cum am zis, inainte de a imi face acea persoana reglaju de care ziceam...nu facea asa....adica se mentinea la aceeasi turatie si cand era rece si cand era cald...
eu asta nu inteleg....
ma lamureste cineva???
:?
CIOCAN
24 Jun 2004, 13:53
Te lamuresc io. E foarte bine si corect asa cum se intampla acuma, asa ca nu-ti mai bate capu;, las-o asa cum e ca ti-a reglat-o bine cine ti-a reglat-o.
STAI LINISTIT
ionut232
24 Jun 2004, 13:58
oki...asa sa fie...
mersi
dantes
24 Jun 2004, 14:38
apropos de turatie...cum pot sa aflu ca turometru arata valoarea reala (+- ceva)?
Am banuiala ca imi arata mai putin....
EvilOne
24 Jun 2004, 23:34
Parca la ITP cind am fost, pe aparatul ala citeau si turatia. Nu am Dacie insa aparatul ala e universal.
viulian
25 Jun 2004, 00:32
Si la mine face la fel - la relanti merge la 600 - si apoi cand e cald sta pe la 900 (depinde cat de cald este si cat de incins e motorul).
E normal sa fie asa. Uleiul devine mai fluid o data cu incalzirea lui deci permite rotirea mai usoara a motorului, plus de asta, se infierbanta galeria si amestecul devine mai omogen.
flat^^rabbit
25 Jun 2004, 11:24
AC si viulian au dreptate, la fel m-am speriat si eu dar toata lumea mi-a spus acelasi lucru. se pare ca rezolvarea ar fi un ulei mai bun, asta romanesc este de doi bani :roll:
asa ca stai linistit
nu e nimic in neregula cu masina ta
--L.
Laurentiuu
25 Jun 2004, 22:12
QUOTE |
E normal sa fie asa. Uleiul devine mai fluid o data cu incalzirea lui deci permite rotirea mai usoara a motorului, plus de asta, se infierbanta galeria si amestecul devine mai omogen. |
Temperatura optima a unui motor este de 80-90 grade celsius. La aceasta temperatura, benzina va fi pulverizata in picuri foarte fini in cilindri impreuna cu aerul.
Laurentiuu
26 Jun 2004, 16:48
QUOTE |
...cum pot sa aflu ca turometru arata valoarea reala (+- ceva)? |
E foarte simplu. Montezi un turometru care sa functioneze in paralel cu cel de pe masina si compari cele doua scale gradate la diferite turatii ale motorului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.