Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bucuresti - Budapesta
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Starea Drumurilor
Tudor
iarna 2006 - 2007.
Ruta 1: Bucuresti - Pitesti - Rm.Valcea - Sibiu - Sebes - Deva - Arad - Nadlac - Szeged - Budapesta; viamichelin spune: 952 km, 11h33m
Ruta 2: Bucuresti - Pitesti - Rm.Valcea - Sibiu - Sebes - Alba Iulia - Aiud - Turda - Cluj Napoca - Oradea - Debrecen - Budapesta; viamichelin spune: 1025 km, 12h06m
Ruta 3: Bucuresti - Ploiesti - Brasov - Rupea - Sighisoara - Tg.Mures - Turda - Cluj Napoca - Oradea - Debrecen - Budapesta; viamichelin spune: 1033 km, 12h14m

Astept alte propuneri, ponturi si/sau recomandari de modificari la cele propuse. Multumesc anticipat.
radian
Timisoara - Sanicolau Mare - Cenad - Szeged - Budapesta.

Liv05
Rm Valcea - Sibiu - Deva - Arad mi se pare cea mai buna ruta, drumul e bun si e cel mai scurt din cele 3 dar e foarte circulat.
bulan
Ruta 1 si la iesire plinul la rezervor!Drum bun Domnu Tudor!!!
Maximus Decimus
Ruta 1 sunt fix 834km pe gps. Da-mi voie sa cred mai mult aplicatia I-go...
sandman_
iarna clar ruta 1. vara ar merge si o combinatie intre 1 si 3, daca nu e aglomerata valea prahovei.
alx
Eu chiar am sa aplic ruta 1 pe 3 ianuarie pana in Arad. Restul pe 4.
lightspeed
Bucuresti - Brasov - Tg. Mures - Cluj - Zalau - Supuru de Sus - Carei - Nagykallo - Autostrada M3 - Budapesta.
Asta dupa ce peste o luna se da in functiune tronsonul Gorbehaza - Nyiregyhaza al autostrazii M3.
De ce aceasta ruta?
1. D = 932 km (din centru in centru) (se mai scurteaza un picut cand se termina autostrada)
2. Trafic foarte redus pe tronsonul Cluj - Zalau - frontiera. (DN 1F - DN 19A)
3. Nu e mai nimeni in vama, treci ca vantul.
4. Drum bun si cu trafic redus in HU pana la autostrada.
Trust me!

Edit: oops, traseul este de fapt mai scurt, sub 900 km, pentru ca viamichelin imi da iesirea din tara pe la Valea lui Mihai, nu stie ca este PTF la Urziceni, iar Valea lui Mihai inseamna un ocol de cel putin 30 km.
... OK, am calculat prin suma distantelor Bucuresti - Carei si Vallaj - Budapesta, total 867 km, sa zicem inca 15 km intre localitatile astea, deci TOTAL 882 KM.


http://www.viamichelin.com/viamichelin/int...CityCountry=EUR
Edit: OK, nu se vede linkul, adaug harta.
sandman_
cu tot respectul pentru mareata autostrada M3 si drumul foarte liber intre Cluj si Oradea, eu tot varianta 1 as alege pentru ca: si vama nadlac va fi libera in acea perioada, si valea oltului va fi libera in acea perioada, si drumul intre nadlac si szeged va fi liber in acea perioada, iar p ruta 2 se circula mai putin pe dn si mai mult pe autostrada.
skywalker
bucuresti- brasov - arad - szeged - budapesta.am folosit ruta de multe ori si e cea mai buna.
sandman_
da, dar nu in perioada sarbatorilor de iarna; Valea Prahovei e foarte aglomerata, poate chiar si portiunea Brasov-Sibiu.
lightspeed
"cu tot respectul pentru mareata autostrada M3 si drumul foarte liber intre Cluj si Oradea"
Drumul intre Cluj si Oradea nu este deloc foarte liber, este mai aglomerat decat, sa spunem Arad - Deva. Cluj - Zalau - Satu Mare este insa cu toata alta poveste.

"mareata autostrada M3"
Asa este, este si va ramane cea mai lunga autostrada din Ungaria smile.gif

Lungimile autostrazilor magistrale din HU:

M1 Budapesta - Hegyeshalom 172 km [gata integral]
M3 Budapesta - Beregdaróc 301 km [gata 186 km, 226 cand se va deschide pana la Nyiregyhaza, termen 2006/12]
M5 Budapesta - Röszke 173 km [gata integral]
M6 Budapesta - Ivándárda 212 km [gata 75 km]
M7 Budapesta - Letenye 231 km [gata cam 175, pe tronsoane izolate]

(Nota lungimea este indicata prin km ultimului exit in Ungaria)
Vezi http://motorways-exitlists.com/europe/h/hungary.htm

Daca tot vorbim de autostrazi in HU: iata planul lor 2007 - 2013. De remarcat ca spre toate cele trei puncte de frontiera majore cu RO (Petea, Bors, Nadlac) vin doar cu autostrazi 2x1 (o singura cale), respectiv M49, M35/M4, M43

Vezi detaliile la
http://www.gkm.gov.hu/data/557292/KozOP_Kozut.jpg
Poate traduce cineva exact ce inseamna legenda, ca eu doar cu un dictionar online mi-am dat seama cat de cat...

