Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: aer fals servo frina?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
D2ani
salut. de data asta ma dau batut. am schimbat bobina de inductie,bujii, platina, condensator, fise, carburator si azi pompa de benzina. mai am putin si o schimb cu totul... sad.gif . simptome: porneste la prima cheie intotdeauna, cu socul tras putin mege ok pina se incalzeste bine, dar in plaja de temperatura a motorului , intre cele doua linii rece/temperatura normala de lucru o ia razna citeva minute, tinde sa se opreasca motorul, trebuie sa trag socul mai tare sa nu se opreasca si sa o accelerez. si dupa 2-3 minute de chin , surpriza, turometrul sare la o turatie normala(1500 si mai sus avind in vedere ca socul este tras) si nu mai face figuri toata ziua, decit in cazul in care sta 6-8 ore si se raceste bine motorul.am pus si carburator de 1.4 si cel original de 1.6 si la fel face, deci elimin ca o cauza carburatorul. nu consuma mult, nu consuma ulei, dupa figuri motorul toarce...am observat ca daca obturez furtunul de la servo ( il indoi) turatia motorului scade si parca merge mai rotund.daca dau drumul la furtun brusc motorul da sa se opreasca 2 secunde si dupa creste turatia cu peste 100 rpm. si la frinare imi scade turatia cu peste 100 rpm. banuiesc ca trage aer fals si probabil destul de mult. poate fi asta o cauza a figurilor pe care le face cind este rece motorul? or fi de schimbat doar garnituri sau poate fi afectata membrana? am uitata:supapa de plastic dintre furtun si sevo este si ea schimbata. ar putea fi cumva o supapa?
tibip
jivraj de carburator. Exact simptomele astea le are. Pune un carton pe carburator sa nu fie racit de aerul rece de la ventilator. Daca ar fi fost servoul, ar fi pornit greu de tot...
D2ani
salut. nu vad cum ar putea sa fie racit carburatorul de ventilator, nova nu are ventilatorul angrenat cu curea, porneste doar cind se incinge motorul, cu termocupla. problema principala este ca merge bine la inceput si dupa 2-3 min face figuri. dupa alte 2-3 min de chinuiala isi revine...si totusi, este normal sa string furtunul de servo si sa imi scada turatia? iar daca ii dau drumul motorul sa dea semne de oprire 2-3 secunde iar dupa sa imi creasca turatia? plus o intrebare: servofrina de berlina este la fel cu cea de nova? adica s-ar potrivi sa incerc sa pun o sevo de berlina pe nova, sa vad daca dispar simptomele?
mihai1677
Aceeasi problema am avut si eu
cu motor rece este mai pregnant fenomenul merge in 3 cil tremura, cand obturam furtunul de servo mergea rotund, am schimbat supapa ce alba , atentie prima era prosta dinn fabrica proasta, remediul este schimbarea servoului, Eu am schimbat si avea alt mers, plus ca am putut regla relantiul mult mai bine, consum mai mic de carburant datorita faptului ca nu mai era nevoie sa desfac mai mult surubul de amestec pt a compensa aerul fals tras de servo.
Dupa schimb am studiat si servo vechi, trage aer fals pe langa tija in partea spre pompa frana, este acolo un semering, daca ai rabdare sa schimbi acel semering, f bine , desi este multa munca.
D2ani
salut. m-am enervat azi si am demontat servo-frina de pe berlina si am pus-o pe nova. dupa cum ma asteptam, acum obturarea furtunului de la servo nu mai are nici un efect asupra turatiei motorului.frina tine mai sus acum si la apasarea frinei chiar turatia creste putin(?).si totusi, prezinta aceleasi simptome de scadere a turatiei la o anumita temperatura a motorului, spre oprire, pentru citeva minute, dupa care isi revine. ca sa fiu mai explicit, parca nu se mai alimenteaza cu benzina, parca ar avea din ce in ce mai putina si incepe sa functioneze neregulat si se opreste daca o las. daca apas acceleratia putin, o tin la 1000rpm fara probleme. daca ridic piciorul de pe acceleratie, se opreste. asa face si cu carb de 1.4 si cu cel de 1.6...vreo idee???????
mihai1677
Au existat asemenea probleme din cauza benzinei (Agip), incearca sa alimentezi si din alta parte (LuK oil)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.