Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: carburator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
istvan.t
de ce nu se simte pe motor cand reglez aerul (amestecul) la carburator, inainte era diferenta cand reglam aerul. si nici cand scot futunasu ala alb de la carburator la delcou (avans vacumetric) nu se simte nici o diferenta.
vali vtk
1. Membrana de la capsula vacumatica sparta
2.Arcul de pretensionare al capsulei vacumatice prea tare sau reglat aiurea
3.Traseele din carburator infundate
gugul
Scoate reglajul de aer de tot si daca nu se opreste inseamna ca este infundat carburatorul exact la conicitatea de reglare aer.

Cel mai bine il dai jos si il cureti in petrol sau decarburator, schimbi toate membranele si o sa mearga ca nou.

Daca nu te descurci mergi la un centru de reglari pe stand si ti l curata si aranjeaza baietii de acolo.


Bafta
Dyda
Pentru ca sursa de aer este alta decit canalizatia din carburator - adica trage aer fals pe linga carburator.
Iar la delcou sar putea sa ai gaura din capsula infundata ( dar si membrana sparta ) ambele se pot verifica
mihai0070
Ce efect are acea membrana ... sau arc ... cum se simte masina cand astea nu merg bine ... a mea merge ok trage bine dar la relanti tremura ... si este fixat undeva la 900 ... si nu inteleg dece ... am inclusiv rateuri ...destul de multe ...
tabek
Membrana accea, si implicit regulatorul de avans vacuumatic, modifica automat avansul in functie de depresiunea din galeria de admisie. Depresiunea este maxima la mersul in gol, deci membrana este trasa la maxim de depresiune...depresiunea scade proportional cu cresterea turatiei, astfel la turatii de peste 3000rpm avansul vacuumatic nu intra in functiune.
Trepidatiile tale, nu cred sa aiba legatura cu avansul vacuumatic, mai degraba sunt de la aprindere.
apollo
QUOTE(tabek @ 6 Feb 2007, 11:29)
Membrana accea, si implicit regulatorul de avans vacuumatic, modifica automat avansul in functie de depresiunea din galeria de admisie. Depresiunea este maxima la mersul in gol, deci membrana este trasa la maxim de depresiune...depresiunea scade proportional cu cresterea turatiei, astfel la turatii de peste 3000rpm avansul vacuumatic nu intra in functiune.
Trepidatiile tale, nu cred sa aiba legatura cu avansul vacuumatic, mai degraba sunt de la aprindere.
*



Exact.

in functie de depresiunea din galeria de admisie membrana trage acel brat la platina mobila.la mine se simte

cand o turez tare, scaed relantiul al 500 si in 2 secunde relantiul se ridica singur la 700-800 RPM.

mi-a zis cineva si am observat ca acel brat are un joc de 1-2mm maxim care intarzie aprinderea sau invers.
acum nu stiu sigur principiul de functionare.

tabek
Pai asta-i principiul de functionare smile.gif
Modifica unghiul de avans de la 0 la 6,5 grade. 0 grade la depresiune minima (turatii mari, avansul vacuumatic nu functioneaza), 6,5 grade la depresiune maxima (mers in gol).
istvan.t
mersi baieti pt raspunsuri, o sa incerc maine daca nu o sa ninga.
AAlpine1
QUOTE(mihai0070 @ 6 Feb 2007, 11:04)
Ce efect are acea membrana ... sau arc ... cum se simte masina cand astea nu merg bine ... a mea merge ok trage bine dar la relanti tremura ... si este fixat undeva la 900 ... si nu inteleg dece ... am inclusiv rateuri ...destul de multe ...
*



daca nu si-a bagat nimeni degetele pe acolo nu umbla... (membrana, arc, reglaj)
rateuri -- mai regleaza avansul....si bujiile poate nu sunt bune sau au inceput sa se duca.......
AAlpine1
QUOTE(istvan.t @ 5 Feb 2007, 16:51)
de ce nu se simte pe motor cand reglez aerul (amestecul) la carburator, inainte era diferenta cand reglam aerul. si nici cand scot futunasu ala alb de la carburator la delcou (avans vacumetric) nu se simte nici o diferenta.
*




curata carburatorul.........
istvan.t
am verificat toate, a mai ramas sa curat carburatoru
mihai0070
QUOTE(AAlpine1 @ 7 Feb 2007, 17:55)
daca nu si-a bagat nimeni degetele pe acolo nu umbla... (membrana, arc, reglaj)
rateuri -- mai regleaza avansul....si bujiile poate nu sunt bune sau au inceput sa se duca.......
*




Sa stii ca acolo nu a umblat nimeni ... chiar este si punctul de vopsea rosie intact pe rotita aceea dintata ... rateuri ... nu sunt din avans avansul merge ok ... la 0 grade (+/- 1 grad ) bujii am pus in octombrie nu au mai mult de 2000 km ... sunt facute in belgia ...asa scria pe cutie ...nu am idee ce marca sunt dar ma uit pe ele si iti spun ce scrie ...faza este ca masina tremura la relanti chiar daca am un relanti de 1000 sau chiar daca tin socul tras si sta accelerata ... efectiv tremura si bufneste in toba si la fiecare bufnitura se simte si o zgaltiala ... ce sa mai reglez sad.gif
ct03nut
apropo, mi-am luat carburator nou prin toamna, cu garantie tot...2 milioane si ceva

azi, ii scot filtrul sport pentru a o pregati de vanzare, ii bag filtrul normal, si vad ca e crapat carburatorul si la sprituri imi scoate un jet de 15 cm foarte subtire

ma duc la ei frumos, in loc sa mi-l schimbe vroiau sa mi-l scoata de pe masina si sa il trimita la bucuresti PENTRU A FI REPARAT !

daca nu o vindeam le spargeam toate geamurile, mai e si firma serioasa, piese auto dacia de la casa de cultura (constanta).

i-am trantit o plateslina gen poxipol pe acolo, sa vedem daca tine ...

abia astept sa scap de problemele acestea care nu ar trebui sa apara niciodata.
diaconuliviu
QUOTE(mihai0070 @ 7 Feb 2007, 19:52)
[...] masina tremura la relanti chiar daca am un relanti de 1000 sau chiar daca tin socul tras si sta accelerata ... efectiv tremura si bufneste in toba si la fiecare bufnitura se simte si o zgaltiala [...]

Asta cam arata scintei sporadice, ia vezi cum e platina (curatat, distanta) si daca cumva ai Malvina, iarasi vezi de platina (se depune ceva finut ca o funingine dura care genereaza asta); in cazul asta poti verifica si fara Malvina sau alta electronica.

Ar mai putea fi o problema: scoate capacul de la delco si roteste ORAR luleaua. Daca ai jocuri mari sau daca rotirea se face fara revenire sub forta arcurilor, uzuri mari sau arcuri sarite ceea ce genereaza un avans mare.
mihai0070
Merci liviu o sa verific platina ... la aia nu m-am uitat ... dar dece in turatie merge bine ... nu am nici un fel de modificare la aprindere este cea clasica ... eu nu am banuit platina pentru ca dimineata porneste la sfert ... chiar daca este -1 chiar si pe GPL ... dar o sa verifica si iti spun in ce stare am gasit-o ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.