ciapsacrinelsilviu
28 Jan 2007, 22:44
Deci, sa fiu cat mai explicit...motorul cald...sa zic ca merg cu a 2-a, cu mana pe schimbator...de obicei, un ex: 2200 rot/min, si iau nu de tot piciorul de pe acceleratie, ca si cum as slabi-i cam pana pe la 1500 de rot/min si se simte pe schimbator si pe toata masina ca o prea socheaza...ca si cum as pune frana apoi as acelera dintr-o data...si daca o accelerez mai brusc face tot cam asa, si fara sa fie la turatie mica, ma gandesc ca cel mult ar treb sa tremure daca are ceva turatii... cam de unde ar putea provenii... s-ar putea de la avans...ii destul de puternic socul... Multumesc anticipat
apollo
28 Jan 2007, 22:48
asa face si la mine, si daca nu ma insel mai la toate daciile.
asta e frana de motor, si din cauza turatiei prea mari si a benzinei putine care vine pe bujie sa zic asa, te baga intr-o frana de motor mai brusca.
Nu zici ca iti arunca schimbatorul?
dupa aia cand o calci la fel te smuceste.
C a t a l i n
28 Jan 2007, 22:53
Frana de motor pe dacie se numeste
sefu_alx
28 Jan 2007, 22:55
dar totusi intra 2-a ? la mine face asa intra 1-a..intra 2-a nu face asa puternic cum descrie el..
s-ar putea sa ma insel dar...are cumva legatura cu avansul vaacumatic ?!?!
ciapsacrinelsilviu
28 Jan 2007, 22:56
deci nu cand scimb viteza, si pana acuma nu era asa...imi smuceste scimbatorul si totodata totodata masina, pana acuma mergea mai usor in astfel de cazuri nu o smucea...si nu se blocheaza deloc cablul, ridic piciorul de pe acceleretie , NU DE TOT, sa zic 2 cm, nush cum sa ma exprim, si pe loc, drept, nu in panta, sa fac frana de motor... si nush daca are vreo legat cu asta numa nu o mai nimeresc cu socul cand sa o pornesc, dimineata pana acum il trageam de tot la pornire ,acuma se ineaca asa...si nici la cand \nu porneste pre bine, in aprox 3 sec...
apollo
28 Jan 2007, 22:58
la mine mai era urmatoarea problema de face asa.bine , ca si acum face la fel.
Acceleratia, cand iau piciorul usor de pe ea, nu se simte nimic, dar cum ridic putin mai mult piciorul de pe pedala, abia atunci se ridica si pedala, de parca ceva o retine putin si automat face frana de motor.
sobolan
29 Jan 2007, 00:22
verifica tampoanele de cauciuc de pe traversa cv......la o frana de motor mai brusca trepideaza de o ia dracu daca nu sunt stranse bine suruburile alea de la traversa cv sau de la tampoane cauciuc traversa cv....
EUROPE_
29 Jan 2007, 08:17
QUOTE(sefu_alx @ 28 Jan 2007, 22:55)
dar totusi intra 2-a ? la mine face asa intra 1-a..intra 2-a nu face asa puternic cum descrie el..
Te invit la o frână de motor cu dacia mea în treapta a 2, o frână de motor foarte violentă, de treapta 1, nu mai vorbesc.
Subscriu ce spune
sobolan.
AAlpine1
29 Jan 2007, 16:53
mai verifica si tampoanele de la evacuare..... poate sunt slabe sau cele de la motor
si io am o frana de motor cam prea puternica...deci e de domeniu "asa face toate"
workarea
30 Jan 2007, 00:21
Mda, asa face toate, si nu-i nici o problema atita timp cit nu iei piciorul prea brusc de pe acceleratie. E chiar util. Problema apare cind treci pe o masina de generatie noua si mizezi pe frina respectiva, care nu exista
.
adrianne
30 Jan 2007, 06:20
QUOTE(workarea @ 30 Jan 2007, 00:21)
Mda, asa face toate, si nu-i nici o problema atita timp cit nu iei piciorul prea brusc de pe acceleratie. E chiar util. Problema apare cind treci pe o masina de generatie noua si mizezi pe frina respectiva, care nu exista
.
cum nu exista frana de motor la o masina generatie noua?
