The_Cidd
15 Nov 2006, 17:59
Am si eu doua probleme si, desi stupide, poate ma ajutati:
1. Cum se monteaza termostatul(cu varful sondei spre radiator sau invers)?
2.Ce pot face sa nu-mi mai dea in nas; la relanti merge perfect.
Am mai avut problema asta o data si, dupa ce am incercat sa schimb cateva platine(pt ca se impuscau) eventual am schimbat tot ce e legat de delcou,fise,buji,etc. si dupa nu am mai avut probleme; acum problema a revenit. ce sa fac?
Dieselx
17 Nov 2006, 04:38
Sa verifici un pic nivelul din CNC si jicleorul din camera. Te-ai uitat la rece (cu motorul oprit) daca iti "spriteaza" benzina cand accelerezi in carburator?
Chiar daca ai relantiul regulat nu strica sa verifici platina si avansul.
The_Cidd
19 Nov 2006, 01:37
ms mult pt raspunsuri...intr-adevar mi-am reglat platina si momentan merge bine..sper sa nu mai am probleme de genu'; oricum cred ca o sa schimb platina zilele astea ca era si un pic uzata. Ms inca o data
pvd2010
19 Nov 2006, 15:13
termostatul se monteaza cu varful sondei spre motor. ca sa gandesti logic nu tre sa fii mecanic neaparat .
LAURENTIU_73
21 Nov 2006, 13:36
Am Dacia din 85 si de vreo 2 saptamini :porneste bine dar cind accelerez se opreste motorul. Schimbat: fise, platini, capac delco,condensator, jiglere, corp carburator,( nu nou), tot asa se manifesta. Ce ar mai putea fi? M-am gindit, poate fi cumva galeria fisurata pe admisie si poate trage aer fals? Sa fie de la supape? Mai am putin si ii dau foc!!! La relanti merge bine, cind se incalzeste iar merge binisor, problema e in primele momente de dupa pornire.
Daca apare numai in primele momente dupa pornire, nu cred ca ai o problema la masina...sper ca nu bagi socul la loc imediat dupa pornire.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.