Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: moare motorul cand franez
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
oviss2006
m-am apucat ieri sa reglez si io culbutorii cami tacaneau putin. cu lera, cu motorul rece, incepand de la pistonul 1 si continuat in ordinea aprinderii cu pistonul in pozitia finala compresiei, admisiune 0.15 si evacuare 0.20. am pornit motorul si totul bine si frumos, tachetii nu mai aveau bataie. am plecat cu ia, a mers frumos pana a ajuns latemperatura de 80 grade cand a inceput sa faca figuri. la relanti mere frumos, cand accelerez iar frumos, dar cand folosesc frana se opreste motorul(doar in timpul mersului, cand actionez frana in timp ce stau pe loc nu se intampla nimic). am verificat totul pe alimentare, la aprindere si nimic rau in afara de faptul ca imi da scanteie intre borna secundarului si bornele de +si- ale primarului la bobina de inductie(asta am observat-o noaptea). si daca scot furtunul de la robinetul vacuumatic al caldurii din teul ce duce la servofrana, motorul merge neregulat si tot cu furtunul scos am scos fisele de la bujii si la bujia nr 2 nu se simt schimbari decat daca scot fisa cu furtunul de la caldura bagat in teul de la servofrana. motorul nu da rateuri. sa fie de la culbutori sau totusi sa verific aprinderea cat mai amanuntit.
florinutzu
Tre sa calci ambreajul daca viteza scade sub treapta in care esti.. radmasa.gif radmasa.gif
bolek_bolek
Rezolva neaparat cu scanteile alea, fiindca acum pierzi mult din tensiunea de care au nevoie bujiile! Daca nu ai bani de fise noi, macar izoleaza-le cu multa banda de izolat...desi nu e deloc profesionala solutia...Si masoara si continuitatea la fisa 2...Nu e deloc normal ce zici tu, destul de sigur sunt mai multe probleme cu aprinderea...
oviss2006
QUOTE(florinutzu @ 12 Jan 2007, 15:45)
Tre sa calci ambreajul daca viteza scade sub treapta in care esti.. radmasa.gif  radmasa.gif
*



am uitat sa mentionez ca eu debreiez intotdeauna inainte de a calca frana datorita unui joc ce il am in cutie biggrin.gif sleep.gif
QUOTE(bolek_bolek @ 12 Jan 2007, 15:52)
Rezolva neaparat cu scanteile alea, fiindca acum pierzi mult din tensiunea de care au nevoie bujiile! Daca nu ai bani de fise noi, macar izoleaza-le cu multa banda de izolat...desi nu e deloc profesionala solutia...Si masoara si continuitatea la fisa 2...Nu e deloc normal ce zici tu, destul de sigur sunt mai multe probleme cu aprinderea...
*


fisa nr 2 intrerupta si bobina inductie defecta. le-am schimbat si functioneaza perfect. noroc ca m-am uitat noaptea si am vazut scanteile ca daca nu imi bagam iar nasul in culbutori si nu faceam bine. multam
mihai0070
Hai sa iti spun si eu parerea mea ... porneste masina la relanti si calca frana ... ce se intimpla cu turatia scade ... sau creste ... si eventul la relanti tine-o turata din acceleratie cam 2500 si calca frana ... de cateva ori ai schimbari de turatie ... eu zic ca cel mai bine te uiti la servo frana sau furtunul ala din galerie la servo frana ....
URSUS
Si mie-mi murea motorul la frana, si am avut fisa 2 strapunsa. Acum merge rotund, dar poate ar trebui sa schimb si eu bobina, sau nu?!
tongue.gif cand am verificat eu fisele, mi-a fost crapat capacul de delco, si fisa 2 cazuta cu tot cu partea in care se prinde pe acesta...habar n-am de la ce.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.