ionut L.
5 Feb 2007, 08:59
Buna dimineata,
cred ca am garnitura arsa, imi bolboroseste in borcan, mai putin la relanti (cateva bule la un interval de 10 sec) si mai mult dupa ce o accelerez (in timp ce o tin turata nu scoate, cand decelerez scoate calumea) eu zic ca e garnitura arcsa. Caldura baga putina cand pornrsc, acul de la temp urca putin peste linia a doua de jos (in timpul asta baga caldura) dupa creste progresiv pana la penultima linie de sus in timpul asta creste nivelul de apa in borcan, mai sa dea pe afara, apoi scade temp tot repede si apa din borcan scade (caldura pauza).
Ce garnituri sunt mai bune, ca sunt multe srl-uri?
Va multumesc!!!
mihai0070
5 Feb 2007, 09:19
Faptul ca bolboroseste intradevar pare a fi garnitura de ghiuloasa ...dar ia vezi ... ai apa in ulei sau ulei in apa ... ca daca totusi nu pare sa te inchiga asa de rau motorul lucrul care este bun ... pierzi lichid pe undeva ...
ionut L.
5 Feb 2007, 11:47
din fericire ulei in apa nu baga si nici invers, apa nu pierde, singurul inconvenient e ca nu prea mai am caldura si oscileaza temperatura, daca mai merg mult asa cu ea probabil o sa se arda mai rau si o sa bage si ulei in borcan sau apa in ulei. Ce garnitura buna sa iau? Am inteles ca sunt unele cu inelele de cupru (imi trebe de 1400)
Poate trebuie doar aerisit circuitul. Ai incercat?
mihai0070
5 Feb 2007, 12:16
Exact poate scapi doar cu o aerisire ... nu cred ca este garnitura dusa ... daca este dusa ... se fierbe motorul si bolboroseste si la relanti in borcan ...
E posibil sa nu ai garnitura arsa...aeriseste bine circuitul de racire inainte de a schimba garnitura...
ionut L.
5 Feb 2007, 13:50
pai l-am aerisit, am desfacut surubul ala de sus l-am tinut pana nu au mai iesit bulburuci, l-am insurubat si tot asa facea, intradevar a bagat caldura ceva mai mult timp... dar la dacie nu se aeriseste singur? Am uitat sa va spun ca motorul l-am fiert putin prin aglomeratie, aveam 2 cartoane in fata, nu s-a aprins becul de la apa, dar l-am auzit bolborosind cand am oprit, am vazut ca acul urcase la penultima liniuta, nu ajunsese pe rosu... oare din cauza asta am problemele astea? am schimbat si termostatul, am zis ca poate o fi el de vina dar se pare ca nu
AAlpine1
5 Feb 2007, 16:27
poate ai termostatul blocat daca apa nu ai in ulei si ulei in apa nu ai
ionut L.
5 Feb 2007, 19:55
am schimbat si termostatul, se mai gasesc garnituri de chiuloase in care sa am incredere, stie cineva?
AAlpine1
5 Feb 2007, 19:59
da cele de uzina care le cumperi la plastic si au abtipildul de la dacia pistesti
QUOTE(ionut L. @ 5 Feb 2007, 14:50)
pai l-am aerisit, am desfacut surubul ala de sus l-am tinut pana nu au mai iesit bulburuci, l-am insurubat si tot asa facea, intradevar a bagat caldura ceva mai mult timp... dar la dacie nu se aeriseste singur? Am uitat sa va spun ca motorul l-am fiert putin prin aglomeratie, aveam 2 cartoane in fata, nu s-a aprins becul de la apa, dar l-am auzit bolborosind cand am oprit, am vazut ca acul urcase la penultima liniuta, nu ajunsese pe rosu... oare din cauza asta am problemele astea? am schimbat si termostatul, am zis ca poate o fi el de vina dar se pare ca nu
garnitura e gata, asa a fost si la mine, nu ajungea sa se aprinda becu rosu.. dar era acul la penultima linie si imi bolborosea in borcan...
ai grija ce termostat pui, sa fie de calitate!! primul care l-am cumparat nu functiona calumea, al doilea merge.. cred ca e de vaslui.
ydaniel
6 Feb 2007, 11:31
termostat NUMAI vernet si garnitura macar una de rm sarat .adica de fermit
Twister
7 Feb 2007, 12:38
Garnitura prajita 100%, nu mai circula asa ca risti sa ovalizezi chiulasa. Cumpara cu incredere garnitura Fermit, sunt bune.
AAlpine1
7 Feb 2007, 15:22
garnitura de chiulasa de PITESTI la plastic a tinut cu brio la turbu
n_adrianm
26 Feb 2007, 14:35
Salutare.Ma gandesc si io de ceva vreme daca am garnitura dusa ca imi consuma apa(cam o jumatate de litru,maxim un litru la 100 de kilometri),fumul la esapament este cam alb si condenseaza iar furtunele de la carburator la capacul culbutori si cel cu supapa dinspre galerie erau pline de mazga de-aia alba(multa-aproape colmatate).Capacul de la culbutori era si el alb pe interior.Nu bolboroseste in borcan deloc si nici nu scapa pe la vreo imbinare.voi ce parere aveti?
AAlpine1
26 Feb 2007, 14:46
pe tine te costa cam mult sa mergi cu masina benzina + ulei + apa.......
daca iti mananca apa si nu ai semne pe bloc motor ca iti scurge pe undeva schimba garnitura.....
sobolan
28 Feb 2007, 23:36
recomand FERMIT......
si eu am patit cu ea aceleasi simptome ca in postul 1 insa nu era arsa garnitura deloc, ci doar s-au destrans suruburile
Tot FERMIT mi-am pus si eu. Dupa 1000km nu sunt probleme la mine.
La magazine mi-au spus ca-s cele mai bune.
AAlpine1
2 Mar 2007, 10:05
QUOTE(rolly @ 1 Mar 2007, 09:51)
si eu am patit cu ea aceleasi simptome ca in postul 1 insa nu era arsa garnitura deloc,
ci doar s-au destrans suruburilecare suruburi ? de la roata, aripa ?
fermit .... la magazin iti zic astia ca orice e bun numai ca sa vanda marfa....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.