Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme din aprindere?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
brehoiadrian
Am curatat bujiile, platina, contactele de pe capacul delcoului si de pe distribuitorul ala din delcou - masina merge bine, trage ca lumea. Asta se intampla numai o zi sau doua dupa care incepe sa la un moment dat sa joace turometru ( se duce de la 2000 de ture la vreo 3500 ) fara a avea efect asupra mersului motorului. Dupa alte 2 zile incepe si mai rau sa joace turometru cu efect si asupra mersului motorului ( De exemplu daca trec din a 3 in a 4 pe la vreo 2800 de ture incepe sa trepideze masina de o ia dracu - turometrul joaca pe la vreo 5000 de ture - si sunt nevoit sa schimb din nou a treia si sa o turez pana pe la 3500 ca sa pot schimba a patra ). Daca ii curat din nou bujiile, platina, contactele de pe capacul delcoului si de pe distribuitorul ala din delcou incepe sa se comporte normal. Tin sa mentionez ca toate sunt noi. Dupa cum se prezinta problema cred ca oxideaza un contact si trebuie curatat periodic, dar de ce? Daca a mai patit cineva asta il rog foarte mult sa ma ajute.
$$ilvviu
Platina cum se prezinta? Ca intr-un timp aveam si eu platina care se oxida prematur din cauza condensatorului defect.
tabek
Foarte probabil sa fie de la platina. Ai cumva si aprindere tranzistorizata Malvina (Deva)? la mine asa facea, de vina era aprinderea...
AAlpine1
QUOTE(brehoiadrian @ 29 Jan 2007, 20:57)
Am curatat bujiile, platina, contactele de pe capacul delcoului si de pe distribuitorul ala din delcou - masina merge bine, trage ca lumea. Asta se intampla numai o zi sau doua dupa care incepe sa la un moment dat sa joace turometru ( se duce de la 2000 de ture la vreo 3500 ) fara a avea efect asupra mersului motorului. Dupa alte 2 zile incepe si mai rau sa joace turometru cu efect si asupra mersului motorului ( De exemplu daca trec din a 3 in a 4 pe la vreo 2800 de ture incepe sa trepideze masina de o ia dracu - turometrul joaca pe la vreo 5000 de ture - si sunt nevoit sa schimb din nou a treia si sa o turez pana pe la 3500 ca sa pot schimba a patra ). Daca ii curat din nou bujiile, platina, contactele de pe capacul delcoului si de pe distribuitorul ala din delcou incepe sa se comporte normal. Tin sa mentionez ca toate sunt noi. Dupa cum se prezinta problema cred ca oxideaza un contact si trebuie curatat periodic, dar de ce? Daca a mai patit cineva asta il rog foarte mult sa ma ajute.
*




condensatorul ce zice ?
apollo
QUOTE(AAlpine1 @ 30 Jan 2007, 08:55)
condensatorul ce zice ?
*



ai ce ai cu acel condensator smile.gif

am avut si eu aceeasi problema acum cateva zile in urma.
am schimbat bobina, platina, capac de delcou si tot asa facea.turatia o lua razna dupa care murea motorul.

greu mi-am dat seama ce ar putea avea.

stii platina mobila?cea care inchide si deschide?urmareste firul care pleaca de pe ea.se duce pe un surub cu un izolator de plastic(pe interior) ai apoi pe partea exterioara, pe acel surub ai o saiba de textolit.verifica izolatoarele acestea.

la mine saiba de textolit era crapata, de fapt o crapasem cand am strans si imi dadea scanteie pe acolo.

am inlocuit-o si s-a rezolvat
brehoiadrian
Condensator nu am:(. Am aprindere electronica. Intre timp m-a invatat un mecanic sa scot un furtun de la capacul culbutori si sa dea condensul afara, sa nu-l mai bage in carburator. Acum merge mult mai bine. Dar azi dimineata am plecat din fata blocului, totul ok, dar dupa 5-6 km iar incepea sa-mi faca urat turometrul
( mai putin ce-i drept ). Mai poate aparea de undeva condens ? banuiesc ca tot un condens poate fi de face urat numai cand e cald motorul.
tabek
ai cumva aprindere Malvina?
OAP
platina
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.