Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Componente LOGAN CUP
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Supapa_jR
NU MA TRIMITETI LA SEARCH SAU GOOGLE CA LE STIU DEJA PE DE ROST tongue.gif


As vrea sa stiu de unde se poate cumpara un kit CUP,cat ma costa,ce componente contine si in special ce performante aduce...
Multumesc
andrei_2006
Nu cred ca se gaseste asa ceva. Poate sa iei masina noua, dar de un kit care se monteaza ulterior nu am auzit...
PS: Pe ce masina vrei sa pui, pe Dacia 1100? blink.gif
cristi_xp
QUOTE
FIȘĂ TEHNICĂ

Motor
Tip:    K7M
Număr cilindri/dispunere:  4 în linie
Număr supape:  8
Alezaj:    79,5 mm
Cursă:    80,5 mm
Cilindree:    1.598 cmc
Raport volumetric:  9,7:1
Putere maximă:  90 CP la 5.500 rpm
Cuplu maxim:  128 Nm la 3.000 rpm
Injecție:    multipunct
Turație maximă cu
ECU Renault Sport:  6.200 rpm

Transmisie
Tip:    tracțiune
Ambreiaj:    mono-disc 200 mm
Cutie de viteze:  5 + 1 trepte
Optional c.v. cu grup cu raport final modificat
Comanda cutiei de viteze:  grila în H

Suspensii
Față:    roți indenpendente tip McPherson
arc/amortizor + bara anti-ruliu
Spate:    roți indenpendente
arc/amortizor + bara anti-ruliu


Frîne
Fața:    Discuri diam. 259 mm / grosime 12 mm
Spate:    Tambur 8’’

Dimensiuni, greutate, capacitate
Lungime/Lățime/Inălțime:  4.247 mm / 1.740 mm / 1.534 mm
Ampatament:    2.630 mm
Cx:    0,36
Rezervor:    50 l
Masă:    1.020 kg

Poate te ajuta la ceva asta biggrin.gif
Suspensii sport gasesti la racing nick amortizoare si arcuri,sau amortizoare reglabile,chip poti sa iti faci cam pe la oricine...eu am de la OBDtuning/DimSport,gume si jante..iar gasesti cam peste tot,scaune sport...etc
Supapa_jR
Nu la 1100...1100 nu stiu sigur ce fac cu ea...la anul am de ales intre cateva masini si nu stiu exact care e mai avantajoasa...ca idee...fiesta ST 14 480 CIP / 400E rata cu tot cu casco configurata de mine....loganul 1.6 16valve...ma gandeam ca o fi ceva mai puternic daca are kit CUP...si la restul nu m-am gandit...pentru ca ma mai gandesc si din privinta impozitului...2.0 la fiesta fata de 1.6 la logan...
memyselfandI
mach1motorsport, george Grigorescu.
Ei sunt cei care importa din franta atat kit-ul de rally cat si cel de circuit.
citat de pe autorally.ro

"3/ Kit-urile LOGAN CUP sunt disponibile precum urmeaza:
- kit circuit = 100% disponibil
- kit raliu asfalt = 100% disponibil
- kit raliu macadam = disponibil mai putin cartusele amortizoare fata, sunt asteptate in septembrie

Kit -urile se pot livra pe baza de comanda de catre MACH1 Motorsport srl, in termen de 10-15 zile de la data comenzii.
Preturile kit-urilor livrate la depozit Bucuresti/MACH1 Motorsport:
- kit circuit = 4000 Euro
- kit raliu asfalt = 4500 Euro
- kit raliu macadam = 5500 Euro
Preturile nu contin TVA

4/ Compozitia detaliata a kit-urilor poate fi accesata la:
- http://www.mach1autoserv.ro/gg/1.jpg = plansa 1
- http://www.mach1autoserv.ro/gg/2.jpg = plansa 2
- http://www.mach1autoserv.ro/gg/1.pdf = lista detaliu

Preturile componentelor separate poate fi comunicat interesatilor la cerere. "


bafta !
cristi_xp
Ma intereseaza si pe mine preturile...pune-mi si mie pe PM
memyselfandI
scuze cristi, dar "Preturile componentelor separate poate fi comunicat interesatilor la cerere. " era citat tot de pe site-ul mentionat.

bafta !
IulianP
Citez din pdf.-ul pus de memyselfandI "Barre anti devers - diametre 26, avec coussinets"

- "barre antidevers" este bara antiruliu de pe fata ? si cu diametrul marit de la 24 la 26 mm ?
- "avec coussinets" - cu ce ? cu cuzineti ?? cea clasica nu are asa ceva ??

