Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bateria ca doar a venit frigul... solutii ? pareri?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mihai0070
Salutare am plecat aseara cu masina ... toate bune si frumoase a pornit la prima cheie pe GPL ... ajung acasa las masina in parcare activez alarma si plec ...dimineata alarma a scos un sunet mai ciudat dau sa pornesc se aprind becurile in bord la apa si ulei dau cheie si nimic se sting ????? mai incerc odata si nimic inca o data si nimic .... ies dau sa activez alarma si nu merge ???? deconectez bateria si o pun la loc alarma tipa de mama focului (ca m-ai injurat vecini era ceasul 5:30 ) mai dau o cheie si nimic becurile abia ca se vedeau ... de la ce sa fie ... s-a dus bateria asa in mai putin de 12 ore...
vyper
curata bine bornele de la baterie...la mine odata asta a fost cauza...si vezi minusu de vine pe baterie unde este el legat sa fie bine prins. la mine nu facea masa acolo!
mihai0070
pai da m-am gandit dar daca alarma tipa inseamna ca ma curent daca se aprind becurile inseamna ca am curent dar nu porneste ... cand dau cheie ... 0 nimic moare complet ... cred ca o sa cam stea pe redresor in seara asta (cand ajung acasa ii mai dau o cheie sa vad daca totusi o ia ca am decuplat bornele ca sa nu mai consume nimic)
Sir_Alex
Pune-o pe redresor. Apa distilata ai in ea? De altfel, daca dupa ce o incarci iti mai face, incearca sa o lasi o noapte cu siguranta de la alarma scoasa. In felul asta poti identifica problema. Sau, tehnic si corect, poti masura daca iti fura curent pe undeva.
EUROPE_
QUOTE(mihai0070 @ 27 Dec 2006, 15:17)
pai da m-am gandit dar daca alarma tipa inseamna ca ma curent daca se aprind becurile inseamna ca am curent dar nu porneste
*


De acord cu tine, dar când dai la automat, e îndeajuns, ca una din borne să fie slabită, sau conexiunile la demaror, ca să nu mai pornească.
Morty
QUOTE(mihai0070 @ 27 Dec 2006, 10:38)
Salutare am plecat aseara cu masina ... toate bune si frumoase a pornit la prima cheie pe GPL ... ajung acasa las masina in parcare activez alarma si plec ...dimineata alarma a scos un sunet mai ciudat dau sa pornesc se aprind becurile in bord  la apa si ulei dau cheie si nimic se sting ????? mai incerc odata si nimic inca o data si nimic .... ies dau sa activez alarma si nu merge ???? deconectez bateria si o pun la loc alarma tipa de mama focului (ca m-ai injurat vecini era ceasul 5:30 ) mai dau o cheie si nimic becurile abia ca se vedeau ... de la ce sa fie ... s-a dus bateria asa in mai putin de 12 ore...
*




