la fel face si monocorpul daca il ai reglat bine.Te baga in scaun.Crede-ma ca stiu ce zic.
cat despre membrana, e foarte usor.
Sus pe carburator ai o tija prinsa in 2 surubele de care se prinde si filtrul de aer.acelea le desfaci si ai grija sa nu iti cada nimic.(la mine avea niste piulite facute special pentru acele prezoane).
de acea tija e prins un vacuum care va trebui dat jos ca o sa te incurce.
daca stii unde e pompa de sprit(is 4 suruburi care formeaza un dreptunghi) , le desfaci pe rand si cand ajungi la ultimul tii presat cu un deget pe pompa ca e posibil sa iti sarade acolo, pentru ca sub acea membrana se afla un arculet.nu de alta dar ca sa nu-l pierzi ca nu stii ce sa-i mai pui la loc.
verifici membrana(eventual o schimbi cum vrei tu) asezi arcul acela la loc, peste arc pui membrana si apoi vii cu capacul de la pompa si presezi(vezi sa iti pice bine gaura pe gaura si mai vezi ca pompa are o talpa care are legatura cu acceleratia.dar daca totul e bine, se vor imbina perfect).
pui suruburile la loc, apoi vacuumul si esti bun de drum
sa ai grija sa lucrezi intr-un loc curat si sa nu scapi ceva prin carburator.