Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: bataie in blocul motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
flat^^rabbit
am avut (ne)fericita inspiratie sa-mi desfac carburatorul (1600 - dublucorp) pt ca se infunda jiglerul de relanti, scutura in mers... dar ce am gasit in carb m-a ingrozit.. cred ca era 1 cm de noroi! :shock:



asa ca aseara am desfacut carburatorul si l-am curatat cu un spray pe care l-am luat de la benzinarie (170k). pe urma m-am plimbat cam 70km sa vad daca mai scutura in mers. mda, turatia motorului nu era stabila, fluctua intre 800 - 1200 dar mergea bine.. demaraj, accelerare brusca - ok. insa de dimineata cand am plecat la servici am simtit ca ceva este in neregula. dupa 5 km turatia motorului a inceput sa oscileze rau de tot, intre 500 - 1300. ca sa nu moara motorul la semafor (eram si in intersectie la budapesta si poate stiti ce nebunie este acolo), am tras socul si supriza!!! nu avea nici-un efect. l-am tras pana la maxim si abia atunci turatia a crescut pana la 1500. din nefericire cu toate incercarile mele inevitabilul s-a produs si motorul s-a oprit. in claxoanele celorlalti, am incercat sa pornesc dar... nimic. pana la urma a pornit, am tras masina pe dreapta si am luat un taxi. :cry:



simptomele:

- motorul nu merge rotund, relanti-ul scade cand se aude o bataie in blocul motor care este pe urma amplificata pe toba de esapament. apoi isi revine pana la urmatoarea bataie... si ciclul continua.

- cateodata cand accelerez moare turatia, destul de nasol in momentul in care faci o depasire. haios este ca prima data cand mi s-a intamplat asta tocmai depaseam un biciclist. l-am claxonat pt ca mergea pe mijlocul strazii iar cand eram in dreptul lui mi-a murit motorul. eu am calcat mai tare acceleratia dar degeaba... pana la urma am tras pe dreapta. biciclistul ajunge in dreptul meu, se opreste si zice "gogule, probleme mah ?" laugh.gif

mda, destul de jenant pt mine... :roll:



probleme si rezolvari:

- platina iese din discutie, este noua, montata si reglata acum 2 zile. in plus am o aprindere electronica destul de buna, care o protejeaza foarte bine. (aviz celor care au probleme cu platina: montati-va o aprindere de-asta, credeti-ma este cea mai buna investitie pe care puteti sa o faceti in aprindere. )

- bujiile sunt bune.

- fisele la fel.

- capacul delcoului - nou.

- bobina de inductie - noua.

- avansul vacumatic este in regula.

- carbul are 3 luni, nu am umblat niciodata la reglaje. cum l-am pus a mers perfect. astazi merg sa il curatz la un service cu ultrasunete. btw.. stiti ceva despre chestia asta cu ultrasunete ? ca eu nici nu stiam ca e posibil asa ceva.



inca ceva.. daca la inceput bataia din blocul motor se auzea la intervale mari de timp acum se intampla destul de des. iar cand motorul se incalzeste atunci e nasol de tot. am senzatia ca totul este din cauza asta. aveti vreo idee ? poate cineva de pe forum a patzit ceva asemanator ?



multumesc :wink:

--lucian.
mewtwo
De patit cred ca a patit driverx....ia uite la el : http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=5782, eu zic ca te cam apropii de ce are el...supapele desincronizate (oare?)

Bafta multa !
flat^^rabbit
multumesc, am vazut topicul.

dar el spune ca ii scutura rau la anumite turatii, la mine este discoteca la orice turatie. am avut si eu o problema asemanatoare cu a lui, dar era scutul care nu a fost bine prins iar la 2000 de turatii tabla aia vibra.



tocmai am vorbit cu altcineva care mi-a spus ca este carbul de vina iar bataia din motor zice ca este cel mai probabil de la un piston.. problema care ma depaseste :x
driverx
Mda, la mine deja apare si dispare problema. Cam enervant. Asa ca incep sa elimin varianta cu piese desincronizate din motor. Delco e suspectul numarul 1