EUROPE_
30 Jan 2007, 07:50
Mai bine spus nu o simți ca-n dacie, e mult mai lină
.
ciapsacrinelsilviu
31 Jan 2007, 11:54
pai toate o au, si a mea a avut-o si innainte si acuma, dar acuma e mult mai puternica, si schimbatorul nu tremura ca si inainte ci se smuceste inainte si inapoi vreo 3 cm...
workarea
1 Feb 2007, 02:34
QUOTE(adrianne @ 30 Jan 2007, 06:20)
cum nu exista frana de motor la o masina generatie noua?
Zisei eu asa ceva? Normal ca exista, dar e mult mai soft, pentru ca motoarele noi sint mult mai elastice, au o plaja de turatie eficienta mult mai larga.
alinushy
2 Feb 2007, 11:04
ma lume nu stiu daca fac chiar toate asa, ma refer la frana de motor, da si a mea face la fel. ideea cu tampoanele slabite e chiar buna, sau s-ar putea sa fie uzate si sa se destinda mai mult si socul sa fie mai violent
QUOTE(adrianne @ 30 Jan 2007, 06:20)
cum nu exista frana de motor la o masina generatie noua?
de exemplu la logan chiar nu exista, cand schimbi din a 3 in a 2 la turatii pana in 2500/3000- nasol pe zapada si gheata. Partea frumoasa este atunci cand schimbi vitezele in treapta superioara turatia ramane constanta~ cateva sec.
on topic- incearca sa cureti dopul care se gaseste in furtunul care pleaca din capacul motorului>carburator
C a t a l i n
2 Feb 2007, 11:47
@wolfin
Cred ca nu te exprimi corect...
Pai daca ai 3000rpm in a 3-a, si retrogradezi in a 2-a, cate rpm vei avea? 4000 aprox? Cum nu simti frana de motor? Vrei sa spui ca de la 4000rpm fara sa ai piciorul pe acceleratie nu scade rapid viteza in treapta a 2-a?
Si vrei sa spui ca nu are Loganul frana de motor?
Sa fim seriosi....
Poate daca ai in treapta a 3-a 1000rpm si bagi a 2-a si sare la 2000rpm, atunci e frana de motor slabuta, dar la 2500-3000rpm in treapta superioara, se simte frana de motor foarte bine...
bine, poate nu ma exprim corect dar aceasta este senzatia cand conduci un logan (ce este drept am mers doar cu loganul tatalui meu si doar 3000 KM). nu are frana de motor ca la vechea mea dacie de care sa te folosesti-acc a fost afirmatia mea.
oricum suntem off topic si nu mai comentez pe aceasta situatie.
Nu e vorba nici pe departe de frana de motor. Stiu ce-i aia frana de motor si nu poate fi vorba de asa ceva.
Aceasi problema o am si eu, in mers la orice viteza sau turatie daca ridic piciorul putin mai vrusc de pe acceleleratie smuceste cutia cu tot cu motor.
Trepideaza masina urat si se simte si in shimbator.
Problema am intalnit-o doar la masinile mai vechi si cred ca este din jugul care tine cutia de viteze sau tampoanele de cauciuc.
vali vtk
6 Feb 2007, 20:37
Aceeasi problema am avut-o la breack-ul lu' tata se auzeau chiar batai in pedalier.Cauzele fiind urmatoarele:
1.Tampoanele de la traversa cutiei de viteze foarte moi, au necesitat inlocuire
2.Suruburile de prindere a cutie de viteze de traversa cu probleme dupa cum urmeaza
din 3 suruburi erau montate doar 2,dar foarte lungi iar mecanicul s-a gandit ca merge si asa,iar drept urmase a bagat pe fiecare surub o groaza de piulite sa poata sa strangatraversa,dar....tot circul ala fara o saiba plata si un grover bineinteles ca nu isi facea treaba si la vibratii s-a desfacut,redediul schimbat tot circu' cu 3 suruburi la dimensiuni si s-a rezolvat problema
mihai0070
7 Feb 2007, 08:51
Pentru o verificare mai atenta a tampoanelor motor ... va trebuie ranga si pozitie sa le verificati ... dar ca sa stiti ca sunt duse ... uitativa in motor si rugati pe cineva sa bage in viteza (motor oprit ambreaj calcat) mai violent ... sa impinga puternic in schimbator ... daca se misca cutia cu tot cu motor ... verificati tampoanele ... (ca acea miscare nu trebuie sa se vada ...)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.