Scuzati-mi titlul ...
Sa va expun problemele:
1. Se opreste motorul in mijlocul drumului. Pur si simplu se opreste. Nu se balbaie, nu zgaltaie, nu in timpul unei manevre (frana, ambreiaj). Suspectat busonul de rezervor ca e infundat si se face vid in rezervor, apoi firul dintre bobina si delcou care era dubios. Reparate amandoua. Problema nu s-a rezolvat. Cand se opreste, nu poate fi pornita imediat; aprox. dupa 5 min pleaca din nou, foarte usor, nechinuita (turata, la sfert de cheie). De fiecare data a fost la fel: s-a oprit, a pornit din nou, s-a mai oprit de 3 ori in 200 de metri, si dup-aia totul a mers brici. Cam in fiecare saptamana face la fel. In fine, pot fi mai multe cauze: bobina, pompa de benzina, conducte infundate. Ce mi se pare ciudat e, cum am spus si mai sus, ca oprirea e fara nici un "semnal" inainte.
2. Doua dintre opririle de mai sus au fost insotite de ceva foarte ciudat. Dupa ce reuseam sa pornesc motorul, bagam in viteza sa plec de pe loc. Nimic, nada, zero. Nu pleca. Nu se auzea nici un zgomot, nimic. In nici o treapta de viteza. Vitezometrul mergea, deci cutia se invartea, adica ambreiajul era bun. Prima oara am chemat pe cineva sa ma tracteze de acolo. Cand a venit omul, am zis sa mai incerc o data sa o pornesc. A plecat fara cea mai mica problema. A doua oara, am chemat acelasi om sa ma tracteze, am incercat cu ea impinsa, nimic. Am legat masinile si am pornit la drum. Dupa 50 de metri, am bagat intr-a 1-a, ridicat ambreiajul, a plecat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. La ultimul eveniment, se auzea un harjait destul de slab cand ridicam ambreiajul. Am verificat planetarele, nu au nici un joc (una chiar e nou-nouta). M-am gandit ca ar fi ceva din diferential.
La ce ma gandesc eu acum e: ce legatura au cele 2 defectiuni ? Ce se intampla de-si revine miraculos ?
Astept ideile voastre.
PS: intr-o noapte cu luna plina o sa o pazesc la miezul noptii sa vad daca se transforma