:shock:
flat^^rabbit
ewwww.... si eu ce fac ? stau asa ca bula cu masina in intersectie la budapesta ? :mrgreen:
Laurentiuu
QUOTE
...asa ca aseara am desfacut carburatorul si l-am curatat cu un spray...(socul) tras pana la maxim si abia atunci turatia a crescut pana la 1500. din nefericire cu toate incercarile mele inevitabilul s-a produs si motorul s-a oprit.  
simptomele:

1.- motorul nu merge rotund,

2. - cateodata cand accelerez moare turatia


Carburatorul se curata cu o solutie speciala (decarburol) si nu cu spray-ul dupa care se sufla cu aer comprimat pe toate canalizatiile. Este posibil ca circuitul de imbogatire vacumatica sa nu functioneze normal din cauza infundarii canalului de depresiune ce actioneaza asupra membranei triunghiulare. Mai verifica si electroventilul care este inseriat pe circuitul de relanti. In capul lui este un jiclor si daca e infubdat, relantiul nu mai tine.

1. verifica culoarea bujiilor. Daca pe izolatorul electrodului central ai o culoare albicioasa, ai amestec sarac de carburant (mai mult aer decit benzina) => supraincalzirea motorului.

2. ai probleme cu pompa de sprit - jiclor infundat.

3. Curata complet instalatia de alimentare (de la rezervor pina in carburator) si inlocuieste filtrele de combustibil. Demonteaza si curata si filtrul pompei de benzina iar cu ocazia asta poti verifica si supapele pompei.
flat^^rabbit
multumesc Laurentiu !

am incercat ce mi-ai spus. toate sunt in regula, acum merge dar nu-mi tine relanti-ul. chestie ciudata: si ieri si azi cat a fost motorul rece a mers bine. dupa 3-4 km incep problemele. jigloare, electroventil, supape... totul este in regula. am schimbat si furtunul de la servo la galerie pt ca era topit si isi tragea aer fals, am verificat garnitura de la servo dar este in regula... asa ca ma dau batut, nu stiu ce sa-i mai fac :roll:



mai are cineva idei ? m-ar ajuta mult...
flat^^rabbit
tocmai am verificat si bobina de inductie, am schimbat-o cu una bosch dar nici-un rezultat :vmad:
BV99
am avut aceiasi problema in iarna! dupa 4-5 km,motorul se incalzea, relantiul era mort. rezolvarea : un nene priceput la reglat carb si jocul supapelor. de 5 luni merge brici, i-am facut doar schimbul de ulei.
flat^^rabbit
BV99, ti-a umblat la amestec ? si la care supape ? :shock:
johnsws
am avut si io o problema asemanatoare, dupa 4-5 km (de la servici pana acasa) incepea sa mearga groaznic, si dupa putin timp se oprea. dupa ce se mai "racea" motorul mai mergea o bucata...era filtrul decantor...nu plin de gunoaie, ci impietrit-nu mai curgea benzina prin el, si pompa nu mai era in stare sa traga benzina la debitul cerut de motor. curatat pe drum, (ca m-a lasat in drum) si de atunci merge ok (berlina'76). si ce m-am chinuit...regleaza platina, curata carburatorul, injura de mama focului. mergea masina cativa km, dupa care iar o lua razna. vazusem io ca filtrul decantor era cam roshu la culoare da nu mi-am facut probleme ca mai am pe circuit un filtru de oltcit, si-am zis ca n-o sa intre gunoaie si prin ala. am dat vina pe temperatura, scos aprinderea electronica, schimbat capac delcou...biggrin.gif:D:D, dar pana n-am ramas in drum n-am curatat si filtrul decantor;)
flat^^rabbit
multumesc johnsws,

ieri i-am schimbat si filtrul ala decantor.. tot degeaba :cry:
Laurentiuu
QUOTE
...acum merge dar nu-mi tine relanti-ul... asa ca ma dau batut, nu stiu ce sa-i mai fac...


Verifica daca nu e infundat returul de benzina, filtrul din carburator (sita) sau, incearca o schimbare de condensator.

