am ramas fara curent in mijlocul orasului, am cerut curent de la un prieten si m am dus la un mechanic. Normal cand am ajuns acolo nu am avut curent in baterie. A pus el pe masina o bateria pornea perfect , pana atunci a pus bateria la incarcat. dupa 10 minute pun inapoi bateria originala pe masina dau contact si o explodat pe loc... era un boch silver aproape nou, mai am garantie 2 ani si 6 luni la el. Ce vreau sa stiu din ce cauza o facut asta ? Era problema de la bateria sau de la altceva ? Cu alta baterie nu am probleme acuma.
zmieu2go
15 Jan 2007, 00:33
Io cred ca a puso a incarcat la o tensiune mare si a facut presiune in ea.Mai ales daca e fara intretinere si nu se scot capacele de la elementi. Mergi la garantie si vezi daca vor sa o inlocuiasca , dar inainte de asta verifica releul si alternatorul sa incarce cum trebuie . Si sa o tii una si buna ca pe masina a explodat, sa nui spui ca ai puso la incarcat.
mihai0070
15 Jan 2007, 09:00
Cand o pui la incarcat ... scoti toate dopurile ... (pe viitor) cum a spus zmieu2go verifica instalatia masini si vezi daca este corespunzatoare ... si tre sa o schimbe ... dar te mai intreb si eu ceva ... acul din bord nu ti-a spus ca este supra incarcata ... ai si bec de avertizare ... sau nu functioneaza nici ala
AAlpine1
15 Jan 2007, 14:25
la bateriile bosch silver nu ai cum sa dai jos capacul.
verifica instalatia masinii inainte sa te duci la garantie, nu le zice ca ai pus pe redresor bateria.
bateria poate avea un defect de fabricatie sau redresorul cu care a fost incarcata bateria nu avea limitator de incarcare si baga blana cat putea el.
electric
15 Jan 2007, 22:11
dupa ce a scos bateria de la incarcat nu trebuia sa o puna imediat pe masina ,mai ales sa dai la automat . a explodat datorita gazelor si posibil ca sa folosit un redresor prost care a fortat bateria .
cablurile nu erau invers si nu am probleme cu incarcarea. cu Rombat de un an + merge perfect dar maine ma duc cu el la garantie , atunci inseamna ca problema o venit de la redresor
Freelancer
18 Jan 2007, 00:22
Cum s-a rezolvat?
Night Dog
18 Jan 2007, 19:13
nasoala faza cu explodatu... nu ti se cojeste vopseaua pe acolo?
, boschu e cam aiurea la incarcat ca nu poti sa scoti capacele sa iese vaporii si numa te pomenesti ca se infoie, tre incarcata la un amperaj mai mic... < rederesor mai slabut> si verifica-ti incarcarea
Bosch silver este acumulator fara intretinere. Am avut una si m-a tinut 5 ani. Problema este ca trebuie incarcata la amperaj mic, cand o puneam pe redresor nu o tineam mai mult de 2 ore si isi revenea perfect, pornea junghiu' imediat.
ydaniel
22 Jan 2007, 13:51
si eu am silver:) da nu am avut niciodata probleme cu el.
OVIDIUS
22 Jan 2007, 14:21
E cumva facuta la turci?
mihai0070
22 Jan 2007, 15:24
Da ROMBAT ce are ... este foarte buna bateria asta chiar daca este facuta de romani ... eu sunt multumit de 2 ani cu ea ... plus ca a fost redresata (datorita unei descarcari accidentale ...
)
QUOTE(mihai0070 @ 22 Jan 2007, 16:24)
Da ROMBAT ce are ... este foarte buna bateria asta chiar daca este facuta de romani ...
Da, chiar! Am pe mașină ROMBAT Calciu 65 Ah nedemontată niciodată din data de 12.11.2003 (asta ar fi a 4-a iarnă, nu-i așa?) și înafara unor verificări periodice sumare nu i-am făcut absolut nimic. În certificatul de garanție te învață tot ceea ce ai nevoie pentru o exploatare corectă a bateriei.
Și încă ceva, din experiența proprie: din momentul în care am demontat o baterie și am dus-o la încărcat, aceasta n-a mai avut mult de "trăit". Mai ales dacă urma anotimpul rece.
ydaniel
22 Jan 2007, 21:20
de explodat pana aici nu am auzit/vazut;) ne pui o poza ceva?
in final am primit una noua de la metro
scuze cand o explodat numa chef de poze nu am avut
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.