Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: +ul de pe alternator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
URSUS
ce ma fac?! Iarasi tai tot mansonul sa-mi dau seama unde e strapuns?
Firul rosu de pe prezonul de + de pe alternator imi da la masa, iar din cate stiu el merge pe blocul de lumini.L-am testat fara condensator in circuit, cu firele 'in aer'
La fel, intrebare, firul de pe + ul de la perii, da si el la masa!e normal??
argon
DE unde stii ca da la masa? daca ar da la masa , bateria se duce dracu' , sau mai rau ai lua foc.
mihai0070
Macar ai stingator omologat in masina ... daca tot zici ca dau firele alea la masa ...
On Topic ... daca atingi plusul la masa ... face scurt ... (o sa vezi scantei ... alte fenomene pe acolo ....)
$$ilvviu
De unde stii ca da la masa? Ai masurat cu un aparat de masura? Daca da ai scos consumatorii??? (alternator, ...etc)...
Daca vrei sa verifici consumul scoate un contact de la baterie si atinge-l usor de borna. Daca nu face scanteie mare pune un aparat de masura in serie si verifica intensitatea curentului "luat" de instalatia electrica. Ar trebui sa fie de ordinul catorva sute de mA, asta daca ai alarma sau alte aparate de genul in standby.
mihai0070
Exact ... daca ai casetofon (stand-by) alarma cunsumul nu trebuie sa fie mai mare de 50 mA (la mine parca asa arata undeva in vara cand am verificat si eu consumul tongue.gif) si totusi cum ti-ai dat seama ca acele fire cu + dau la masa -
bygy007
QUOTE(URSUS @ 26 Jan 2007, 07:21)
ce ma fac?! Iarasi tai tot mansonul sa-mi dau seama unde e strapuns?
Firul rosu de pe prezonul de + de pe alternator imi da la masa, iar din cate stiu el merge pe blocul de lumini.L-am testat fara condensator in circuit, cu firele 'in aer'
La fel, intrebare, firul de pe + ul de la perii, da si el la masa!e normal??
*




ecitatia de la alternator (unde intra firul la alterator) da la masa depinde cum ai masurat trebuie masurat cu un ohmetru pe scala de rezistenta cea mai mica trebuie sa dea o rezistenta de 3,5 minim si maxim 6,5ohmi dar cel mai bine scoti suporul cu perii si masori rezistenta direct pe cele 2 inele trebuie sa fie valorile mentionate de mine excl.gif daca masori cu periile scoase intre un inel si masa nu trebuie sa de


daca vrei sa vezi daca da la masa firul rosu inti scoate borna de la baterie apoi masoara sau desfa firul din ambele capete si masoara , conteaza daca ai cheia in contact sau usa deschisa
diaconuliviu
3,5 ohm daca e rotor de alternator 50 A, 6-6,5 daca e de 36.
Acuma atentie la "folclor"/marketing. Am vazut alternatoare scris pe care scria 50A si aveau stator sau rotor de 36. Se intimpla mai ales in cazul "alternator sh" la care vinzatorul i-a inlocuit capacul spate cu unul pe care scrie 50A.
URSUS
Fartilor iau de bune toate sfaturile voastre, am masurat continuitatea cu un MAVO-35, si-ntradevar firul rosu de pe alternator da la masa, dar mi-am explicat fenomenul prin intoarcerea prin releele de incrucisare(farurile) si lampile de pozitii!!!
Daca iau pozitiile de la blocul de lumini, se-ntrerupe contactul cu masa blush.gif am vazut si io tarziu biggrin.gif

Iar excitatia da la masa prin releul de incarcare.

si era sa uit wink.gif am si stingator omologat, carcotasilor tongue.gif

Argon, am masurat fara borne pe baterie, si fac diferenta intre tensiune si curent excl.gif

diaconuliviu, e de 36 si am ~6 Ohmi , asta-i bine....mersi ca mi-ai spus parametrii !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.