Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cumpar motor de ... ceva pana in 100 cmc
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
CreamX
Caut motor pentru un kart.

Cumpar un motor de mobra functional ( care sa includa carburator, cablaje ambreiaj etc. ) sau mobra fara acte functionala cat de cat ( adica sa porneasca ).

Platesc maxim 2000000 sau dau un motor de dacie 1310 la schimb complet functional ( mentionez ca motorul separat nu il vand)

Pentru o mobra complet functionala platesc 3000000 maxim.


Va multumesc.
skywalker
pt kart ai nevoie de un motor bun. Ignora motoarele de Hoinar si mobra.Am un kart cu motor de hoinar, dar nu merita chinul.
Daca vrei un sfat, adapteaza un motor de scooter,are ambreiaj centrifugal. e mult mai simplu sa il faci cu 2 pedale iar motoarele sunt mult mult mai fiabile.Plus ca scapi de bataia de cap a cutiei de viteze.
Parerea mea: un motor de 80 cmc e numai bun,dar diferente (fizic) pana la un motor de 125 cmc nu sunt mari. Astea ar fi ideale.
Spor la treaba !
CreamX
merci frumos, chiar cautam pe cineva care sa fi facut cu motor de hoinar sau mobra sa aflu cam cum e treaba... ideea e ca am facut totul adica sasiu , directie frane, etc si imi mai trebuie motorul rotile si rezervorul.. am gasit unul de scooter cu pedale , tot cu centrifugal , problema este ca as vrea sa adaptez o cutie ...
o sa ma gandesc .. oricum vreau sa incerc si cu motorul de mobra ... pt ca am facut sasiul cu 3 pedale...
einstein1984
2 timpi = pagubos. Recomand cu caldura un Honda GX, de 5,5 sau 9 CP, fara schimbator. De pret poti intreba la AMCkart Bucuresti, www.amckart.ro sau direct la honda: www.honda.ro
ydaniel
in vara lui 2000 impreuna cu un vecin mi-am facut eu unul cu motor de mobra super.multa munca,totul a pornit de la zero.si singura pb a fost cu vitezele.inca mai merge jucaria:)
foxxbiker
sal.it pot oferi un motor hoinar,complet,50 cc,5 trepte,am shi ceva cabluri..eshapament,t,carburator marit "20"..,aprindere sport.400 ron,neg.
skywalker
e cam mare pretul ala pt un motor de hoinar. eu am cautat pt asa motor un set de segmenti si am gasit cu greu la vechiul chiosc Metrom,adica fix firma producatoare....Daca nu eram din BV, mumu segmenti.
2 timpi nu este deloc pagubos.Pt activitati sportive de genul karting e mult mai indicat /performant.doar ca trebuie un motor fiabil, nu cele romanesti. cu motor de cativa caluti in 4 timpi poti sa stai linistit pe langa el.
@creamX: ceea ce spui tu acolo este un moped ( ala cu pedale), eu nu la motoarele alea ma refeream, ci la cele de scooter ( gasesti enorm de multe de Malaguti, piaggio, suzuki ...).Au pornire la buton si scapi si de a 3-a pedala. Daca tot o ai, leaga altceva pe ea, de ex o fumigena in spate,cand apesi sa faci spectacol ....
daca nu incape motor de 125, vezi ca gasesti foarte multe de 50 cmc cu kit Polini de 80 cmc. Bafta la montat.

Atentie mare la puntea spate: daca vrei performante si sa nu tocesti aiurea cauciucuri,sa nu faci rotile pe acelasi ax cum au carturile vechi ( asa are si al meu). la viraje iti toceste rau cauciucurile.
Spuneai ca nu ai roti..asta poate fi o mare problema,ca sunt al dracu de scumpe. Poti gasi la circuitele din tara unde sunt etape de karting, se aduc la preturi rezonabile...pe afara erau la peste 100 eur...
CreamX
In legatura cu oferta ... mi se pare cam piperat pretul ... adica am gasit un hoinar lovit .. cu motorul in stare de functionare ... ( nu stiu ce inseamna aprindere sport ... ) , deci un 300 ron as putea oferi maxim .
@razvi28 feelingul mi se pare un pic mai diminuat daca nu am ambreiaj ... .
M-ar interesa ce spui tu despre roti .. cum sa nu le pun pe acelasi ax... ca nu prea inteleg .

Multumesc ft frumos pt ajutor.
skywalker
intradevar feelingul este mult mai bun,depinde si ce faci cu el. Si eu am preferat cutie de viteza,e alta senzatie.Dar vei constata sad.gif ca fiind facute adaptari peste adaptari, ba nu schimba bine, ba cursa nu e suficienta,ba,...ba...ba...si tot asa. La urma urmei e decizia ta.Daca gasesti un motor fiabil cu o cutie buna ( nu ca aia de hoinar sad.gif ) acorda maxima atentie schimbatorului (fixarea si culisarea tijei pana la maneta ta - poti sa o pui pe axul volanului ,majoritatea carturilor,sau vertical langa piciorul drept..depinde cum iti e mai comod, in fct de spatiul de pe kart vs. pilotu' de acolo.
Cu rotile: al meu are in spate un singur ax cu rotile la capete si undeva pe el discul de frana si pinionul de atac. Ce spuneam eu: poti incerca sa faci o singura roata motrica,cea din dreapta,pe 2 rulmenti si pinionul de atac. Cea din stanga, separat pe alt ax ,asa incat sa se poata roti cu alta viteza decat cealalta roata....la masina exista diferentialul, la kart e mai greu. Ceea ce iti spun este un sfat pe care eu l-am primit la randul meu, kartul meu e cu ambele roti pe aceeasi axa.Asadar nu stiu cat de viabila e ideea,dar omul stia ce spune.Teoretic ai de castigat,dar parerea mea e ca e o problema ca doar o roata sa impinga.....Incearca sa gasesti schite si detalii de la karturi de performanta si de acolo ne pridnem cum sta treaba.
Spor la treaba !

PS: am uitat sa iti spun - daca crezi ca te-ar ajuta poze, detalii, etc, sa imi spui si fac poze la ce doresti sa analizezi. Eventual trimite pe PM ca poate nu citesc topicul la timp si sa nu crezi ca-s neserios tongue.gif .
ydaniel
da un diferential e cam greu de montat si merge si un simplu ax cu pinion;) dar vezi si o frana pe disc de la vreun scuter:)
foxxbiker
aprinderea "sport"..este cea de serie ..modificata in sensul ca volanta este mai usoara,si au fost indepartate bobinele pt lumini, etc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.