zetaneo
21 Dec 2006, 19:15
Nova carburator dublu corp nu sta la relanti....l-am dat jos spalat suflat precizez ca nu am reusit sa scot surubul de reglare amestec relanti dar l-am desurubat complet iar la cel de progresiune nu am umblat in rest am demontat tot.
Dupa montare la fel nu sta la relanti ...am verificat electrovalva alimentata la 12V lucreaza
Cu socul tras sau accelerat merge .....porneste usor dar la relanti moare
La demontarea electrovalvei ar trebui sa curga benzina ?
Sa fie infundat vreun canal de pe progresiune ?
Cum naiba scot surubul de reglare amestec ca nu am reusit nici cu penseta si era desfacut de tot ?
Am citit toate topicurile de carb dar nu am gasit solutia
EUROPE_
21 Dec 2006, 21:31
Dacă erai mai atent, mai există un topic pe aceeși temă
. Nu de alta, da' intri în disgrația moderatorilor.
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=61416
Eu am folosit un compresor din ala mic la 12v(de umflat rotile),sufli prin toate gaurile,in special vezi aia corespondenta surubului de ralanti.Ultima data nici eu nu am reusit sa mai scot surubul(nici compresor nu am mai avut).Ai verificat electrovalva alimentata chiar din circuitul ei normal?Incearca sa vezi(cu motorul pornit) daca desuruband un pic electrovalva se simte la mersul motorului.
zetaneo
22 Dec 2006, 17:18
Azi l-am mai desfacut o data si am suflat toate gaurile cu spray de curatat carburatoare.
Pus sus porneste cu socul tras si fara soc sub 1500 de ture moare ......daca scot papucul de pe electrovalva se aude tac da nimic daca invirt de oricare surub nimic
Nu am reusit nicicum sa scot surubul de reglare relanti da l-am desfacut la maxim si am dat cu spray prin gaura de aer de langa jileru de relanti si pe la electrovalva si iesea spray prin gaurile de progresiune si relanti
Cred ca pun un monocorp