Cred ca cel mai bine ar fi sa dai capacul jos de la carburator si sa sufli fiecare canalizatie cu pompa de cauciucuri daca nu ai un compresor. E posibil sa ai un gunoi pe circuit care se plimba si optureaza jiclorul de relanti in partea de jos.
gigibrici
Chestiunea cu ralantiul poate sa fie si din cauza faptului ca trage aer fals. S-ar putea sa nu fi strans bine piulitele de la carburator. Eu am patit-o. Erau stranse, dar nu mai etansa bine garnitura. Am mai avut o problema cu planeitatea (pus pe un geam, se observa la ochi. Se asaza o bucata smirghel fin pe geam si se misca carburatorul peste ea. Acum nu mai face pe nebuna.
flat^^rabbit
am verificat asta ieri, plansha aia de textolit este buna, garniturile noi, suruburile stranse... :roll:



poate sa fie garnitura aia perversa de la avansul vacumatic ? tocmai am observat ca daca motorul merge si pun degetul pe gaura aia nu se simte nimic :shock:
flat^^rabbit
QUOTE


Verifica daca nu e infundat returul de benzina, filtrul din carburator (sita) sau, incearca o schimbare de condensator.

Cred ca cel mai bine ar fi sa dai capacul jos de la carburator si sa sufli fiecare canalizatie cu pompa de cauciucuri daca nu ai un compresor. E posibil sa ai un gunoi pe circuit care se plimba si optureaza jiclorul de relanti in partea de jos.






toate astea sunt in regula. am spalat carbul in decarburol si l-am suflat. dar poti sa imi spui mai mult despre verificarea avansului vacumatic ? am facut ce ziceai tu intr-un alt topic si nu se simte nici-o schimbare in mersul motorului atunci cand pun degetul pe gaura aia



multumesc,

--L.
Laurentiuu
QUOTE
...am facut ce ziceai tu intr-un alt topic si nu se simte nici-o schimbare in mersul motorului atunci cand pun degetul pe gaura aia...


Demonteaza capacul delcoului, scoate "luleaua" (distribuitorul) si garnitura anti-praf si decupleaza din carburator furtunul avansului vacumatic. De capatul furtunului scos din carburator, te apuci si "sugi" urmarind platina mobila. Daca aceasta se misca, inseamna ca lucreaza; daca nu, astupa si gaurica de pe capsula iar daca tot nu se misca platina mobila, inseamna ca membrana capsulei este sparta sau furtunul este fisurat. Vezi sa nu ai joc in axul in care intra platina mobila sau mai verifica si izolatorul acestuia de plasic sa nu dea la masa.
SGN_1310
Printre alte "sfaturi " pe care nu te dai inapoi sa le urmezi incearca shi fisele. Aprinderea iti da tensiuni mai mari shi pe langa bujii, de suferit mai au shi fisele , care in timp sufera o crestere a rezistivitatii generand probleme in cazul scanteii. Verifica cu ohmetrul sa ai rezistente intre 4-10 kohmi. Fisele au valori ale rezistentelor diferite pt ca au lungimi diferite. Nu strica sa completezi lista verificarilor shi cu asta.
driverx
SGN_1310,

KOhm? Asa mult?



:shock:
gigibrici
Da, asa e. Eu am avut un trabant. Acesta are 2 fise care au in capat ditamai lulele. Inauntru fiecare are cate o rezistenta bobinata (in carte spune sa fie intre 4-10 Kohmi). Ale mele aveau 10 fix. Intr-o zi s-a impuscat o rezistenta. A inceput sa tuseasca motorul, apoi s-a intrerupt. N-am avut pe loc rezistenta (eram in mijlocul drumului). I-am pus o bucata metalica in loc. A mers brici, dar radioul (pe FM) paraia ca toti dracii. Pana nu i-am pus iarasi rezistenta, a tot barait.
flat^^rabbit
multumesc baieti, am sa incerc in seara asta sfaturile voastre.

haideti sa va zic o faza:



un vecin al meu care ieri mi-a imprumutat bobina lui de inductie sa fac un test, a patzit-o la fel ca mine dupa cateva ore. s-a dus la un service unde ii cunoaste pe patroni (va dati seama cu ce atentie l-au tratat maimutzele alea de mek :inger: ) si aia au descoperit buba! i-au pus o saiba la jigler-ul de relanti !!!!



