Salve !!
As dori va rog o explicatie si anume:
-am completat uleiul in cutia de viteze (T80, cel recomandat de producator), circa 800 ml. Buuun.
Problema este ca dimineata, cand plec, abia intra in treapta a II-a de viteze. Asta pana se incalzeste putin motorul si implicit C.V (dupa vreo 2km de mers).
Nedumerirea mea este ca inainte de a pune ulei nu se manifesta asa.
Sa schimb uleiul sau ce sa fac?
Ce marca ai pus? Lasa tu uleiul recomandat T80, si pune ceva multigrad, cat mai de marca, in limita posibilitatilor.
Pai MOBIL 1 cred ca e bun. Scrie pe cutie ceva de genul "80w90".
dr_mKe
30 Nov 2006, 21:46
Si restul uleiului idn cutie ce marca era ? Daca nu e tot Mobil 1
Pai habar n-am. Dar mai bine golesc tot si pun numai Mobil 1. Dar ma tem ca e cam gros 80W90. Exista ceva mai bun? nu conteaza cat costa.
EUROPE_
30 Nov 2006, 22:27
Păi mai bine golești uleiul din cutie, și pui 80w90 cât mai de marcă, după cum zice și argon. S-ar putea ca tu în cutie să ai amestecătură de uleiuri, și de aici posibil problema de care spui.
dr_mKe
30 Nov 2006, 23:18
GROS ??? Ce vorbesti ! Eu am Castrol EP 80W-90 si iarna e perfect ! Pune mai subtire daca vrei sa curga pe la toate simeringurile !
OK. Am lamurit problema. Va multumesc pentru ajutor.
Si cutia mea tot asa merge (foarte greu pe frig). Ma chinui destul de mult pana bag in marchearriere dimineata (in conditiile in care "la cald" o bag foarte usor). Plus ca schimb foarte greu cand e foarte frig afara (tot vreo 2km, pana se incalzeste putin)
Chiar e posibil sa nu mai faca asa, ca toti prietenii mei dacioti patesc asa.
@wader: cum ai rezolvat problema?
Merci pt. raspunsuri.
Golit tot uleiul sau ce draq se numea ala vechi si completat cu ulei nou.
Mobil 1 80w90.
Acu` merge bine la rece si super bine cand este incalzita
.
Sa-ti fie invatatura de minte sa nu mai amesteci uleiurile
O intrebare mai am: cum golesc tot uleiul din cutie?
Eu nu am vazut nici un buson prin partea de jos a cutiei, iar pe la ala pe unde se baga nu vad cum as putea sa o golesc.
Chiar, nu exista ceva gen Motor Flush si pt. cutie, pt a o curata inainte de a baga noul ulei?
Multumesc.
Nu-ti trebuie nici un flush pentru cutie, uleiul de acolo nu se arde ca cel din motor, si nu apar depuneri, singurul lucru ce poti sa-l faci e sa o scurgi cat mai bine..adica lasi la scurs 2-3 ore, si tot mai picura, nu ca in service, o lasa 10 minute si gata, ca mai raman 100-200 de grame din vechiul ulei.
buson este, in partea cea mai de jos a cutiei, uita-te mai atent.
Merci mult!
Pai tocmai d-aia ziceam sa folosesc ceva gen "Gearbox Flush" pentru a spala tot uleiul vechi, mai ales ca acum e frig si se scurge greu. Dar cel mai bine o las la scurs un timp mai lung.
Nu stiu cum de nu am vazut busonul (desi m-am bagat pe sub masina de .... ori), probabil nici nu l-am cautat indeajuns.
Merci mult inca o data.
Uleiul din cutie, la fel ca si cel din motor se schimba fierbinte. Daca vrei sa procedezi corect.
IN 10 minute se scurge tot ce e de scurs. Verifica pe buson daca exista pilitura sau nu. E magnetic tocmai pentru a o colecta.
De unde 2-3 ore
pentru scurs ? Sa fie fierbinte. Scoate-o si tu 5-10 km la drum intins si spoi dai drumul la ulei.
Intervalul de schimb e la 20.000 km la dacie 1310.
QUOTE(wader @ 30 Nov 2006, 20:46)
Salve !!
As dori va rog o explicatie si anume:
-am completat uleiul in cutia de viteze (T80, cel recomandat de producator), circa 800 ml. Buuun.
Problema este ca dimineata, cand plec, abia intra in treapta a II-a de viteze. Asta pana se incalzeste putin motorul si implicit C.V (dupa vreo 2km de mers).
Nedumerirea mea este ca inainte de a pune ulei nu se manifesta asa.
Sa schimb uleiul sau ce sa fac?
Problema se pune dacã se întâmplã acesta și vara.
DAN_DANIEL
7 Dec 2006, 19:35
SI EU AM PROBLEMA CU A 2-A LA RECE CARE NU CUPLEAZA. AM PUS ULEI T90 ACUM 3 LUNI. SA FIE PROBLEMA CU CUTIA? FURCA DE A 2-A SAU ASA CEVA?
andrei2005
13 Dec 2006, 09:01
De cand am pus la cele 3 dacii ulei de cutie viteze ELF TRANSELF Tip B 80W90 (bidoane albastre)
nu am mai avut probleme cu marmelada din cutie pe timp rece.
Poate cineva stie daca suporta si ulei pentru Solenza (75W80)? Ar merge si mai bine, pentru ca e mai fluid. Nu stiu daca siemeringurile planetare suporta (adica daca nu se va scurge tot pe la siemeringuri)
kasanova11141
13 Dec 2006, 09:45
ca tot veni vorba de T90.. stie cineva ce indici de vascozitate are acest ulei?
kasanova11141
13 Dec 2006, 13:16
oki.. multam fain
QUOTE(kasanova11141 @ 13 Dec 2006, 09:45)
ca tot veni vorba de T90.. stie cineva ce indici de vascozitate are acest ulei?
Indici nu are cum sa aiba, ca e monograd, dar daca vrei tu, are 90w90
kasanova11141
13 Dec 2006, 14:26
eh.. asta vroiam sa aflu defapt.. m-am exprimat gresit
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.