Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Contact liber la pompa de frana
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
rokos
La o dacia 1310 li pe injectie din 2002:
deci la pompa de frana are deasupra cele 4 conducte sa le zic..dedesubt are o lamela pe care ar putea veni un cablu cu papucul lui...chestia e ca am si un cablu foarte aproape pe acolo liber..daca il cuplez se aprinde becul de la frana de mana tot timpul..stie cineva cum trebuie sa fie?
mersi
apollo
s-a mai discutat.

acela e o electrovalva ceva(nu mai retin) care depisteaza golurile de aer sau daca pompa trage aer.da-i un search si ai sa te lamuresti mai bine.
mihai0070
sau poate este ICP ul ... daca seamana cu un monocontact de ulei (senzor bec ulei)
diaconuliviu
Este sigur sonda ICP, iar daca acea cuplare de papuc provoaca aprinderea becului (!) - care inseamna "avarie frina serviciu" si nu "frina parcare", care se simbolizeaza (P), atunci ai pompa in "avarie".
ghiccy
desurubeaza sonda respectiva aproape juma' de centimetru si apoi bag-o la loc.

s-ar putea sa se stinga (daca ai facut vreo aerisire la circuitu' de frana sigur de acolo este)!

bafta!!!
diaconuliviu
O scoti, faci 2-3 pedale dar "tepene", apoi repui sonda, sa se egaleze presiunile in bypass, apoi repui sonda.
ghiccy
la mine se stinge doar daca o scot putin si apoi o pun la loc, fara sa apas pedala.

au vreo legatura presiunile in bypass cu functionarea normala a pompei???

eu ma temeam sa apas pedala cu sonda scoasa, sa nu traga aer cumva...
argon
n-are cum sa traga aer.
diaconuliviu
Au, ca fiecare circuit ataca cite o fata de plonjor sau, cazul cu doua, cite un plonjor. Daca ai doua, ai arc la fiecare si daca mecanismul lucreaza usor e posibil ca numai arcurile sa echilibreze sistemul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.