bleah.. sa mori nu alta! stiti cum ii merge acum dacia 1310? bEEEton ! si cand mi-a povestit, am facut imediat legatura: carbul meu nou nu are saiba aia! iar cel pe care l-am schimbat acum 3 luni o are!

ma inchin sa fie asta problema. promit sa uit toata frustrarea pe care am adunat-o in mine de 2 saptamani incoace, promit sa uit de banii aruncati aiurea pe tot felul de piese de origine dacia, promit sa uit de diminetile frumoase in care m-a injurat jumatate de oras ca mi se oprea masina la semafor.. promit sa uit de toate relele pe care mi le-a facut! numai sa mearga masina. atat! :mrgreen:



daca mai aveti si alte pareri/sfaturi va rog sa-mi spuneti

Doamne ajuta! :inger:
flat^^rabbit
eh, am dat o fuga in pauza de masa pana la mine sa verific mai amanuntzit avansul si chestia cu shaiba de la jiglerul de relanti.

masina tot nu mere...... :roll:



avansul e bun, daca trag pe furtunul ala platina se misca.

simptomele sunt:

- cu aprinderea tranzist imi scutura si da in nas si la relanti si in mers. plus ca la relanti motorul moare.

- fara aprindere am probleme numai cu relanti-ul.




mai am de verificat fisele. in rest cred ca e bine, filtrul de benzina, decantorul si filtrul de aer sunt noi. bujiile la fel. furtunul dintre servo si carb este ok. la fel si electroventilul. carbul este spalat in decarburol. jiglere noi. platina si condensatorul le-am schimbat aseara, deci sunt noi. ufff.. le-am enumerat pe toate ?



asadar.... de ce nu-mi tine relanti-ul ? :shock:
Laurentiuu
QUOTE
asadar.... de ce nu-mi tine relanti-ul ?  :shock:


Demonteaza capacul de la carburator, scoate jiclorul de relanti (cel de linga jiclorul de sprit), demonteaza electroventilul si sufla bine cu pompa de cauciucuri cele doua orificii. La electroventil, scoate jiclorul din capul lui prin tragere si sufla-l si pe el.

Tu ai un gunoi ce se plimba pe circuitul de relanti.
RIon
flat^^rabbit, mie mi-a spus mekanikul sa pun carburator de 1400, si nu mai am probleme. E o solutie buna; daca iei, trebuie si flansa la el, carcasa filtru de aer de renault 5 (in dezmembrari, eu am gasit nou in CJ) - te costa cam 2 milioane 2,2 poate cu manopera. Iti iei si un furtun si un T (teu) de retur de la vreo 1310 veche, si problema e rezolvata, trust me.

Si am doua filtre de benzina, unul langa altul, asta e si mai bine...
flat^^rabbit
Laurentiuu, cred ca ai dreptate cu gunoiul ala. mai ales ca intr-o singura saptamana am curatzat carbul de 3 ori (de 2 ori cu spray si odata cu decarburol) iar la fiecare operatzie am gasit namol in carb. cum spuneai si tu, ar trebui sa curatz rezervorul. am sa fac si asta in weekend.



RIon, multumesc pt sfat. am probat un carb de 1400 si mergea bine. singurul lucru de care imi este teama sunt modificarile alea, as vrea tare mult sa le faca cineva priceput. de ce ? am un prieten care si-a facut el niste improvizatii si uite ca sambata noaptea i-a luat foc masina :shock: noroc ca a trecut cineva pe-acolo, i-a spart masina, a ridicat capota si i-a stins focul. nu stie nici acum cine a facut asta, ar vrea tare mult sa afle si sa-i multumeasca.





multumesc baietzi :wink:
RIon
flat^^rabbit, pai mergi la mekanik, depsre ce modificari spui ca ar fi vorba??? Ce improvizatii a facut preietenul? Sa stiu sa ma feresc:).

