sal am deschis topicu asta ca sa ma lamuresc si eu daca merita reconditionate amortizoarele sau mai bine le schimb
as vre sa stiu si eu cam cat costa sa reconditionezi o peece de amortizoare ca ale mele sun vaza si tre sa le schimb.
merita sau nu sa le refaci :?: :?: sau mai bine iei unele noi care e pretu la recoditionari si cat sunt unele noi
multumesc anticipat pt raspunsuri :inger:
yonutz84
5 Jul 2004, 09:52
sal acu depinde cat de bine le reconditzioneaza daca ofera garantzie shi cat eu am preferat sa le schimb shi am luat amort care s facute la Compa Sibiu sub licentza Bilstein in jur la 650k bucata acu 3 luni
poti reconditiona amortizoarele daca vrei asa un mic "tuning" sa fie "mai tari"
cristidb
5 Jul 2004, 17:28
Cumpara noi. Nu le mai carpi ca nu are rost. La planetare poate merita ca sunt scumpe dar la amortizoare nu are rost sa te complici.
da pai cam la asta ma gandeam si eu ca nu prea are rost sa le carpesc dar am intrebat sa fiu sg.
cat despre intarit nu prea cred ca are rost.si parca am auzit ca iti poti sparge oala daca sunt prea tari :roll:
Laurentiuu
5 Jul 2004, 22:12
QUOTE |
poti reconditiona amortizoarele daca vrei asa un mic \"tuning\" sa fie \"mai tari\" |
Amortizoarele se reconditioneaza atunci cin sint scurse de ulei. Se pune ulei de transformator. Pt o suspensie mai rigida, poti monta amortizoare pe gaz. Rigidizarea suspensiei are repercursiuni asupra lonjeroanelor (structura de rezistenta va fi mai solicitata).
da si la gropanele din bucuresti tot sa pui amortizoare tari ca sa rupi masina de tot si sa te jdrungini pe tine sa iti sara capacele :vmad:
paul_damian
6 Jul 2004, 10:01
Eu am capatat incredere in amortizoarele de Compa-Sibiu. Ale mele tin deja de cinci ani si nu-mi vine sa cred ca supravietuiesc drumurilor din Medias... Cand va trebui sa le schimb prefer sa-mi iau altele noi, tot de Compa, de la magazin, cu factura si garantie... n-as baga banii sa le reconditionez. Le-am reparat pe cele de la fostul meu 1100 si m-au tinut exact 3 kilometri
Batrine NU merita In primul rind prin reconditionare trebuie sa aduci si ceva piese noi, adica exista prin el ceva placute gaurite care tin loc de supape si sigur sunt decalibrate - altele noi de unde iei ?
- bucsi de ghidare la fel decalibrate de ude faci rost de unele noi ?
- ulei degradat si gindeste ca ai nevoie de ulei special cu specific de lucru sub presiune , ( uleiul pentru transformator parca raceste) oare la presele hidraulice se pune ulei de tr ?
Eu am incercat sa rulez in doua rinduri cu ele reconditionate - intre 1000-2000 Km curgeau
Pentru ca am trecut prin faza asta, sfatul meu este sa nu investesti bani si timp in unele reconditionate
Am omis sa-ti spun ca generatia mai noua de amortizoare sunt capsulate pentru a le reconditiona si a le face functionale trebuie decapsulat apoi taiat filet pe corp si facut capac filetat. Cei mai multi meseriasi se cam feresc sa reconditioneze amortizoare capsulate
da m-am lamurit nu ae nici un rost sa reconditionezi amortizoare
cand voi avea bani o sa le iau noi pe totte 4 si gata stiu o treaba.dar pana atunci ma mai plimb si eu cu barca :mrgreen:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.