adumitrachy
22 Jul 2004, 22:35
Am observat ca de cate ori merg pe un drum de tara, am o bataie in volan. Parca zic ca se rupe. Problema e ca bucsaraia e perfecta. Am schimbat pana si cupla de la volan. tot degeaba. Zilele trecute am fost sa fac itp-ul. Mi-a pus-o ala de 3 ori pe standul de verificare a directiei si tot nu a gasit nimic. Eu speram sa vad aici care e beleua, dar masina cica corecta. Voi ce credeti ca ar putea fi? Daca ar fi bucsa de teflon, nu ar fi trebuit sa imi apara la itp? :shock:
marius-gabriel
23 Jul 2004, 12:42
adumitrachy, poate fi de la bucsa de teflon din directie,dar cel mai probabil de la cele 2 bucse de pe axul volanului.
Laurentiuu
23 Jul 2004, 13:52
QUOTE |
Am observat ca de cate ori merg pe un drum de tara, am o bataie in volan. Parca zic ca se rupe. |
Verifica si consola ce tine volanul. Sa nu-si fi dat drumul dintr-un punct de sudura sau, observa cupla de cauciuc dintre coloana volanului si caseta de directie.
adumitrachy
26 Jul 2004, 22:06
Stati un pic.Sa o luam incet:
1)[quote]
cele 2 bucse de pe axul volanului.
[/quote]
Unde is bucsele astea? Adk sunt bucse ca la olcit, care tin axul volanului?Daca da (eu credeam ca pe ax e numai cupla), unde sunt situate?
2) Bucsa de teflon nu e dusa.
3)Cred ca o sa ma uit sa vad daca nu a cedat vre-un punct de sudura. Asta pare cel mai plauzibil.
bogdan_o
26 Jul 2004, 23:06
Mie cand imi trosnea olanul era din vina unei imbinari de pe axul volanului. Cum te uiti sub cochiliile volanului, exact in locul in care axul isi schimba unghil este o prindere formata dintr-o piesa cu articulatie universala. Seamana cu 2 bucse prinse in forma de 8. Daca treaba asta se cheama cele 2 bucse sau cupla s s-a mai vorbit imi cer scuze, dar habar nu am cum se cheama piesa asta, desi am schimbat-o de destul ori. ngeneral o uzura mare a piesei are ca efect o cursa moarta a volanului. Adica dai de volan cativa centimetri stanga/dreapta si rotile nu se misca. Este destul de periculos de mers cu asa ceva la drum lung.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.