Cheers smile.gif
sandman_
Cluj-Zalau este aglomerat, asa cum ai spus mai sus. BV-CJ este si prost, si aglomerat, Valea Prahovei este aglomerata (mai ales in perioada dec-ian);
Mai conteaza si de unde din Bucuresti se pleaca, deoarece traficul poate reprezenta o diferenta de 1h intre cele 2 variante numai pana la iesirea din B.
tomi87
Poate ca am ramas eu in urma cu ceva, dar ce cauta Debrecen pe rutele cu iesire prin Oradea? Este autostrada pe acolo? Pentru ca ruta clasica Oradea - Szolnok - Budapesta e un DN acceptabil la inceput si bun in continuare, fatza de care Debrecen e un ocol serios... In rest atentie in zona frontierei, politistii lor sunt foarte sensibili daca o masina de RO depaseste viteza

ed: m-am uitat pe harta, de fapt nu e chiar asa de departe cum credeam eu, dar tot raman la ideea ca e drum in plus.
Solon
Domnu' Tudor, sa-ti dea Dumnezeu sanatate cu topicul asta!
Ca ma car la Budapesta de Revelion si acum dupa discutiile de pe aici ma bag la varianta 1.
Marele meu noroc e mai pleaca unii cu mine dar mai devreme si o sa-mi zica in care vama e mai liber.
PAM
am fost eu acum o saptamana la Viena pe ruta 1 si a fost super OK. de sarbatori problema o sa fie probabil vama Nadlac. parca ziceau si astia la TV ca e de evitat deja fiind super aglomerata. drum bun, oricum!
Solon
Pai e aglomerata, dar la intrare, nu si la iesire!
lightspeed
QUOTE(tomi87 @ 20 Dec 2006, 11:51)
Poate ca am ramas eu in urma cu ceva, dar ce cauta Debrecen pe rutele cu iesire prin Oradea? Este autostrada pe acolo? Pentru ca ruta clasica Oradea - Szolnok - Budapesta e un DN acceptabil la inceput si bun in continuare, fatza de care Debrecen e un ocol serios...


La sfarsitul anului trecut (mai precis 15-12-2006 ora 11:00) s-a finalizat un nou tronson de autostrada M35, Gorbehaza - Debrecen. Acest fapt a inclinat definitiv balanta in favoarea rutei Oradea - Budapesta pe la Debrecen din punctul de vedere al timpului, economia de timp fiind oriunde in intervalul 30 de minute - 1 ora.

Reversul medaliei este ca pe aceasta varianta se intra in Budapesta pe autostrada M3, neconectata inca la autostrada de centura M0. Tronsonul M0 intre M5 si M3 (inclusiv o autostrada de "scurtatura" intre M0 si M3, denumita M31) va fi finalizata la sfarsitul acestui an:
http://www.m0.hu/index_10300000.php

Autostrada M35 a ajuns astfel cea mai apropiata autostrada de granita romana. Restul de cca. 50 - 60 km de autostrada intre Debrecen si Bors vor fi construiti in perioada 2010 - 2012 (variabila in functie de progresul Romaniei cu Autostrada Bors - Brasov), si vor fi finantati din Fondul de Coeziune.
(vezi http://www.gkm.gov.hu/data/557292/KozOP_Kozut.jpg )

[Editat pentru link prost-postat]

Si daca tot am editat, sa mai adaug...
De cealalta parte a frontierei, lucrurile sunt insa mai putin fericite. Autostrada Transilvania se misca mult prea incet, primele sectiuni urmand a fi finalizate in 2009, iar tot tronsonul Oradea - Cluj (care nu face sens decat unitar) abia in 2011, si Cluj - Brasov in 2013.
Ministrul Transporturilor declara ieri in 100% cu Robert Turcescu ca autostrada Brasov - Bucuresti va fi gata prin 2011 - 2012 (termenul era 2008 in martie anul trecut, 2009 in vara anului trecut... probabil prin vara asta va deveni 2013 si tot asa). Despre centura Bucuresti in profil de autostrada (am putea sa-i zicem A0) inca nu are rost sa vorbim, iar pe coridorul IV lucrurile... stau (prost).
valentin.popescu
Bucuresti - Rm Valcea - Deva - Timisoara - Cenad - Szeged - Budapesta. Un pic mai ocolit dar se evita aglomeratia din vama Nadlac si Bors.
paulica
Buc-Bulgaria-fosta Iugoslavie-Budapesta
Deci platim degeaba rovigneta si alte taxe fratilor
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.