Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme cu alimentarea,relanti...etc
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
apollo
Salut, am o problema cu o Nova si nu stiu ce sa-i mai fac.

Am incercat toate posibilitatile, am schimbat absolut tot, mai putin masina.

Cand aveam carburatorul vechi(cel bicorp) mergea bine,pana intr-o zi cand a inceput sa nu mai tina relantiul.
Am dus-o la mecanic, a curatat carburatorul, l-a suflat , i`a reglat amestecul.
Bun..toate bune si frumoase.
A mai mers masina cat a mai mers..apoi iar a inceput sa nu mai tina relantiul.
Tura asta am zis ca e din alimentare.
Am schimbat pompa de benzina,fise,platina,delcou,filtre de benzina,absolut tot si tot nu a vrut sa mearga.(Daca o tineam turata de la 1400rpm in sus mergea bine,dar daca impingeam socul sub 1400rpm, imediat murea motorul.)

am curatat carburatorul, i-am desfundat tot,l`am pus la loc si minune, a mers vreo 20 de minute bine la relanti si apoi iar a inceput sa faca figuri si mi`a dat de vreo 3 ori in nas de mi`a pocnit si rulmentul la o roata..

Acum masina e la cineva si am luat tot sa ii pun carburator normal de 1310.
Are cineva vreun bicorp si`l vinde?
care poate fi problema la a mea?
care sunt avantajele si dezavantajele daca ii pun carburator normal?
carburatorul de olcit merge la Nova?ca singurele modificari e surubelul acela cu arc de pe capac si tija de soc.

Ce sa-i mai fac?
In rest cu motorul nu am treaba.m`am saturat sa o tot duc sa o fac pentru o saptamana.
Multumesc frumos
mihai0070
Pune frate monocorp ca merge beton pe nova ... daca il puneau din fabrica era si mai bine ca nu mai aveam probleme la itp biggrin.gif
apollo
asta am sa si fac.chiar is curios sa vad cum va merge masina,daca se simte vreo diferenta.
azi ma duc sa iau masina...
mihai0070
Credema ca se simte diferenta .... la semafor nici nu o sa stii ca motorul merge (la NOVA) cu carburatorul de berlin de 1400 asta nu se mai infunda asa de repede nu este foarte pretentios si asa preventiv pentru iarna mai are si pata calda care daca o activezi o sa iti mai reduca si consumul cu putin cei dretp dar merge ...
apollo
te referi la furtunul acela prin care trece apa calda si incalzeste carburatorul?
nu stiu,eu am masina la mecani si is tare curios ce i-o fi facut.

am rupt o ureche de la plutitor la carburatorul dublu corp si nici ca nu vrea sa fie lipita plus ca: cum ar fi azi am suflat carburatorul si am desfundat tot si a doua zi se infundase iar.

merge frumos si cu bicorp-ul, dar am inteles ca la cel monocorp e mai puturoasa masina,nu mai are demaraj si nici nu mai ajunge la viteza la care ajungeam cu cel bicorp.

am mai citit pe aici ca nu pot sa-i fac revizia.

la carburatorul ei am incercat cu un capac de carburator de olcit, se potriveste perfect numai ca am inteles ca are ceva lipsa, ceva legat de aer si are in plus un surub cu un arc in partea de sus.

am mai vazut ca vacuumul de nova nu are gaurica aceea care o au vacuumurile de dacia 1310

un carburator nou bicorp e 550 RON.parca tot pe al ei l-as vrea,dar face prea multe probleme.cand ti-e lumea mai draga,atunci te lasa. sad.gif

acum trebuie sa ii fac si adaptarile la filtrul de aer,sau trebuie sa-l schimb.

cred ca am sa ma duc in obor, caut un carburator dublucorp, il curat si mi-l fac sa-l am, pentru orice eventualitate.
mihai0070
Cum vrei tu eu am mono de 1400 filtru de aer adaptat si merge ok demaraj am la greu si viteza daca vreau pot sa merg cu 120 pe GPL (carb 1400) asa ca nu cred ca este puturoasa ... cel bicorp de 1600 il tin pe balcon si il pun odata la 2 ani cand fac ITP in rest merg pe 1400 este mai sigur si nu trebuie desfacut daca se infunda jiclorul de relanti (ca este in afara carburatorului)
Pata calda DA este un furtuncare iese in chiuloasa trece prin baza carburatorului si incalzeste benzina gaz ce o si pana sa ajunga in galerie ... mai erau si carburatoare care (parca pe daciile 1300 si primele 1310) aveau si spargator de benzina (sub pata calda era o sita care mai maruntea incao data benzina pana sa ajunga in galerie) uni mecanici zic ca este buna ca dozeaza ~ (aproximativ) cantitatea de benzina in cilindri.. cat de adevarat este nu stiu ...
Mia vorbim

apollo
sincer, a mea s-a dus undeva la 150 km/h cu carburatorul bicorp.

tot asa o sa ajung si cu cel de dacie 1310 pe care-l pun?
mihai0070
O intrebare pentru tine la ce iti trebuie sa mergi cu nova cu 150 km/h ?????? cu carburatorul de 1400 poti atinge pe menzina cam 140 km/h pe gaz ca 130 depinde de instalatie eu am instalatie BRC de 100 Kw si masina are in carte 53 asa ca fa calcului ca eu ating cam aceasi viteza Banzina sau GAZ ...
recomandarea mea este sa o lasi mai moale cu viteza asta ... ca totusi 150 cu nova este cam mult ... si masina este cam nesigura la viteza aia ...
apollo
ok...nu zic ca vreau sa merg cu viteza asta..sper sa fie bine.

mersi mult de tot de informatii.
apollo
mihai0070 , i-am pus carburator de dacie nomocorp si vreau sa zic ca relantiul sta de parca e batut in cuie.nu se misca un milimetru mai sus sau jos.

cat despre demaraj..nush ce sa-i fac.cand dau sa o calc putin mai tare,imi da in nas si in loc sa se tureze, ea se infraneaza mai intai si dupa aceea prinde viteza.

am umblat eu nush pe unde..si acum nu-mi mai da in nas, dar o ia usor usor si prinde viteza.

trebuie sa-i fac ceva cu filtrul de aer.am o improvizatie facuta dar nu-s multumit.

cred ca i-am dat mai mult aer, sau bezina...is curios ce consum voi avea de acum.

se simte ca e mai puturoasa, dar nu ma deranjeaza.
ce sa-i fac ca totusi sa aibe putin de demaraj si sa nu imi mai dea in nas?

avansul e reglat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.