In afara faptului ca daca pui de 1400 scade pouterea putin, adika nu mai mergi cu 160 ci cu max 140...ce sa spun...e si mai sigur, oricum nu merg eu cu mai mult de 120...
flat^^rabbit
QUOTE
Ce improvizatii a facut preietenul? Sa stiu sa ma feresc:)...




in primul rand masina lui este d1310. nu stiu exact ce s-a intamplat, dar din ce imi amintesc avea doua chei de contact :roll: se pare ca sotia lui a uitat cel de-al doilea contact pus (ea face acum scoala, are 2 ore de condus) si i-a luat ceva foc pe la electromotor... si asa mai departe.. sad.gif



aveam un mek foarte bun, un nene care lucra in fatza blocului si era super super de treaba. dar la ultima reparatzie pe care mi-a facut-o, am dat mai mult pe piese si nu mai aveam bani sa-i platesc manopera. omul mi-a spus ca nu-i nici-o problema ca el poate sa astepte. iar cand am trecut pe-acolo sa-i dau banii, mek nu era acasa asa ca i-am lasat banii la baiatul lui mai mic. si descreieratul ala l-a mintit pe tacsu ca nu i-am dat nimic, iar omul s-a cam suparat. si am picat nasol. am pierdut un mek de aur!

dar uite ca am deviat de la subiect...



inainte de Paste, mek mi-a montat carb lui de 1400 dar nu i-a pus filtru de aer si retur. si mi-a placut totusi cum mergea, dar pe moment mi-am pus problema adaptarilor care trebuiau facute: filtru de aer, returul la pompa de benzina.. si m-am gandit sa o las pt mai tarziu.
flat^^rabbit
dupa 2 sapt de nervi si bani aruncatzi aiurea, am pornit astazi masina, am mers cu ea... APROAPE PERFECT! cu exceptia unor mici blocaje (atunci cand accelerez brusc pentru o fractiune de secunda parca moare, pe urma isi revine) MERGE! defectul a disparut la fel cum a aparut :shock:



nici nu stiu ce sa fac.. daca sa continui sa caut problema sau sa-mi fac cruce si sa sper sa nu ma lase din nou in drum. as vrea sa stiu ce s-a intamplat, nu vreau sa stau cu gandul ca poate sa ma lase iarasi sad.gif



si totusi.. ce pielea politziei a avut ?
RIon
Ca si maseaua, cand ajungi la cabinetul Stoma', te lasa durerea, si sa mai zici ca masinile, pardon, Dacia nu are suflet...

Mergi un pic mai mult decat de obicei cu socul tras, poate nu va mai muri asa usor...zic si eu...din putina-mi experienta.

Cu plecaciuni,
Laurentiuu
QUOTE
am curatzat carbul de 3 ori (de 2 ori cu spray si odata cu decarburol) iar la fiecare operatzie am gasit namol in carb.


Daca ai pus carburatorul la inmuiat in decarburol sau decarbusolv fara sa scoti din el ceea ce insemna cauciucarie (membrane pompa sprit, imbogatitor vacumatic, jiclor pompa sprit, surub progresiune si CO constant), e posibil ca o bucatica de garnitura dintr-o garnitura sa se plimbe pe circuit. Cele doua solutii ataca cauciucul.



Si inca un sfat pe care vi-l pot da: dupa ce scoateti carburatorul din decarburol sau decarbusolv, inainte de al sufla cu aer comprimat, introduceti-l pt un sfert de ora in apa sau motorina (indicat ar fi motorina).



QUOTE
atunci cand accelerez brusc pentru o fractiune de secunda parca moare, pe urma isi revine


Verifica jiclorul pompei de sprit. E posibil sa fie putin (partial) infundat sau supapa (bila din interior) sa se blocheze.
SGN_1310
Trage aer fals pe undeva. Daca ai verificat garniturile de prindere shi placa de textolit,
flat^^rabbit
Laurentiuu, am banuit ca decarb ataca ce e de plastic sau cauciuc. asa ca le-am dat jos inainte sa fac operatziunea :inger:

in seara asta ma uit si la pompa de spritz.



am verificat bujiile care le-am pus sapt trecuta si am descoperit ca erau deja negre. asta inseamna ca amestecul aer - benzina este mai sarac in aer ? parca fumul pe care il scoate este mai negru si miroase a benzina.. poate n-ar strica sa umblu un pic acolo si sa-i dau putzin mai mult aer :roll: ?
Laurentiuu
QUOTE
am verificat bujiile...am descoperit ca erau deja negre.


