Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Centre de constatari BCR Asigurari
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Asigurari si Daune Auto
google
CENTRUL DE DAUNE BCR ASIGURARI

Program de lucru punct de Constatare
LUNI-VINERI 8.00 – 16.30

Adresa Telefon/Fax
Calea Vitan, nr. 242, Sector 3, Bucuresti

Tel: 021.304.51.00
021.304.51.01
021.304 51.02
021.304 51.03
Fax: 021.304.51.06
021.304 51.07

Harta Centru de daune / constatari BCR Asigurari:[attachmentid=1627430489]
xymzar
Postez lista actualizata (este luata de pe site-ul lor) inclusiv "pasii" de urmat in caz de dauna
conucristi
BCR ASIGURARI inaugureaza primul Centru de Daune

Bucuresti, BCR ASIGURARI in colaborare cu Politia Romana, a inaugurat un centru de daune situat in Calea Vitan 242, sector 3, din dorinta de simplificare a procedurii de daune in caz de accidente auto ale clientilor BCR Asigurari, dar si pentru a facilita incheierea politelor RCA si Casco.

"Centrul va avea program prelungit, iar in cadrul aceleasi structuri va functiona si o unitate de politie specializata pentru constatarea accidentelor rutiere. Misiunea acestui centru este aceea de a accelera procesul de constatare – aria de acoperire in ceea ce priveste constatarea accidentului nu mai este conditionata de sectorul in care a avut loc evenimentul (aici se vor putea adresa toti conducatorii auto implicati intr-un accident care avut loc in Bucuresti) - si de maximizare a eficientei solutionarii daunelor auto, respectiv avizare si plata – prin prezenta personalului instruit in gestionarea dosarelor de dauna", a declarat Mihail Tecau, presedinte al BCR Asigurari.

Investitia in acest centru este de peste 100.000 de euro.

In contextul in care pentru aria de acoperire privind constatarea nu mai exista conditionarea de sectorul in care a avut loc evenimentul, la acest centru se vor putea prezenta toti conducatorii auto implicati intr-un accident care a avut loc in Bucuresti.

Un centru de daune asigura simplificarea si reducerea la maximum a perioadei necesare derularii formalitatilor de avizare, constatare si lichidare a daunelor auto.
god
Da, programul este de la 8(parca) pana la 16:30(neoficial, cateodata pana ceva mai tarziu).
Cum intri, trebuie sa iei un bon cu numar de la biroul din stanga, si astepti 2-3-4-5 ore pana iti vine randul.
Unul dintre agentii de acolo zicea ca se fac aproximativ 100+ constatari/zi.

PS: cand iti vine randul si ajungi la agent sa-ti deschida dosarul, ti se cere sa dai inca odata declaratie si sa faci schema, la fel cum deja ai facut la politie.
Executron
Inarmati-va cu rabdare, asta e tot ce pot sa recomand.

Am fost acum 2 sapt sa imi deschid un dosar de CASCO si am observat urmatoarele.

1. Mult prea putini agenti pentru numarul de persoane. Stateau oamenii 3 ore acolo sa intre.

2. Domnisoarele de "receptie" erau iesite din comun de arogante si dispretuitoare fata de client. A tipat la un batran cu un handicap la un picior intr-una, tot il puneam sa scrie, sa se plimbe de pe scaun si nu aveam deloc rabdare. Pana n-au intervenit ceilalti oameni de acolo nu s-a rezolvat problema. A venit cineva de sus si i-a explicat amabil care e situatie.

De asemenea la un moment dat isi prezentau uneia alteia ultimele achizitii in materie de fashion, ignorand un client care avea intrebari.

3. Inspectorii de constatare sunt amabili si operativi.

4. La 16:30 se inchide usa si nu mai intra nimeni nou, dar cei care si-au luat bilet pana atunci vor fi rezolvati in ziua respectiva.

Concluzia.... Poate le e lor mai usor sa aiba un singur sediu, dar pt client nu e deloc bine, mai ales datorita programului aberant (toti terminam serviciul la 3:30-4... Programul pana la 4:30 e complet stupid.

Mult mai bine e sa aiba mai mult sedii de constatare cum au ceilalti asiguratori. Anul trecut la Asirom nu stateam mai mult de 30 asteptand sa rezolv o dauna.

c_costel
pana la 16:30 este programul pt relatii cu publicul , pt deschidere dosar dauna pana la 16 se dau bonuri .
Executron
Fals. Cand eram eu s-au dat pana la 16:30. DAR fetele de acolo sunt instruite. Eu am pe la 4 (cred) si desi la inceput a incercat sa ma vrajeasca ca-st multi oameni bla bla. Am fost ferm si mi-a dat bon no prob, la fel ca si unui domn care a avenit la 16:20. Daca programul scrie 16:30 atunci e 16:30 din punctul meu de vedere. Mai ales la un asa program si un singur sediu.
BioHazarD
Mai nou, la BCR deschiderea dosarului de dauna se face la telefon 0 800 800 551 iar constatarea se face pe baza de programare , intre orele 8:00-15:30, din jumatate in jumatate de ora, la 15:30 fiind ultima constatare.
Diac
Si mai nou, nu mai se fac constatari la centrul din Vitan, s-a transformat in birouri. Agentii constatatori se gasesc in duverse service-uri. Programarea telefonica ramane valabila.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.