La o dacia 1310 li pe injectie din 2002:
deci la pompa de frana are deasupra cele 4 conducte sa le zic..dedesubt are o lamela pe care ar putea veni un cablu cu papucul lui...chestia e ca am si un cablu foarte aproape pe acolo liber..daca il cuplez se aprinde becul de la frana de mana tot timpul..stie cineva cum trebuie sa fie?
mersi
apollo
25 Jan 2007, 13:15
s-a mai discutat.
acela e o electrovalva ceva(nu mai retin) care depisteaza golurile de aer sau daca pompa trage aer.da-i un search si ai sa te lamuresti mai bine.
mihai0070
25 Jan 2007, 13:42
sau poate este ICP ul ... daca seamana cu un monocontact de ulei (senzor bec ulei)
diaconuliviu
25 Jan 2007, 13:56
Este sigur sonda ICP, iar daca acea cuplare de papuc provoaca aprinderea becului (!) - care inseamna "avarie frina serviciu" si nu "frina parcare", care se simbolizeaza (P), atunci ai pompa in "avarie".
ghiccy
25 Jan 2007, 16:26
desurubeaza sonda respectiva aproape juma' de centimetru si apoi bag-o la loc.
s-ar putea sa se stinga (daca ai facut vreo aerisire la circuitu' de frana sigur de acolo este)!
bafta!!!
diaconuliviu
26 Jan 2007, 08:36
O scoti, faci 2-3 pedale dar "tepene", apoi repui sonda, sa se egaleze presiunile in bypass, apoi repui sonda.
ghiccy
26 Jan 2007, 10:17
la mine se stinge doar daca o scot putin si apoi o pun la loc, fara sa apas pedala.
au vreo legatura presiunile in bypass cu functionarea normala a pompei???
eu ma temeam sa apas pedala cu sonda scoasa, sa nu traga aer cumva...
diaconuliviu
26 Jan 2007, 11:08
Au, ca fiecare circuit ataca cite o fata de plonjor sau, cazul cu doua, cite un plonjor. Daca ai doua, ai arc la fiecare si daca mecanismul lucreaza usor e posibil ca numai arcurile sa echilibreze sistemul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.