Salut...acelasi lucru lam patit si eu cand am miam lasat fratele in masina...si daca are doar 3 ani..mai deschis farurile....si leam uitat asa si din cauza asta si sa consumat...bateriaa..si fi atent nu avea nici macar...1 an de cand luasem masina nou nouta..deci la tine ce sa mai zic,...vezi si u ce so fi intamplat mai cu atentie
mihai0070
A pornit ...in seara asta ... nu stiu ce avea dar a luat-o la sfert de cheie pe GPL ... sa dea domnu sa o tina tot asa... maine detalii biggrin.gif daca ajung cu ea la servici ...bye
marius-gabriel
cel mai probabil era de la legatura imperfecta la bornele bateriei.
ca sfat, incearca sa cureti bine bornele si borna plus sa o ungi cu niste miere de albine pt a evita oxidarea.
cand vrei sa mai verifici starea bateriei incearca cu claxonul si in functie de tonul acestuia iti cam dai seama cat de descarcata/incarcata este, alarma, beculetele din bord,etc te cam pacalesc.
daca vrei sa vezi daca vreun element al bateriei e compromis, aprinzi farurile si scoti capacelele la baterie si vezi daca fierbe electrolitul in vreunul din elementi.
mihai0070
Multumesc de sfaturi pot spune ca sunt foarte interesante ... si bune de pus in aplicare ... dar am indentificat problema acum cand am ajuns la servici...
Parches in locul sefului si tipul de la paza imi spune sa mut masina (doar ce venisem cu ea dupa un drum de 8 km) pun contactul becuri OK dau cheie si 0 nimic aceasi simtoma ca ieri ... mai incerc odata si merge dar cheia nu revenea la pozitia cu revenire automata decat daca o ajutam cu mana putin... acum m-am prins ca daca nu revine singura nu fumctioneaza nici accesoriile din bord... ce credeti ca s-a putut intimpla...
diaconuliviu
Pai, contactul are doua parti: una electrica (se poate inlocui separat si e mult mai ieftina decit un contact) si una mecanica, partea de actionare, blocare, etc. Din ce-mi amintesc, partea mecanica asigura prin arc revenirea din pozitia de demaror la pozitia de aprindere.
Faptul ca nu ai curent pe contact decit sporadic arata parte electrica defecta. Faptul ca nu revine cheia, arata parte mecanica defecta; ai o sansa: demontind contactul si schimbind partea electrica ai acces partial si la cea mecanica, poti pune putin ulei pentru mecanisme fine pe acolo, caz in care partea mecanica va functiona mai usor.
Daca n-ai noroc, trebuie sa cumperi contact cu cheie nou.
mihai0070
Da la asta ma gandeam si eu un cintact nou dar eu cred ca este ceva mecanic ca se intimpla destul de rar (20% din cazuri) si curentul dispare pur si simplu din tot bordul (martori asa de slabi incat deabia pe noapte ii zaresti) clazon faruri beton... ma gandesc ca este vre-un contact slab si nu atinge bine ceva acolo si deasta face figuri si nu am curent ... mai testez ...
diaconuliviu
Of: instalatia electrica e asa: +baterie...-+alternator..bloc lumini...contact cu cheie. Avind lumini si claxon, pina la bloc ai curent. Accesoriile is prin contact, deci acolo e buba. Schimba macar partea electrica, e 5-8 ron fata de 100 ron sau mai mult cit e contactul intreg.
mihai0070
Da o sa verific sa vad pe unde este problema ... ma gandesc ca o fi iesit o mufa de pe acolo sau mai sta putin prinsa ... nu este problema de contact nou ca am deja unul cumpart anul trecut sau acum 2 ani ... ca de sunt om strangator si cumpar din timp cam tot ce se poate schimba si la vremea respectiva am dar 1.000.000 pe contact cu cheie si este compus sin set complet adica si usi si porbagaj biggrin.gif schimbarea se va face dupa sarbatori ca acum merge si asa merci pentru raspunsuri diaconuliviu sarbatori fericite la toata lumea ...
apollo
eu am avut aceeasi problema cu nova mea.

am luat bateria in casa si cand am verificat densitatea, era jale.

fiecare element avea undeva la 1.18, 1.19, era sub orice critica.

am incarcat bateria, a ajuns la 1.26 , 1.27 si tot nu voiam sa porneasca,se invartea motorul,dar greu tare(c-am o rotatie pe secunda si apoi o rotatie la 2 secunde pana murea de tot)

am dus-o la mecanic si era problema de la o saiba de textolit de la electromotor,cica dadea la masa sau ceva de genul asta.
mihai0070
Bateria este buna ... merge perfect ... la mine problema este din contact nu din motor sau fire la electro motor ... bateria ai acum are si acum densitatea egala cu a apei masurata cu un densimetru dar se comporta normal ... am un rombat cu calciu (fara intretinere) am descarcat-o accidental si am redresat-o si merge ca noua ....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.