Merci pt evantuale lamuriri.

Mai invat si eu smile.gif .

PS: apropos de bara antirului , pe puntea spate "H cu epura programata" a Loganului se poate adauga o astfel de bara ?
cristi_xp

Am crezut ca te ocupi cu asa ceva...trebuia sa pui in citat biggrin.gif
IRONICK
QUOTE(memyselfandI @ 11 Feb 2007, 11:47)
Compozitia detaliata a kit-urilor poate fi accesata la:
- http://www.mach1autoserv.ro/gg/1.jpg = plansa 1
- http://www.mach1autoserv.ro/gg/2.jpg = plansa 2
- http://www.mach1autoserv.ro/gg/1.pdf = lista detaliu
*
Mai are cineva documentatia asta prin calculator?
Dsign
se rezolva cu mail la Mach1, sau chiar la George Grigorescu.
IRONICK
Eram curios daca se folosesc traverse si la partea de mijloc. Sa zicem intre prinderile de la centuri, pentru ca acolo din cauza ca lipseste a doua traversa, in mod sigur este un punct slab de rezistenta.
Dsign
Pai la masina de raliu, toata functia de rezistenta la impact este preluata de rollcage, care este sudat pe niste suporti, care la randul lor sunt sudati cu intarituri pe caroserie.

In spatele scaunelor ai o retea de tevi in X, centurile in 5 sau 6 puncte cu prindere pe tevile de la rollcage sau pe suporti speciali, in caroserie.

S-au fabricat cateva Logane special destinate pregatirii pentru competitii, si anume motor 1.6mpi, cu servodirectie electrohidraulica (de diesel), fara airbag-uri, un singur scaun, fara capitonaje la interior. Kitul pentru competitii cuprindea roll-cage, scaune, centuri, hebluri, stingatoare si aspersoare, suspensie, evacuare, calculator de injectie si altele.
IRONICK
Nu rezistenta la impact ma doare pe mine. Este vorba de niste traverse si intarituri pe sub tunelul central intre praguri.

Toyota foloseste de exemplu doua rigidizari suplimentare. Una unde se termina tunelul central si alta intre prinderile de sasiu ale puntii spate. Si mai toata lumea care se respecta diverse table pe sub tunelul central.
Dsign
Pai da, nu rezistenta la impact te intereseaza, insa roll-cage-ul intareste toata structura atunci cand este montat cu cap.

http://www.olymeca-sport.fr/pages/projets.php

uita-te un pic pe aici, baietii se joaca cu masini frantuzesti si cu Logan si Sandero.

Nu ii intereseaza daca lipseste vreo traversa de la masina de serie, ei oricum sudeaza tevi, e primul lucru pe caare il fac dupa ce dezbraca masina de tot.

In circulatia de zi cu zi, o masina se indoaie si se rasuceste si vibreaza la orice denivelare, insa la curse chestia asta i-ar costa minute intregi, asadar fac tot posibilul ca rotile si grupul motorpopulsor sa fie montate pe o chestie cat mai compacta si rigida.
IRONICK
Nu la roll-cage ma refer, pe mine nu ma ajuta cu nimic.

Ca sa iti dau un exemplu la ce nivel ma gandesc eu, oala dreapta spate are dublura in dreptul amortizorului. Doua puncte de sudura mai sus de unde ai prins tu teava, doua pe lateral si trei sus si inca patru in jurul gaurii. Baietii aia s-au prins exact de dublura ....
IRONICK
...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.