Bujii negre (afumate) => amestec carburant bogat (mai multa benzina decit aer). Daca toate bujiile au aceeasi culoare, trebuie refacut reglajul carburatorului. Daca afumate sint una sau doua, inseamna ca acele bujii nu prea vor sa lucreze sau ai o problema in aprindere (capac delco sau distribuitor).

La o buna functionare, culoarea bujiilor (izolatorul electrodului central) trebuie sa fie brun-roshcata.
flat^^rabbit
m-ai prins Laurentiuu,

toate sunt afumate, au un strat gros de funingine pe ele.



asadar bagam reglaje la carb :mrgreen:
Laurentiuu
QUOTE
toate sunt afumate, au un strat gros de funingine pe ele.


Curata bujiile: in primul rind da cu peria de sirma pe ele ca sa dai calamina de pe exterior jos; Confectionezi un "spion" dintro bucata de tabla de aluminiu (cca 1-1.5mm grosime) si cureti bine, in adincime, de calamina spatiul dintre masa (partea filetata) si izolatorul electrodului cenmtral. Daca nu-ti poti face un spion, poti curata spatiul si cu un ac gros de cusut. Adunindu-se mizerie acolo, caldura nu se mai disipa si bujia nu va mai lucra in parametri. Regleaza distanta intre electrozi si adu-o la 0,7 mm. La montare, picura de pe joja o picatura, doua de ulei de motor pe filet.
SGN_1310
nu se recomanda sa dai cu peria de sarma pe bujii, le strici garantat, dupa aia arata bine dar sunt mai proaste decat atunci cand le'ai scos
flat^^rabbit
am schimbat din nou bujiile, am pus unele noi noutze. le mai verific peste o zi, doua.. sa vad cum arata. mi-e cam teama sa dau cu peria pe ele :roll:



am fost ieri la un nene priceput care a umblat la carburator. cum i-a mai dat putzin aer relati-ul si-a revenit. turaztia aia neregulata a devenit dintr-odata rotunda. si stiti ce bine s-a vazut ? doar misca de surubul ala si motorul era mai vioi, mai plin de viatza... mama ce bine mai mergea... si am facut teste, am mers vreo 30 de km dupa asta, fara NICI-O PROBLEMA! beeeeeton!



pacat ca minunatzia asta nu a tzinut decat pana astazi, cand relanti-ul a inceput iar sa oscileze, in final cade sub 500 si moare. chiar daca trag socul, uneori parca nu are nici-o reactie. :cry:



sa schimb carburatorul ? :roll:
Laurentiuu
QUOTE
...nu se recomanda sa dai cu peria de sarma pe bujii, le strici garantat...


Nu fi asa de sigur. Eu am bujii germane pe masina si inca circul cu ele, de pe vremea cind mai exista DDR-ul. Numai cu peria de sirma si spionul le-am curatat dupa care le-am spalat cu putina benzina sau alcool.



QUOTE
...doar misca de surubul ala si motorul era mai vioi...pacat ca minunatzia asta nu a tzinut decat pana astazi, cand relanti-ul a inceput iar sa oscileze...


Mecanicul nu a facut decit sa suplimenteze cantitatea de aer in rest, gunoiul se misca pe canalizatiile relantiului. Ce este asa de greu sa dai capacul carburatorului jos, sa demontezi si sa notezi locul si dimensiunile jicloarelor ca sa stii sa le pui la loc si sa sufli toate gaurile din corp si de pe capac. Tare inclin sa cred ca motorul tau se ineaca si iti face figurile astea. Verifica si sufla teava de vacum de la imbogatitor dupa demontarea membranei triunghiulare.
flat^^rabbit
ehhh, astazi va iert si nu va povestesc ce-am patzit la mult laudatul service din pantelimon. am sa spun doar ca daca as avea un buldozer as nivela locul ala cu tot cu mecanicii lu' peste.



dar vestea buna este ca in timp ce mergeam spre casa injurand amarnic mecanicii mai sus amintitzi, m-am oprit la o vulcanizare si am suflat cu aer relanti-ul (canalizarea, nu jigler-ul) si cele doua stutz-uri de la talpa carburatorului. iar acum mandra mea merge ca o racheta :valuri: , sau daca imi permiteti (asa cum bine spunea cineva), ca o masina de cusut "ileana" :mrgreen:



