istvan.t
17 Dec 2006, 08:49
de ce imi curge benzina in motor din carburator dupa ce este orpit motoru? am schimbat cui pontur am crezut ca din cauza asta imi curge?
Vezi de plutitorul din carburator, sa nu aiba benzina in ea (adica fisurat), si regleaza dupa aia nivelul de benzina din carburator la 7 mm. Si inca o posibilitate: verifica circuitul returului de benzina, sa nu fie infundat, si sa nu fie infundat nici orificiul ala minuscul de pe pompa de benzina din circuitul de retur.
istvan.t
17 Dec 2006, 10:52
tibip, m
ers
i o sa verific astazi
Asa se scrie, romaneste, ca nu sintem pe mirc.
poate fi de la pompa de benzina, verific-o si pe aia
diaconuliviu
18 Dec 2006, 13:23
Pai cum sa curga in galerie de la pompa? Cuiul poanto ar trebui sa inchida sub influenta plutitorului. Deci astea doua sint primele.
vi_escu
18 Dec 2006, 14:42
Nivelul prea mare in cnc: cui sau scaun uzat (se schimba, verifica la cumparare), plutitor spart (altul!) sau nivel reglat incorect (se regleaza)
istvan.t
20 Dec 2006, 01:57
de vina a fost plutitoru, a fost spart,nivelul de benzina trebuie sa fie neaparat 7mm, daca e 5mm e problema? sau daca e mai mare ce sa intampla?
si inca o problema de ce am apa langa borcan? sa fie spart borcanu si sa curga? am verificat si nu am vazut nici o crapatura?
diaconuliviu
20 Dec 2006, 07:38
Nivelul se regleaza la 7.
Mai mic, la 5 inseamna posibilitate de amestec bogat, consum mare.
Mai mare, amestec sarac, cu aceleasi consecinte-consum marit prin lipsa de putere.
danny_b
20 Dec 2006, 10:15
Atentie, ca acum in magazine se gasesc si garnituri de capac de doar 0,5mm.Deci, daca la garnitura de 1mm se regla corect la 7 mm, la cea de 0,5 mm se regleaza la 7,5mm ,pentru a pastra corect raportul.Acuma fiecare face cum vrea ,dar e bine sa se tina cont si de grosimea garniturii.
vi_escu
20 Dec 2006, 11:32
Corect! Mai bine pui 2 garnituri daca sunt de-alea subtiri. La mine cu una nu etansa. Am incercat cu 2 si este OK; oricum parca sunt din coperta de caiet.
diaconuliviu
20 Dec 2006, 12:17
Faceti un desen si vedeti ce se intimpla daca pui garnitura subtire: capacul si tot ansamblul plutitor va fi MAI JOS, deci nivelul in camera va fi MAI MIC. Pentru a regla corect, se micsoreaza la 6,5 cota dintre plutitor si garnitura, incit plutitorul sa fie 0,5 mm mai sus de fundul camerei.
Daca ma gindesc bine insa, in carti sint date uneori si tolerante de 0,5 mm.
vi_escu
20 Dec 2006, 13:24
Da, scuze! Desi tare sunt curios cum arata nivelul in cnc prin hartoapele druurilor patriei.
diaconuliviu
20 Dec 2006, 13:45
Pai nu ai gresit; "faceti" era invitatie nepersonala, era pentru neconvinsi;
despre nivel pe drumuri, n-ai vrea sa stii.
Desi, atit "legatura" lichid-plutitor cit si cea plutitor-bila cui sint "elastice", provocind o oarecare "amortizare".
istvan.t
20 Dec 2006, 23:15
7 mm fata de ce? intre cap carburator si plutitor normal inchis?
diaconuliviu
22 Dec 2006, 07:51
Intre plutitor si capac carburator CU GARNITURA montata, tot ansamblul in pozitie verticala, cu ctutul de alimentare in sus.
da o cautare pentru lamuriri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.