Salut
Rog pareri in legatura cu urmatoarea problema: Am un prieten care are un break pe injectie (nonopunct) pe care la pus "necuratu" sa-i spele motorul. Inaite de treaba asta totul mergea ok si baiatu' foarte multumit de masina, dar dupa, au aparut fenomenele si anume turatie de ralanti mare (dupa ureche cred ca 1400 - nu are turometru) si consum de aproape 12 l /100 Km . A curatat omul bine cam tot ce se putea (conectori, senzor de turatie, motorasul de pozitionare) dar nici o schimbare. Are cineva idee ce s-a intamplat?
da, a ramas motorasul blocat. Sa incerce sa-l scoata de tot sa vada daca mai are relanti mare. Cu el scos e nasol ca practic nu mai ai soc. Oricum sa-l scoata sa se convinga ca-i de la el, apoi poate sa-l desfaca si sa-l curete.
elenicolau
15 Jan 2008, 21:52
unde anume este situat acel motoras pt ca la masina prietenei mele sunt aceleasi simptome(turatie in relanti 1200 si consum enorm)intreb pt ca habar nu am despre ce si cum sta vorba la dacia pe injectie
FlorinMA
17 Jan 2008, 03:14
In fata la radiator, undeva langa galerie. Urmareste cablul de acceleratie-ajungi la clapeta si langa ea este o capsula din plastic pe care scrie BOSCH. E sub capacul ala mare si negru, undeva in lateral.
.....L-ai gasit?
elenicolau
17 Jan 2008, 23:24
de gasit l-am gasit,desfacut,uitat,era curat si nu am stiut ce sa-i fac si l-am pus la loc>sincer ma gandeam sa fie ceva mizerie sa am ce sa curat,dar am ramas surprins ca este curat,ce trebuiee sa-i fac ca sa nu imi mai stea la 1400 de turatii la relanti!!???
elenicolau
19 Jan 2008, 16:09
azi am desfacut iar acel motoras nebun si am reusit sa nu-i mai dau de cap!!!imi sta turata la fel ca inainte(1400 de ture)cu diferenta ca acum cand accelerez imi moare motorul iar tija de la motoras se trage,chiar nu stiu ce sa-i mai fac,mama ei de masina
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.