---------------------------------------------------------------------------------

cu aceasta ocazie, as vrea sa le multumesc TUTUROR mecanicilor de la toate service-urile la care am fost (imi permit sa mentionez service-ul dacoserv pt merite exceptionale) precum si uzinelor dacia - incomparabil creator de masini, acest varf de lance al constructorilor de automobile romanesti. le multumesc DIN SUFLET pentru profesionalismul de care au dat dovada si sa nu uit.. pentru priceperea si indemanarea pe care a trebuit sa mi le insusesc in acest timp. va rog sa ma iertati stimati mecanici si stimata doamna Dacia... va rog sa ma iertati deoarece nu am suficient timp sa va descriu placerea pe care mi-o dau plimbarile cu acest fin produs al inteligentei Dvs, acest mercedes autohton care este dacia nova. poate va nedreptatzesc atunci cand spun mercedes, la urma urmei cine este aceasta rabla incompetenta, decadenta (si redegista pe deasupra) care isi permite sa fie alimentata LUNAR ?

cu speranta ca imi veti ierta aceste randuri scrise cu degetele termurande si palmele umede de emotii, va doresc un viitor luminos si plin de falimente.

--------------------------------------------------------------------------------------



randurile de mai sus sunt dedicate EXCLUSIV maimutzelor care si-au batut joc de mine si de masina mea. le doresc DIN TOT SUFLETUL sa aiba si ei parte macar o singura data de tratamentul pe care il ofera clientilor.

+++++++++++++++++



multumiri speciale membrilor daciaclub si celor care m-au ajutat cu idei si sfaturi. este foarte placut sa stii ca mai sunt si oameni de bine pe care sa te poti baza, oameni carora poti sa le ceri un sfat.

thank you guys :inger:





pentru Laurentiuu:

o bere la domnu ? :mrgreen: te rog sa ma anuntzi daca treci prin bucuresti, vreau NEAPARAT sa fac cinste cu o bere. cu alcool, fara alcool... tu alegi :wink:
Laurentiuu
QUOTE
pentru Laurentiuu:

o bere la domnu ?  :mrgreen: te rog sa ma anuntzi daca treci prin bucuresti, vreau NEAPARAT sa fac cinste cu o bere.


De ce sa fiu un privilegiat al tau?? Doar pt simplul fapt ca incercam sa ne ajutam? Eu fac asta fara nici un interes anume ci doar din placerea de a ajuta pe cei ce sint jecmaniti de unii "mecanici auto", chiar de-mi vine greu sa-mi dau seama de unele defectiuni fara sa aud motorul sau sa vad comportamentul masinii.



P.S. Si inca un sfat daca simti ca masina nu merge bine: fa rost de o seringa mare (20ml) si cu un ac ceva mai gros si lung. Demontezi capacul la carburator, scoti cele doua jicloare de aer cu cele doua emulsoare, bagi acul prin gaura jiclorului de benzina si tragi cu seringa. Este posibil sa ai ceva surprize si sa scoti ceva gome din benzina sau mizerie trecuta de filtru.
flat^^rabbit
hei hei hei... stai asa ca nu era vorba de un tratament preferential :oops: m-am oferit sa fac asta pentru ca urmandu-ti sfatul am scapat de un mare necaz si de bani cheltuiti aiurea prin serviceuri. cred ca macar atat pot sa fac pentru timpul pe care l-ai pierdut urmarindu-mi posturile si mai ales pt raspunsurile tale. nu vreau sa fac discriminari, este adevarat si o spun cu mana pe inima: TOATA lumea de pe forum merita mult mai mult.

mi s-a parut potrivit sa fac gestul asta, dar IN NICI-UN CAZ nu am vrut sa fii un "privilegiat". imi pare rau daca asta a iesit, este vina mea. dar sa stiti ca a fost fara intentie :inger:



multumesc pt chestia cu seringa, mi-e cam teama sa merg la farmacie si sa cer asta, daca zic alea ca imi bag in vena ? :mrgreen: oricum, vad eu cum fac rost de una :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.