Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Suierat cutie treapta 4 si 5
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Mirciulik
Am o problema cu schimbatorul de viteze. Motorul merge bine...la relanti la 4000-5000 ture nu se aude nici o bataie. Insa se aude un mic suierat la relanti precum si in treptele 1 2 si 3 parca ar fi un suierat de cooler de calculator care variaza in functie de turatie. In schimb in treptele 4 si 5 nu poti sta in masina...daca o las in frana de motor in treapta 4 sau 5 suieratul foarte puternic dispare si se aude la fel ca in celelalte trepte (adica foarte incet, nu deranjeaza). La fel, daca la 100Km/h o las pe liber suieratul dispare, in schimbm daca incerc sa mentin viteza sau sa accelerez in treptele 4 si 5 suiera foarte tare.

Ce solutie rapida si cu bani foarte putini imi recomandati. Cu ce sa incep? Sunt student...nu am nici bani nici timp prea mult.
apollo
Cum stai cu uleiul in cutie?
Sa nu fie si rulmentul la placa de presiune.
ydaniel
nu e.e de la pinioane...
apollo
QUOTE(ydaniel @ 7 Feb 2007, 12:46)
nu e.e de la pinioane...
*




pai si daca e de la pinioane?asta n`ar insemna ca totusi nu e ulei pe acolo de suiera?
mihai0070
Palca de presiune nu este. Aia nu suiera poate rulmentul de presiune dar ala fluiera .... si sa stii ca si la nova mea fluiera treapta a 5 a si ulei am adica am pus (completat) ca imi pierdea putin pe la planetara pana am schimbat semeringurile ... dar tot fluiera ... posibil sa fie uzura la pinioane ...
O intrebare ... daca merg cu a 4 a se invart si pinioanele de a 5 a ????
ydaniel
in cutia de dacie toate pinioanele se invart.
mihai0070
Aha si totusi dece suiera doar cand cuplez a 5 a ... lipsa de ulei sau pinion uzat ... si daca este uzat dece nu fluiera tot timpul ...
Mirciulik