Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] Dacia 1310 CLI Break 2004
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
skocsis
Vând DACIA 1310 CLI Break 2004, 42100Km, 1397cc, 65CP, injecție benzină, Euro 2, roșu imperial, proiectoare ceață + bare vopsite în culoarea caroseriei, alarmă+închidere telecomandă Scorpion, boxe pioneer, revizii la zi (caiet intreținere completat, facturi, numai service autorizat/piese originale, ulei la 5000), ITP 2008, eșapament complet nou (inclusiv catalizator, schimbat la 40000 in septembrie), cauciucuri față noi (5 km) baterie Bosch65, becuri h4, lanțuri zăpadă, portbagaj mare pavilion Sinterom, accesorii, unic proprietar, bine ingrijită, purtată numai cu huse, utilizată exclusiv ca mașină de familie. Merge superb, dar mi-am luat MCV. Pornire la 15000 RON. Sunt din Iași.
Chupacabra
Are 65cp? cat scrie in talonul masinii?
skocsis
In CIV scrie in kW - 45.50. Nu stiu raportul de transformare, calculand de prin pliantele lor ies rapoarte diferite, ex. Logan 55kW-75CP, 64kW-90CP, 77kW-105CP (la Megane 1 scria chiar 77kW-110CP), 50kW-70CP. Cine stie cat de sanatosi sunt caii considerati de producator la fiecare motor in parte, de le da raportul 1CP/1kW intre 1.36 si 1.42. Prin urmare nu bag mana in foc, trebuie sa fie undeva intre 62 si 65 CP, dar valoarea 65 e cea mai vehiculata pe net la motorul asta (din pacate Dacia nu mai are pe site "prospectele" modelelor de atunci). Daca nu sunteti de acord cu valorile astea, atunci mai trebuie sa taiati si din caii DCi-ului si ai altor motoare.

A propos de poze din interior, am apucat sa fac doua azi.
ag02cws
1 kW=1000W
1 cal putere=736W
ydaniel
ce sistem de sonorizare e ?cumva de mazda?
skocsis
Cass-ul e facut de Clarion pentru Citroen Xsara, codat, dar iarna trecuta s-a defectat. E defect de contact, are pe undeva vreo lipitura rece, se poate repara dar eu n-am avut timp sa ma ocup si acasa n-am pompa de cositor asa ca m-a prins loganul cu el nereparat. Boxele sunt Pioneer, le-am cumparat de noi si le-am montat la YV. Eu foloseam un CD-man MP3 cu adaptor de caseta. Dau si adaptorul si incarcatorul de la bricheta pentru cd-man pentru cine e interesat. De asemeni cand am scris in anunt 'accesorii' ma refeream la trusa de securitate (triunghi, trusa medicala, extinctor), parasolar dubla fata, parasolare pentru geamurile laterale, lopata zapada, jumpstarter cu incarcare la priza sau la bricheta masinii.
skocsis
err... am uitat sa spun de fapt in ce consta defectul de la casetofon... si o sa creada lumea ca nu merge de loc... de fapt gajaie un canal din patru (difuzorul dreapta spate) asa ca eu am dat fading pe fata si mergeam asa cu el deocamdata...
skocsis
A propos de frigul care a venit... Breakul de care va vorbesc a pornit intotdeauna "la sfert" indiferent ca erau +33 sau -28 grade afara.
skocsis
Sunt unicul proprietar, masina e inmatriculata in RO (IS), deci nu mai trebuie platit taxoiul mult-discutat, si are EURO 2, deci se poate merge si prin Bucuresti cu ea (in curand si alte orase vor adopta modelul Bucurestiului de scoatere in afara legii a emisiilor de noxe non-euro)
skocsis
Hai, ca las si numerele pe ea.
skocsis
i se mai spunea si 'jeep-ul saracului'

Ofer comision (discutam) pentru intermediere.
cosmin_rc
La ce pret ai vandut-o? Orientativ!
skocsis
Pai n-am vandut-o, Cosmin. S-a imbolnavit piatsa. Nu mai vrea nimeni masina buna si nepoluanta, dar romaneasca...
Oferta ramane valabila. Discutam? Sau poate discutam de un comision?
skocsis
astept propuneri
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.