ciapsacrinelsilviu
31 Jan 2007, 10:44
Dupa ce umblu cu masina, este cals motorul,si nu sta la o anumita turatie creste si descreste intre 800 si 1000, si mai e inca ceva ... daca urc o panta, cum ajunge la 2000 de rot/min ma smuceste si treb sa o tin turata in o treapta inferioara...si nush daca are legatura cu asta dar mai am inca un bai la ea, asta de o sapt incoace si nu a mai umblat nimeni cu ea, cred ca s-a vorbit si in alt topic despre asta...ma smuceste f tare,si se simte mai ales pe schimbator, mi-l duce inainte si inapoi vreo 3 cm, cel putin, cand iau piciorul de pe acceleratie, nu de tot, asa mai cu bunul simt,max 2 cm sa zic... Pot toate astea sa aiba vroe legatura? Va multumesc
driverx
31 Jan 2007, 11:26
Ma tem ca nu aprinderea ar fi problema, ci carburatorul. Jiglere care functioneaza prost sau ar fi tare posibil sa nu lucreze bine plutitorul (spart, freaca de peretii CNC-ului, reglaj nivel prost).
Pune carbu la punct si mai vedem
.
diaconuliviu
31 Jan 2007, 13:12